;
تفریح و سرگرمی

اگر خرس قطبی تصویر را تو نگاه اول پیدا کردی حتما برا خود اسپند دود کن که چشم نخوری!

تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی: زندگی در قرن حاضر با مشکلات فراوان روبرو است. کم تحرکی از معضلاتی است که بشر امروز با آن روبروست. محققان معتقدند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت مربوط به بی تحرکی یا کم تحرکی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم و … از بسیاری از مشکلات جسمی بکاهد. در کنار آن برای افزایش عملکردها و توانائیهای شناختی لازم است، عملکرد مغزمان را افزایش داده و آن را با انواع بازی های فکری و … تمرین دهیم. بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … همگی بدلیل کم تحرکی در فعالیت های مغزی است.

پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند. شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی همراه شده و خرسی را که در میان برف ها مخفی شده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:چیستان:کدام سلسله ایرانی است که با اضافه کردن یک حرف به ابتدای آن، نام یک پسر بدست می آید!

تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی

چالش ها در زندگی علیرغم آنکه می توانند خسته کننده و سخت باشند، اما در مواردی می توانند سبب رشد افراد شوند. موفقیت در چالش ها تعیین کننده میزان توانایی یک فرد است. یکی از چالش هایی که این روزها فضای مجازی را فرا گرفته است، تعیین میزان دقت، تمرکز و بینایی افراد است. در این چالش ها تصاویری از طبیعت به نمایش گذاشته می شود که پرنده یا حیوانی در آن به خوبی خود را استتار کرده است و تنها یک نگاه تیز می تواند آنها را شناسایی کنند. در تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی نیز شما با تصویری از یک محیط برفی روبرو هستید. شما باید بتوانید در یک نگاه خرس قطبی را در این تصویر شناسایی کنید.

این تصویر در این روزها مرتب در شبکه های اجتماعی همرسانی می شود. در توضیحات این عکس هم آمده است که یک خرس در این تصویر خودنمایی می کند. تنها تعداد کمی از افراد قادر به شناسایی این خرس در یک نگاه شدند و برخی مدعی شدند که اساساً هیچ حیوانی در این عکس حضور ندارد. اما واقعا یک عکس در عکس وجود دارد و فقط یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. اگر آماده هستید شما نیز یکبار امتحان کنید. باید بدانید که انجام این تست ها و پازل های تصویری، سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت افزایش قدرت تمرکز و جزئی نگری شما می شود.

شاید بپسندید:با پیدا کردن اسب تصویر اثبات کنید که چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 23+23=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر رو دست هرکول پوآرو زدی سریع بگو که بین 3 زن تصویر، کدامیک زندانی نیست!

پاسخ تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی

در این تصویر نیز یک خرس در میان برف خود را به خوبی هماهنگ کرده است. اگر این خرس را بتوانید پیدا کنید واقعا دارای دقت و قدرت بینایی عالی هستید. بینندگانی که خرس را در یک نگاه دیدند، می توانند ادعا کنند که بینایی یک عقاب را دارند. این عکس در TikTok به اشتراک گذاشته شد و صدها کاربر در نظرات واکنش نشان دادند. اگر هنوز نتوانستید این حیوان را در تصویر شناسایی کنید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید. او در حال دیدن زدن شماست.

احتمالا بپسندید: با ارائه پاسخ عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | ساده نیست!

 

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام خانواده ساختگی است | فقط یک نابغه باهوش خانواده واقعی را از ساختگی تشخیص می دهد!.

جواب تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی: اگر هنوز نتوانسته این این حیوان زیبا و در عین حال وحشی را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین نگاهی بیندازید. دیدن این حیوان واقعا به آسانی نبوده است و واقعا اگر شما این حیوان را در یک نگاه شناسایی کردید باید به دقت وتمرکز شما نمره 20 داد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق داره!

جواب تست قدرت دید با شناخت خرس قطبی

امیدوارم از تست قدرت بینایی با شناخت خرس قطبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

برایتان جالب خواهد بود

آدم خوش خیالی یا منطقی!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

با دلیل بگو که کدومیکی از این سه زن تظاهر می کنه که پولداره!

باهوشا بگن: مجموع دو توپ نخی رنگی در عبارت آخر چند می شود!

چیستان: نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود…؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا