;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: نوع مشت کردن دستان نشان می دهد که آیا انسان صادقی هستید یا برعکس!

تست شخصیت با شکل مشت کردن:احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

شما دقیقا چه شخصیتی دارید؟ آیا احساس می کنید فردی صادق و اجتماعی هستید؟ پس اگر می خواهید خود و اطرافیان خود را بهتر بشناسید، نحوه مشت کردن دست خود را انتخاب کنید و پاسخ را ببینید. همانطور که می دانید زبان بدن در فاش کردن شخصیت آدم ها نقش کلیدی بازی می کند. دست تان را قبل از آنکه مطلب تست شخصیت مشت گره شده را بخوانید، مشت کرده و  سپس نگاهی به شکل مشت تان بیاندازید. شبیه کدام شکل است؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با شکل مشت کردن همراه باشید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: نحوه ایستادن، شخصیت واقعی شما را آشکار می کند!

تست شخصیت با شکل مشت کردن

آیا می‌دانستید که روشی که مشت خود را می‌بندید، اسرار وجودی و شخصیتی پنهان شما را مشخص می کند. با این آزمون میزان اخلاص خود را بشناسید. تست ها و آزمون ها، درباره سلیقه ها، ترجیحات و انتخاب های ما چیزهای زیادی می گویند. آیا برای تست شخصیت با شکل مشت کردن آماده هستید یا خیر!؟

تست شخصیت مشت گره شده زیر بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر زیر را ببینید و ببینید که چگونه دست خود را مشت می کنید؟ سطح صداقت خود را با این تست شخصیت شگفت انگیز کشف کنید. با تست شخصیت با شکل مشت کردن همراه باشید.

شاید بپسندید: کلمه Monkey را در 9 ثانیه در میان کلمات Donkey ها پیدا کنید!

تست شخصیت با شکل مشت کردن

شاید بپسندید:آزمون قدرت تمرکز: کلمه DOG را در میان حروف مختلف پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، همسر این آقاست که گیج شده!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: با توجه اولویت محاسبه، مجموع عددی حیوانات را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

تفسیر تست شخصیت با شکل مشت کردن

روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

اکنون که نوه مشت کردن دستان خود را فهمیده اید بهتر است به تفسیر آن مراجعه کنید:

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!

مشت شماره 1

شما فردی هستید که اگر نیاز یا گزینه ای برای دروغ گفتن داشتید، این کار را انجام می دادید. معتقد هستید که یک فریب ساده زندگی یا رابطه شما را خراب نمی کند، اما وقتی حقیقت را از شما پنهان می کنند، نمی توانید تحمل کنید، زیرا احساس می کنید به شما خیانت شده و حتی آسیب دیده اید.

مشت شماره 2

شما می دانید که حقیقت همیشه بالاتر از هر چیزی است، دوست ندارید مردم بخواهند از شما سوء استفاده کنند. بنابراین تصمیم می گیرید که حقیقت را بگویید، حتی اگر دروغگو به حساب بیایید.

مشت شماره 3

باید گفت که دروغ بخشی از وجود شما شده است، زیرا دیگر عواقبی را که می تواند برای زندگی شما به همراه داشته باشد محاسبه نمی کنید. شما باید در مورد اینکه خود را اصلاح کنید، باید به یک فرد صادق تبدیل شوید.

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 احتمالاً بپسندید: آزمون قدرت دید: دسری که با بقیه دسرها فرق داره را شناسایی کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر زن مجرم را در یک نگاه شناسایی کنی، آخر باهوشایی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو که کدومیکی از دخترا نوه پیرزنه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

 با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت 8+5+1=؟؟ را بدست آورید؟

باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. زبان وظاهر یک انسان نمیتواند نشان دهنده شخصیت او باشد وقتی مغز فرمان میدهد واعضای بدن عمل میکنند میتوانیم طی یه فرایند به صورت کامل از اعضای بدن شخصیت ها را دقیق تر بفهمیم

    انسان قوئ تخیل دارد ومیتواند توی خیال خودبه رویاهای خیالی برود ویک لحضه توجه اورابه چیزی بکنیم از خیالات خودش برمیگردد ولی همان انسان اگه دنبال کارهای غیر قانونی باشد از اعضای بدنش استفاده میکند مثال با دست خود به مال مردم دستبرد میزند و….وافرادی هستند تحت هیچ شرایطی نمیخواهند ونمیتوانند دست به مال کسی بزنندیا کار غیر قانونی انجام بدهد پس با فرایند کامل (باتمام مراحل وجزئیات )میتوان به شخصیت درونی یک انسان پی ببریم من خودم توی زندگی یه چیزایئ تجربه کردم که از چیزهایی که بهم ضرر میرسانند یا افرادی که به هر طوری بهم اسیب میزنندودروغ میگویند ۹۰در صد را از طریق ضمیر ناخوداگاه حس میکنم وبعد از ان مورد به طرف میگم که تو چرا چطود اسیب زدی ودروغ گفتی ،…امیدوارم تو جامعه ونسل های پی درپی انسانهای با صداقت وبا عدالت جامعه را پر کنند وانسانیت بودن را به درستی به همدیگه وهمه جا انتقال بدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا