;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت متکی به برداشت اول: چیزی که اول می بینی نشان می ده که حافظه خوبی داری یا خیر!؟

تست شخصیت متکی به برداشت اول: آیا می خواهید بدانید حافظه شما چقدر خوب است؟ این تست ساده را انجام دهید و ببینید چه چیزی را به یاد دارید! دنباله ای از آیتم ها به شما نمایش داده می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا آنچه را دیدید به خاطر بسپارید. این یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن حافظه شما و پیدا کردن چگونگی اندازه گیری است. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به برداشت اول همراه شوید.

شاید بپسندید: دقت و قدرت دیدت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

تست شخصیت متکی به برداشت اول

آیا کنجکاو هستید که بدانید ذهنتان در مورد شما چه می گوید؟ تست شخصیت متکی به برداشت اول، قدرت حافظه شما را از طریق تصاویری که مشاهده می کنید اندازه گیری می کند. با نگاه کردن به یک عکس، می توانید تشخیص دهید که حافظه خوبی دارید یا خیر!؟

از طریق این آزمون، می توانید بینشی در مورد خاطرات خود به دست آورید و بیشتر در مورد خود بیاموزید. انجام این تست شخصیتی ساده و سریع است، پس آن را امتحان کنید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زوج ساده زیست: به نظر شما کدومیکی از این دو زوج خیلی ساده زیست هست!؟

تست شخصیت متکی به برداشت اول

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط کسایی که دقت و تمرکزشون خوب باشه، میتونن پاسخ معادله چهارم را بدست بیارن!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر دقت و توجه ات بالا باشه خیلی راحت اشتباه جشن تولد را پیدا می کنی!

تفسیر تست شخصیت متکی به برداشت اول

اکنون که تصویر را مشاهده و هر کدام از شما ممکن است در نگاه اول عنصر متفاوتی نظرتان را جلب کرد، به تفاسیر هر یک مراجعه کنید.

شاید بپسندید:فقط افراد با ضریب هوشی بالا و عاشقان ریاضی قادرند تو 7 ثانیه معادله را درست کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: حکایت چند مرده حلاجی !؟

تست شخصیت متکی به برداشت اول

زن

اگر ابتدا در تست شخصیت متکی به برداشت اول یک زن توجه شما را جلب کرد، نشان می دهد که شما حافظه خوبی دارید و به جزئیات توجه دارید. نسبت به ظرایف محیط خود حساس هستید و این توانایی را دارید که به سرعت آنچه را که در اطرافتان است بپذیرید.

شما می توانید ظرافت های مکالمات را درک کنید و احتمالاً شنونده ای عالی خواهید بود. همچنین می توانید بسیار تحلیلگر باشید و به جزئیات توجه داشته باشید و چیزهایی را که دیگران ممکن است از دست بدهند را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید:فکر می کنی خیلی چشات قویه، پس تفاوت های تصویر مرد و میمون بازیگوش امتحان کن!

اقیانوس

اگر ابتدا به اقیانوس در تست شخصیت متکی به برداشت اول توجه کردید، نشان می دهد که حافظه بلندمدتی دارید. شما یک حس قوی از خود دارید و به طور کلی منظم، قابل اعتماد و جزئیات گرا هستید. در یادآوری حقایق، تاریخ ها و وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده مهارت دارید و در تجزیه و تحلیل و حل مسئله مهارت دارید. همچنین تمایل دارید خلاق باشید.

شما اغلب صبور هستید و می توانید برای مدت طولانی روی یک کار متمرکز بمانید. همچنین درک خوبی از آنچه در زندگی مهم است دارید، که به شما کمک می کند وظایف، اهداف و روابط را اولویت بندی کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا دیگران شما را یه آدم صادق می دونند!؟ | فقط بگو تو نگاه اول تو تصویرچی دیدی، تا جواب رو بفهمی!

پرنده ها

اگر ابتدا به پرندگان در تست شخصیت متکی به برداشت اول توجه کردید، نشان می دهد که شما یک حافظه اپیزودیک دارید. شما می توانید تجربیات گذشته را به خاطر بسپارید، از جمله اینکه کجا بودید، با چه کسی بودید و چه احساسی داشتید. همچنین ممکن است بتوانید جزئیات دقیق رویدادهایی مانند مکالمات یا ترتیب مراحل یک کار را به خاطر بیاورید.

افراد دارای حافظه اپیزودیک تمایل دارند خلاق و جزئیات گرا باشند و اغلب می توانند حقایق و داستان ها را با دقت و وضوح به خاطر بیاورند. آنها غالباً مشکل گشا هستند و همچنین می توانند خارج از چارچوب فکر کنند.

شاید بپسندید: قدرت دید و تمرکز خود را بسنجید: آیا می توانید 8 تفاوت دو تصویر کوپه قطار را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

مرد

اگر ابتدا به یک مرد در تست شخصیت متکی به برداشت اول توجه کردید، نشان می دهد که حافظه معنایی قوی دارید، به این معنی که به راحتی می توانید حقایق و مفاهیم را به خاطر بسپارید. شما یک مشکل گشا هستید که می توانید به سرعت و به طور موثر اطلاعات گذشته را به خاطر بیاورید.

همچنین شما یک حافظه عالی برای جزئیات دارید و می توانید به راحتی حقایق و ارقام را از گذشته به یاد بیاورید. لذا می توانید بین ایده ها و واقعیت های به ظاهر نامرتبط ارتباط برقرار کنید. باید گفت که یک شنونده و ارتباط دهنده عالی هستید که می توانید ایده های پیچیده را به روشی قابل درک توضیح دهید. حافظه معنایی قوی شما به شما کمک می کند منطقی فکر کنید، ارتباط برقرار کنید و به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای اطرافیانت را بهتر بشناسی کافیه ازشون بپرسی که کدوم منظره رو پسندیدن!؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به برداشت اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اگه خیلی زبل باشی، می تونی در یک نگاه نکته اصلی تصویر این فروشگاه را پیدا کنی!

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: حکایت فوت کوزه گری است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دانش آموزان، ژاکت بافت همکلاسی خودش را برداشته است!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل ها را انتخاب و مهمترین ویژگی شخصیتی خودت را بشناس!| نتایج عجیبه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تشخیص مارهای پنهان شده در این تصاویر دقت و تیزبینی بالا لازم داره،آیا شما مارها را پیدا می کنید!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: 15 شی در این آزمایشگاه پنهان شده است، به داروسازها کمک کنید تا آنها را پیدا کنند؟

شاید برایتان جالب باشد

اگه میخای خودت رو بهتر بشناسی، یه الگوی یین و یانگ را انتخاب کن!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ فانتزی، قدرت دید و میزان دقت‌ات را ارزیابی کن!

 اگه ریاضیی ات خوبه، با توجه به سه معادله اول معادله چهارم را حل کن!

چالش ریاضی خفن با چوب کبریت: اگه این معادله را با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا