;
تفریح و سرگرمی

اگر دقت و توجه ات بالا باشه خیلی راحت اشتباه جشن تولد را پیدا می کنی!

آزمون شناخت اشتباه جشن تولد : این روزها بازی های فکری و سوالات هوش و … به مهمترین و پرطرفدارترین بخش مطالب شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. این سوالات و معماهای تصویری می توانند یک وسیله خوب برای پر کردن اوقات فراغت باشند. در کنار سرگرم کنندگی همچنین می توانند برای ذهن مفید باشند و در نهایت در رشد و توسعه فردی نقش مهمی را ایفا کنند. مجله خبری چشمک تلاش دارد هر روز با تست ها و بازی های فکری متنوع با مخاطبان خود همراه باشد. در آزمون شناخت اشتباه جشن تولد شما با تصویری از یک مراسم جشن تولد روبرو هستید. اگر دقت کنید یک اشتباه فاحش در تصویر وجود دارد. اگر دقت ات بالا باشه خیلی راحت آن را تشخیص خواهی داد.

به باور محققان هر فردی نیازمند است به صورت روزانه و مرتب دقایقی را به انجام بازی فکری، حل جدول کلمات و امثالهم بپردازد. همانگونه که جسم نیاز به تمرین و ورزش دارد، مغز نیاز چنین نیاز مشابهی دارد. کاهش فعالیت مغز و نیز یک رژیم غذایی نامناسب می تواند بر سلامت مغز تأثیر منفی بگذارد و عوارض جبران ناپذیری را در دوران کهولت سن به همراه داشته باشد. بر همین اساس مجله خبری چشمک به شما توصیه می کند دقایقی از روز را صرف حل سوالات هوش و انجام بازی های فکری صرف کنید. در این زمینه چشمک تلاش دارد جدیدترین و بروزترین مطالب سرگرمی را با شما به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:فکر می کنی خیلی چشات قویه، پس تفاوت های تصویر مرد و میمون بازیگوش امتحان کن!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد

همان گونه که اشاره شد رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … در کهنسالی جلوگیری کند. در آزمون شناخت اشتباه جشن تولد شما باید بتوانید اشتباه موجود در تصویر را در کمتر از 3 ثانیه تشخیص دهید. زمان محدود به علت سخت تر شدن معمای تصویری است. لذا تلاش کنید به بهترین شکل ممکن حواس خود را جمع کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید.

در سوالات تصویری نظیر مطلب امروز، اگر شما بتوانید خطای تصویر را در زمان مشخص شده تشخیص دهید، نشان دهنده دقت بالاو تیزبنی شماست. در تصویر آزمون شناخت اشتباه جشن تولد شما با یک تصویر جالب و جذاب روبرو هستید. تصویر یک جشن تولد را نشان می دهد و همگی شادی خود را با خندیدن ودست زدن نشان داده اند. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشتباه فاحش در این تصویر به چشم می خورد. با دقت تصویر آزمون شناخت اشتباه جشن تولد را بررسی کنید.

شاید بپسندید:فقط افراد با ضریب هوشی بالا و عاشقان ریاضی قادرند تو 7 ثانیه معادله را درست کنند!

آزمون شناخت اشتباه جشن تولد

احتمالاً بپسندید: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

.

.

.

اگه خیلی زبل باشی، می تونی در یک نگاه نکته اصلی تصویر این فروشگاه را پیدا کنی!

.

.

.

شاید بپسندید: فقط کسایی که دقت و تمرکزشون خوب باشه، میتونن پاسخ معادله چهارم را بدست بیارن!؟

اگر، اشتباه موجود در تصویر را در زمان مشخص شده پیدا کنی شما واقعا یک نابغه ای!

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ فانتزی، قدرت دید و میزان دقت‌ات را ارزیابی کن!

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت دید و تمرکز خود را بسنجید: آیا می توانید 8 تفاوت دو تصویر کوپه قطار را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

 پاسخ آزمون شناخت اشتباه جشن تولد

ایا شما توانستید در زمان مشخص شده اشتباه تصویر را پیدا کنید. به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟ احتمالا توانسته اید پاسخ صحیح را ارائه دهید. اگر نتوانستید هنوز اشتباه را در تصویر بالا تشخیص دهید، نگران نباشید. کمی بیشتر دقت کنید. 3 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

برایتتان جالب خواهد بود: آیا می‌تونی 6 انسان را در این تصویر ببینی؟|سلامت روانی خودت را با این تست جذاب بررسی کن!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آیا دیگران شما را یه آدم صادق می دونند!؟ | فقط بگو تو نگاه اول تو تصویرچی دیدی، تا جواب رو بفهمی!

پاسخ آزمون شناخت اشتباه جشن تولد: بهتر است به تصویر پایین مراجعه کنید. پاسخ در تعداد شمع هایی است که بر روی کیک قرار گرفته است. شواهد حاکی از آن است که خانواده تولد هفت سالگی کودک را جشن گرفته اند، اما تعداد شمع ها شش عدد بیشتر نیست.

شاید بپسندید: تست شخصیت متکی به برداشت اول: چیزی که اول می بینی نشان می ده که حافظه خوبی داری یا خیر!؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه جشن تولد

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه جشن تولد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای اطرافیانت را بهتر بشناسی کافیه ازشون بپرسی که کدوم منظره رو پسندیدن!؟

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: حکایت فوت کوزه گری است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دانش آموزان، ژاکت بافت همکلاسی خودش را برداشته است!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از این دو تا مرد تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل ها را انتخاب و مهمترین ویژگی شخصیتی خودت را بشناس!| نتایج عجیبه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

برایتان جالب خواهد بود

 دقت و قدرت دیدت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

آزمون شناسایی زوج ساده زیست: به نظر شما کدومیکی از این دو زوج خیلی ساده زیست هست!؟

حکایت چند مرده حلاجی !؟

اگه میخای خودت رو بهتر بشناسی، یه الگوی یین و یانگ را انتخاب کن!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا