;
تفریح و سرگرمی

در تصمیم‌گیریها محتاطی یا جسور!؟ | فقط بگو در نگاه اول چی دیدی؟

تست شخصیت شناسی متکی به برداشت: آیا آماده‌اید بفهمید که در تصمیم‌گیری‌هایتان بیشتر به احتیاط تمایل دارید یا جسارت؟ به این معنا که در تصمیم گیری های خود همیشه جوانب را در نظر می گیرید یا اینکه بدون بررسی جامع و کامل درباره یک موضوع تصمیم می گیرید. تست شخصیت شناسی متکی به برداشت را انجام دهید و ببینید اولین غریزه شما در مورد شما چه می گوید. این تست بسیار سرگرم کننده و آسان است. پس با تست شخصیت شناسی متکی به برداشت، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سفید برفی (پرنسس دیزنی) رو پیدا کنی، نابغه ای!

تست شخصیت شناسی متکی به برداشت

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که در تصمیم گیری های خود محتاط هستید یا ترجیح می دهید ریسک کنید و جسارت کنید؟ همان طور که اشاره شد این تست شخصیت به شما کمک می کند تا حقیقت را کشف کنید. با در نظر گرفتن ترجیحات شما در هنگام تصمیم گیری، این تست وضعیت شخصیتی و ویژگی شما را در قبال تصمیم گیری نشان می دهد.

شاید بپسندید:حکایت پیاده و سوار، حکایتی جالب و شنیدنی از مرزبان نامه!

تست شخصیت شناسی متکی به برداشت

شاید بپسندید:با 1 حرکت و درست کردن معادله در کمتر از 10 ثانیه، اثبات کن خیلی نابغه ای!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت ضرب المثل چوب توی آستین کردن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا خانمای فضول راست میگن و آدمی رو که متهم کردن یک مرد هست!؟

تفسیر تست شخصیت شناسی متکی به برداشت

با توجه به آنچه در بالا گفته شد این تست بررسی می کند که آیا شما به محافظه‌کاری تمایل دارید یا ریسک کردن. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر ارائه شده نگاهی بیندازید و به ما بگویید چه چیزی ابتدا توجه شما را جلب می کند. اکنون که تصویر تست شخصیت شناسی متکی به برداشت مچله خبری چشمک را دیده اید بهتر است به بخش تفسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: میخوای تو کدوم یکی از منظره ها عکس یادگاری بگیری!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آیا فردی سخت کوش هستید!؟

تست شخصیت شناسی متکی به برداشت

اول چی دیدی؟

یک گاو

افرادی که ابتدا یک گاو را دیدند، در تصمیم گیری های خود محتاط تر هستند. آنها ترجیح می دهند قبل از اقدام وقت بگذارند و وضعیت را تحلیل کنند.

این افراد ممکن است در تصمیم گیری کندتر باشند، اما معمولاً دقیق و خوش فکر هستند. آنها همه عوامل را در نظر می گیرند و پیامدهای بلندمدت اقدامات خود را در نظر می گیرند. آنها ریسک کردن را دوست ندارند و ترجیح می دهند که ایمن بازی کنند. این افراد ترجیح می دهند که در کنار احتیاط، اشتباه کنند.

شاید بپسندید: توانایی محاسباتی خودت رو با حل این معادله ارزیابی کن!

یک بز

افرادی که ابتدا یک بز را می دیدند در تصمیم گیری های خود متهور هستند. آنها از ریسک کردن نمی ترسند و اغلب بدون اینکه به عواقب اعمال خود فکر کنند بر اساس غریزه و حتی احساسات عمل می کنند.

آنها به احتمال زیاد بدون تردید یا ترس گام های جسورانه بر می دارند. این افراد ممکن است سریع عمل کنند، اما معمولاً پرشور و ماجراجو هستند.چنین افرادی از پیش بردن مرزها و کاوش در فرصت های جدید لذت می برند.

امیدواریم از تست شخصیت شناسی متکی به برداشت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط باهوشا نامزد این خانم خوشکله رو بین این 3 نفر تشخیص میدن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: آیا می توانید خطای این تصویر را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عهد شب زفاف!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تا چه اندازه منظم و مرتب هستی!؟ | فقط کافیه بگی چه جوری از خمیردندان استفاده می کنی!

 

شاید برایتان جالب باشد

اگر در یک نگاه حرف U را در میان حروف V پیدا کنی دقت و تمرکزت نمره اش 20 هست!

دیده و چشیده نمیشود،با دستان لمس نمیشود، اما همه جا هست و همه به آن نیاز دارند!

اگه ریاضی رو خوب یاد گرفته باشی تو 8 ثانیه جواب معادله را پیدا می کنی!

3 تفاوت تصویر سگ جهانگرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا