;
تفریح و سرگرمی

تست:انتخاب هر حیوان،نیازهای واقعی شما برای موفقیت را مشخص می‌کند!

به آزمون جادوگران شمالی خوش آمدید. در اینجا ما قصد داریم تعریف کنیم که برای تحقق بخشیدن به سرنوشت معنوی خود به چه نوع کمکی نیاز دارید. همه ما دارای مزایا و ویژگی هایی هستیم که ما را منحصر به فرد می کند. تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی به شما توصیه هایی می کند. شما با انجام این توصیه ها می توانید در زندگی اجتماعی و اقتصادی خود بهتر عمل کنید. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: قابل توجه تیزبین ها: چقدر زمان برد تا گربه را در این تصویر پیدا کنید!؟

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

برای انجام این تست لازم است که تصویر را ببینید. سپس اولین حیوانی که بیشتر به سمت آن جذب شده اید را انتخاب کنید. سپس به تفاسیر مراجعه کنید و ببینید که هر حیوان چه توصیه هایی برای شما دارد.

بیشتر بخوانید: 90 درصد افراد نمی توانند حیوان پنهان شده را در این تصویر ببینند!

خفاش – جادوگر شریر

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

خفاش ها موجودات بسیار باهوشی هستند که مهارت های اجتماعی پیشرفته ای را توسعه داده اند. آنها عاشق نشستن وارونه هستند. این مهارت منحصر به فرد باعث می شود که آنها در مقایسه با تقریباً هر موجود زنده دیگری عجیب به نظر برسند. علاوه بر این، عشق آنها به غارها و شب آنها را بیش از سایر حیوانات با نیروهای شبانه، جادو و طلسم مرتبط می کند. دقیقاً به همین دلیل است که “جوهر خون خفاش” یکی از قوی ترین ابزار جادویی در نظر گرفته می شود.

اما این بدان معنا نیست که آنها درک روشنی از جهان ندارند.خفاش آشنا شما می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کند:

با دوستانت بیرون برو. صرف زمان بیشتر با کسانی که دوستشان دارید، نوعی درمان است. خودت را در انزوا گم نکن اشتیاق خود را به همراه کسانی که دوستشان دارید، دوباره کشف کنید.

از سایه خود لذت ببرید. همه ما چیزهایی داریم که دوست داریم پنهان کنیم، اما چیزی که خلاقانه تر است این است که حقیقت خود را بپذیریم و شرم را به الهام تبدیل کنیم. منظور این است که چرا چیزی را که نمی توانی با آن مبارزه کنی، نمی بوسی؟ با قلب خود صادق باشید و واقعی ترین هویت خود را بپذیرید. تغییر نکنید، زیرا جامعه می خواهد شما را در هنجارهای پوچ جا دهد. منحصر به فرد بمانید، آنطور که می خواهی راه برو. آن طور که احساس می کنی حرف بزن و با ریتم ضربان قلبت برقص. این جادوی واقعی است!

عنکبوت – جادوگر کارما در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

بیشتر بخوانید: با یافتن دو پرنده در این تست مشخص می کنید که بینایی شما چطور است؟

عنکبوت حیوانی مقدس برای الهه خرد، آتنا است. احتمالاً به همین دلیل است که با معنویت همراه است. علاوه بر این، تار عنکبوت نماد دنیای مادی ماست. همه ما در یک تار عنکبوت مانند نامرئی به هم متصل هستیم. آنچه در اطراف می چرخد ​​به اطراف می آید. اگر تکه کوچکی از تار تحت تأثیر قرار گیرد، تمام تار تحت تأثیر عنکبوت قرار می گیرد و احساس می شود.

عنکبوت آشنا شما می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کند:

کار خوب همیشه نتیجه می دهد. صبور باش. همانطور که عنکبوت تار را می بافد و صبورانه منتظر طعمه خود است، شما نیز باید مسیر سرنوشت خود را ببافید و صبورانه منتظر نتایج باشید. بهترین کار خود را انجام دهید و برای این فرصت آماده باشید.

آنچه در اطراف می چرخد، می آید. اگر نیکی کنید، در واقع به خودتان نیکی می کنید. و این ثابت شده است! اما اگر به کسی صدمه بزنی، در نهایت به خودت آسیب می زنی. مطمئن باشید که کارما واقعی است و همه ما این درس را یاد می گیریم.

با دیگران در ارتباط باش. شما هرگز تنها نیستید. با دوستان خود، با خانواده خود، و کسانی که دوستشان دارید و با آنها کار می کنید، در ارتباط باشید. علاوه بر این، با محیط خود، با طبیعت، درختان و حیوانات ارتباط برقرار کنید.

جغد – جادوگر خردمند

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با لیوان:آیا شما فردی کامل هستید یا خیر!؟

جغدها (مثل عنکبوت ها) برای الهه قدرتمند خرد، آتنا حیوانات مقدسی هستند. جغد نماینده نیروهای خورشیدی در شب است. این پرنده، داناترین حیوان در بین تمام قلمروهای حیوانات به حساب می آید. ماهیت عاقل جغد احتمالاً از توانایی پرنده در چرخاندن گردن خود در  180 درجه و مشاهده هر چیزی که ممکن است به سمت او بیاید یا نباشد ناشی می شود. جغد همیشه آماده است و همیشه حس دقیقی از همه چیز در اطراف خود دارد.

جغد آشنا شما می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کند:

هوشیار بمانید – زنده بمانید. جغدها همیشه می دانند چه خبر است. نادانی سعادت نیست و می تواند دلیل فاجعه شما باشد. خرد چیزی است که ما را آزاد می کند. زندگی و روابط خود را مطالعه کنید. تصمیم گیری خوب بخشی از عاقل بودن است. بدانید، فکر کنید و عمل کنید.

توجه را فقط زمانی به خود جلب کنید که بخواهید. جغدها توانایی منحصر به فردی برای پرواز در حالت مخفی کاری دارند. بال های آنها ماده ای دارد که آنها را مقاوم می کند. هیچ کس نمی تواند حضور آنها را تا دیر نشده پیش بینی کند.

عاقل باش. مطالعه و تمرین کنید. هیچ کس عاقل به دنیا نمی آید. صبور باشید و از کتاب ها و زندگی خود بیشتر بیاموزید. از اشتباه کردن نترسید. شما قبلاً چند مورد را انجام داده اید و ما نیز برخی از آنها را مرتکب شده ایم. زندگی خود را بدون پشیمانی زندگی کنید.

مار – جادوگر محتاط در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

مارها به عنوان فرزندان مادر زمین شناخته می شوند. آنها حاملان جادوی الهه بزرگ هستند. تقریباً در تمام سنت های باستانی، مار نماد جادو و خرد است. عیسی مسیح گفت: “مثل مارها عاقل باشید” در مصر باستان، یک زن با سر مار محافظ کودکان و زنان بود. علاوه بر این، در یونان باستان، دو مار روی عصای جادویی هرمس بودند.

مارها همیشه با زمین در تماس هستند، اما می توانند سریع حرکت کنند یا حتی بپرند. علاوه بر این، آنها صبور هستند و منتظر طعمه خود هستند.

آشنای شما با مار می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کند:

خم شو، نشکن. ببینید مارها چقدر شوخ و خمیده هستند. وقتی مانعی را پیش بینی می کنند، خم می شوند و راه دیگری پیدا می کنند. آنها مانند آب هستند. هیچ چیز نمی تواند آنها را متوقف کند.

سم از درون می آید. بدترین نوع سم مال ماست. به نظر می رسد که مارها در برابر سم خود مصون هستند و به این ترتیب ضربه می زنند. اما اگر خودشان را گاز بگیرند، می میرند. در برابر سموم مصون باشید. به شما یادآوری کنم که بهترین داروهای مدرن از سموم مار تهیه می شود. برای درمان زهر خود را تبدیل کنید

خونسرد بمان. آیا می دانستید که مارها همیشه پوست سردی دارند؟ آنها خونسرد نیستند. برعکس، آنها موجودات پرشوری هستند اما به نظر می رسد صبور هستند و همیشه حرکات خود را با دقت محاسبه می کنند. پس مثل مارها خونسرد باشید و صبور باشید.

گربه – جادوگر مستقل

بیشتر بخوانید: اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

در طول تاریخ، گربه‌ها توسط سنت‌های بسیاری مورد احترام و ستایش قرار می‌گرفتند، در حالی که در زمان‌های دیگر به‌عنوان یاران شیطان شکار می‌شدند یا حتی منبع بدشانسی بی‌پایان و ویرانی کتاب مقدس محسوب می‌شدند! گربه ها موجودات شگفت انگیزی هستند که همیشه به عشق و توجه شما نیاز دارند تا رابطه شما با آنها سالم بماند.

گربه آشنا شما می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کن:

مستقل بمان این بدان معنا نیست که شما باید از روابط اجتناب کنید، اما به این معنی است که همیشه باید زمان با کیفیتی برای خود اختصاص دهید. افراد سمی را رها کنید. دوست داشتن و مراقبت از خود اولین قدم به سوی خوشبختی است. تنها زمانی که یاد بگیرید چگونه کسی را که هستید دوست داشته باشید و در آغوش بگیرید، به احساسات خود صادق خواهید بود.

کسانی که همیشه به دنبال جلب توجه هستند افراد خودشیفته ای هستند که برای خود و دیگران سمی هستند. گربه ها این را می دانند. از این رو، آنها به میل خود مشتاق به جادوهای نامرئی می شوند. در مواقع دیگر آنها دوست دارند ظاهری دراماتیک داشته باشند که توجه شما را بخواهد. یاد بگیرید که چگونه به این امر مسلط شوید.

روی پای خودت بایست و فرود بیای. آیا متوجه شده اید که گربه ای به زمین افتاده یا آسیب دیده است؟ این واقعاً نادر است. گربه‌ها قدرت‌های خود را می‌دانند و اگرچه نترس هستند، اما قدم‌های بعدی را بر می‌دارند. آنها بی خیال نیستند. آنها بی خیال نیستند. علاوه بر این، آنها معمولا سقوط را پیش بینی می کنند و آسیب را کنترل می کنند. مثل گربه باش. عاقل باشید و از اشتباه اجتناب کنید.

خرگوش – جادوگر خلاق در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات جادویی

خرگوش ها مانند هیچ حیوان دیگری با بهار مرتبط هستند. توانایی منحصر به فرد آنها برای تکثیر سریع همیشه به عنوان جادوی مادر طبیعت پیش بینی می شد که می تواند زندگی را چند برابر کند. از این رو، اعتقاد بر این است که خرگوش ها با باروری، خلاقیت و پیروزی مطلق زندگی بر مرگ مرتبط هستند. خرگوش‌ها مراقب هستند، در بوته‌ها پنهان می‌شوند و با جادوی بهار که گل‌ها و ریشه‌ها را می‌خورند، جشن می‌گیرند و همیشه سرگرم می‌شوند.

خرگوش آشنا شما می خواهد توصیه زیر را به شما یادآوری کند:

رابطه جنسی یک نعمت است. شما چیزی برای خجالت ندارید. ابزار الهی برای لذت و خلاقیت. از نیرویی که از آن خارج می شود برای شارژ سایر بخش های زندگی خود که نیاز به شارژ مجدد دارند استفاده کنید. وقتی احساس رضایت می کنید می توانید معجزه خلق کنید.

خودت را سرگرم کن، خوش گذرانی گناه نیست. با دوستان خود بیرون بروید و با افراد دیگر معاشرت کنید. با اطرافیان و دیگران در ارتباط باشید، اما از خطرات احتمالی نیز آگاه باشید. به خودت وفادار بمان و آمدن برکات را احساس کن.

بهار همیشه بر زمستان برنده است. مثبت بمانید منتظر چیزهای خوب باشید و به روی انواع نعمت ها باز باشید. آنچه را که به شما الهام می بخشد بیابید و از آن برای شعله ور کردن اشتیاق خود استفاده کنید. جادوی زندگی را بخور و بیاشام. بخشی از آن باشید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

پست های مشابه:

تست شخصیت: نحوه استفاده از موبایل می‌تواند شخصیت شما را آشکار کند!

اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست شخصیت شما را مشخص می‌کند!

تست شخصیت: یکی از گربه‌ها را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا