;
تفریح و سرگرمی

با توانایی های بالقوه که به رشدت کمک میکنه، آشنایی!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

تست شخصیت دید و انتخاب اول: در تصویری که اکنون مشاهده می کنید در نگاه اول چی دیدید؟ با تست شخصیت دید و انتخاب اول دریابید که توانائیهای بالقوه شما در چیست؟ چه استعدادی دارید و چگونه این استعداد می توان به روند رو به رشد شما کمک کند. شما بینشی در مورد توانایی های خود به دست خواهید آورد و خواهید فهمید که چه چیزی شما را خاص می کند. خوب چرا امتحانش نکنیم؟

تست های شخصیت شناسی توانسته است محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به دست آورند. بنابراین، ما یک تمرین ذهنی جدید را به شما ارائه می دهیم که جنبه های مهمی از خودتان را به شما می گوید. نتایج ممکن است شما را شگفت زده کند! سعی کنید در این آزمون شخصیت شناسی شرکت کنید، آن را با دوستان و اطرافیان به اشتراک بگذارید و تلاش کنید جنبه هایی از خود و دیگران را بشناسید؛ جنبه هایی که کمتر از آن باخبر هستید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت دید و انتخاب اول همراه شوید.

شاید بپسندید: در تصویر دو هنرمند،یک گربه مخفی شده که فقط چشمای تیز مثل عقاب متوجه‌ش میشه!

تست شخصیت دید و انتخاب اول

تست های شخصیت راهی عالی برای کشف بزرگترین قدرت شما و به دست آوردن بینش در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند است. این تست شخصیتی سرگرم کننده و تعاملی را انجام دهید و حیوانی را که بیشتر با شما صحبت می کند، پیدا کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید که نقاط قوت و ویژگی های واقعی شما چیست؟ به این تست شخصیت نگاهی بیندازید تا بیشترین قدرت خود را بر اساس حیوانی که ابتدا تشخیص داده اید، کشف کنید.

شاید بپسندید: چند پرنده با بقیه متفاوته، اینقدر تمرکز و دقت‌ات بالا هست که پیداشون کنی!

تست شخصیت دید و انتخاب اول

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه مسافر از خونه قهر کرده!؟ | باهوشا بگن!

.

.

.

.

(ویدیو) یک لیوان از این آبمیوه خیابانی هندی بخوری،در برابر همه میکروب ها واکسینه میشی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

تفسیر برداشت شما از تست شخصیت دید و انتخاب اول

این تست ساده و در عین حال موثر می تواند به شما کمک کند تا در مورد ویژگی های غالب خود و چگونگی تأثیر آنها بر زندگی روزمره خود بینش کسب کنید. با صرف چند ثانیه برای نگاه کردن به تصویر، می توانید درک بهتری از خود و نحوه استفاده بهینه از نقاط قوت خود به دست آورید. اکنون می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن 4 حیوان مخفی محک بزنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

تست شخصیت دید و انتخاب اول

گرگ: وفاداری

افرادی که برای اولین بار گرگ را دیدند اغلب بسیار وفادار هستند. آنها بازیکنان تیمی قابل اعتمادی هستند که همیشه مایلند برای خانواده و دوستان خود تلاش بیشتری کنند. آنها به شدت از کسانی که دوستشان دارند محافظت می کنند و برای اطمینان از امنیت آنها تمام تلاش خود را انجام می دهند.

آنها ممکن است در اعتماد کردن به دیگران مشکل داشته باشند، اما به محض اعتماد کردن، به طرز باورنکردنی وفادار هستند.کسانی که گرگ را می بینند ارزش وفاداری را می شناسند و حتی زمانی که سخت یا ناخوشایند است به آن پایبند هستند.

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

آهو: نرم خویی

افرادی که برای اولین بار یک آهو را دیدند، هاله ای از ملایمت را با خود به هر کجا که می روند حمل می کنند. آنها نسبت به دیگران دلسوز هستند و همیشه برای گوش دادن و نشان دادن درک خود وقت می گذارند. آنها در مواقعی که بیشتر مورد نیاز است یک کلمه یا ژست محبت آمیز ارائه می دهند و تلاش می کنند تا اطرافیان خود احساس راحتی و پذیرش کنند.

مهمتر از همه، کسانی که ابتدا چیزهای ارزشمند را دیدند، دارای حس عمیقی از همدلی هستند که اقداماتشان، آنها را در تمام جنبه های زندگی هدایت می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

مرغ دریایی: تدبیر

کسانی که برای اولین بار یک مرغ دریایی را دیدند نمونه ای از تدبیر هستند. آنها به تمام چالش ها با راه حل های خلاقانه برخورد می کنند و راه های منحصر به فردی را برای مقابله با هر مشکلی که برایشان پیش می آید پیدا می کنند. آنها متفکران سریع و استراتژیست های باهوشی هستند که می توانند از قبل فکر کنند و برای هر امکانی برنامه ریزی کنند.

کسانی که برای اولین بار مرغ دریایی را دیدند، ارزش مدبر بودن را تشخیص داده و از همه منابع موجود برای رسیدن به موفقیت استفاده کردند.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

خرس: شجاعت

افرادی که برای اولین بار خرس را دیدند شجاعت را تجسم می کنند. آنها با ترس های خود رو به رو می شوند و از یک چالش عقب نشینی نمی کنند. آنها هر چقدر هم که سخت باشد از آنچه که به آن اعتقاد دارند دفاع می کنند، علیه بی عدالتی صحبت می کنند و برای آنچه درست است مبارزه می کنند. کسانی که برای اولین بار خرس را دیدند می‌دانند که شجاعت در زندگی ضروری است و هرگز از گفتگوهای دشوار یا تصمیم‌های سخت دوری نمی‌کنند.

شاید بپسندید:اگه هوش ریاضی‌ات خوب باشه، پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

پرندگان: شهود

کسانی که برای اولین بار پرندگان را دیدند، هر جا که می روند، هوای شهودی را با خود حمل می کنند. آنها هنگام تصمیم گیری به غریزه درونی خود متکی هستند و بیش از هر چیز دیگری به قطب نمای داخلی خود اعتماد دارند.آنها می توانند زمانی را که چیزی کاملاً درست نیست یا زمانی که اتفاق خوبی در شرف وقوع است احساس کنند – توانایی که به آنها درک عمیقی از دنیای اطرافشان می دهد. کسانی که برای اولین بار پرندگان را دیدند، قدرت شهود را در انتخاب های مهم زندگی تشخیص دادند.

امیدوارم از تست شخصیت دید و انتخاب اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

ضریب هوشی‌ات رو با ایجاد 3 مثلث آن هم تنها با جابجایی 2 کبریت، ارزیابی کن!

تست هوش: اگه تو یه نگاه قاتل را پیدا کنی، واقعا نابغه و باهوشی!

 اگه تک تیراندازهای تصویر را تو 5 ثانیه پیدا کردی، بدون که چشات عقابی هست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا