;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی‌ات رو با ایجاد 3 مثلث آن هم تنها با جابجایی 2 کبریت، ارزیابی کن!

تست هوش با ساخت مثلث: با حرکت دادن 2 کبریت، 3 مثلث درست کنید!؟ فکر می کنی نابغه ای؟ با کمک تست هوش با ساخت مثلث اثباتش کن! چالش امروز به این صورت است که فقط دو کبریت را جابه جا کنید تا سه مثلث تشکیل شود. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ این پازل، یک راه عالی برای تمرین تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله است. معماهای منطقی راهی عالی برای تیز نگه داشتن مغز و فعال نگه داشتن ذهن شما هستند. آنها می توانند به توسعه تفکر استراتژیک و افزایش چابکی ذهنی شما کمک کنند. پس با تست هوش با ساخت مثلث و مجله خبری چشمک همراه شوید.

پازل های منطقی نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند به شما در تمرین استدلال منطقی و آزمایش استراتژی های مختلف حل مسئله کمک کنند. در این پازل خاص، باید از کسر منطقی استفاده کنید تا بفهمید چگونه می توان از دو مسابقه برای تشکیل سه مثلث استفاده کرد. ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما با فکر و خلاقیت کافی، راه حل ممکن است خود را نشان دهد! آیا می توانید این معما را حل کنید؟ آن را امتحان کنید و ببینید که منطق شما تا کجا شما را می برد!

شاید بپسندید: تست هوش: اگه تو یه نگاه قاتل را پیدا کنی، واقعا نابغه و باهوشی!

تست هوش با ساخت مثلث

همان طور که اشاره شد این چالش از شما می‌خواهد که سه مثلث از دو مثلثی که با 16 کبریت تشکیل شده‌اند، ایجاد کنید. این یک چالش سطح متوسط ​​است. برای ایجاد مثلث اضافی باید دو تا از چوب کبریت ها را جابه جا کنید. آموزش ذهن منطقی برای حرکت دادن دو چوب کبریت و تشکیل سه مثلث ضروری است. این نیاز به تنظیم ظرفیت ذهنی شما دارد، زیرا توانایی شما را برای تفکر انتزاعی و فضایی آزمایش می کند.

از سوی دیگر تست هوش با ساخت مثلث  و تست هوش های مشابه، مهارت های حل مسئله شما را تقویت می کند، زیرا باید الگوها را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید تا کارآمدترین راه را برای رمزگشایی کشف کنید. این نوع تفکر به بهبود تمرکز و تمرکز کمک می کند و راه حل های خلاقانه برای مشکلات پیچیده را تشویق می کند. آموزش مغز به این روش همچنین می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند زیرا با انجام وظایف چالش برانگیز شناختی راحت تر می شوید. به طور کلی، آموزش ذهن منطقی شما گام مهمی در تقویت توانایی های حل مسئله شما است.

شاید بپسندید: اگه تک تیراندازهای تصویر را تو 5 ثانیه پیدا کردی، بدون که چشات عقابی هست!

تست هوش با ساخت مثلث

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

پاسخ تست هوش با ساخت مثلث

آیا راه حل را پیدا کرده اید؟ اگر نه می توانید بیشتر تلاش کنید. می دانید چرا؟ برای اینکه بازی های فکری یک راه سرگرم کننده برای تقویت مغز و بهبود هوش ذهنی ما ارائه می دهد. آنها می توانند به بهبود تمرکز، افزایش مهارت های حل مسئله کمک کنند و به ما آموزش دهند که خارج از چارچوب فکر کنیم. بازی های فکری همچنین فرصتی برای یادگیری اطلاعات جدید فراهم می کند و روشی خلاقانه برای تحریک ذهن ما ارائه می دهد.

(ویدیو) یک لیوان از این آبمیوه خیابانی هندی بخوری،در برابر همه میکروب ها واکسینه میشی!

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

.

.

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

پاسخ تست هوش با ساخت مثلث :  آیا برای یافتن راه حل این بازی فکری آماده اید؟ ما به همه کسانی که توانستند راه حل را در کمتر از 10 ثانیه کشف کنند تبریک می گوییم! راه حل در تصویر زیر توضیح داده شده است.

شاید بپسندید: تصویری که در نگاه اول می‌بینی، احساست درباره آزادی و معنویت رو افشا می‌کند!

پاسخ تست هوش با ساخت مثلث

شاید بپسندید:اگه هوش ریاضی‌ات خوب باشه، پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

امیدوارم از تست هوش با ساخت مثلث استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 با توجه به 3 معادله اول، ارزش عددی پلیس، اپراتور تلفن و مهندس ساختمان را پیدا کن!

داستان ضرب المثل آب حیات نوشیده!

اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. میشه راس مثلث کوچک دوتا چوب کبریت رو برداشت یکی رو طوری قرار داد ک زاویه سمت راستی تشکیل ی مثلث کوچیک بده و همین کار رو برای زاویه سمت چپی انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =

دکمه بازگشت به بالا