;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این سه مسافر از خونه قهر کرده!؟ | باهوشا بگن!

آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند. شما در آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده باید کسی رو که با خونه قهر کرده پیدا کنی! زودتر این کار رو بکن تا مشکلی براش پیش نیاد.

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده همراه شوید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن 4 حیوان مخفی محک بزنید!

آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

اگر کارآگاه فوق العاده ای هستید، می توانید این چالش پیچیده را در کمتر از 5 ثانیه پشت سر بگذارید. پازل های تصویری به سرگرمی مورد علاقه برخی از افراد در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این آزمون این سوال از شما پرسیده می شود که چه کسی از خانه قهر کرده و می خواهد به شهر دیگر مسافرت کند؟ فقط نابغه های واقعی موفق می شوند در زمان تعیین شده پاسخ صحیح را بدهند. به یاد داشته باشید که این تست به شما کمک می کند تا استدلال منطقی و قیاسی را تمرین کنید.

این آزمون ممکن است ساده به نظر برسد، اما برعکس است. حالت کارآگاهی خود را به دلیل سرنخ هایی که تصویر به شما می دهد فعال کنید، ممکن است شما را گیج کند. به مهارت های خود اعتماد کنید. آیا شما متوجه خواهید شد که چه کسی ازخانه زده است بیرون و قهر کرده است؟ برای شناسایی این فرد شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید! با دقت به تصویر آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده نگاه کنید. همانطور که اشاره شد تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید….

شاید بپسندید: با توانایی های بالقوه که به رشدت کمک میکنه، آشنایی!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده

احتمالاً بپسندید: شخصیت شناسی از روی جوراب: با نگاه به جوراب طرف مقابلت او را بشناس که چجور آدمیه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

 

 

 

.

(ویدیو) یک لیوان از این آبمیوه خیابانی هندی بخوری،در برابر همه میکروب ها واکسینه میشی!

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

.

.

.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

 

 

 

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده: پاسخ ها و استدلال ها با توجه به سطح درک و منطق شما می تواند متفاوت باشد. دختر سمت راست به نظر نمی رسد که چنین کاری کرده باشد. بیشتر به نظر می رسد که شکست عشقی خورده باشد. فرد وسطی کاملا یک جهانگرد است و با نگاه کردن به نقشه در حال بررسی مسیرهاست. به نظر می رسد نفر اول از سمت چپ کسی است که از خانه قهر کرده است. ناراحت و غمگین است و بدون اینکه وسیله ای داشته باشد در حال پرسه زدن است. تا چشم خود را باز کرده خود را در ترمینال مسافربری می بیند.

شاید بپسندید: در تصویر دو هنرمند،یک گربه مخفی شده که فقط چشمای تیز مثل عقاب متوجه‌ش میشه!

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده

شاید بپسندید:اگه هوش ریاضی‌ات خوب باشه، پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

امیدوارم از آزمون هوش شناسایی فرد قهر کرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چند پرنده با بقیه متفاوته، اینقدر تمرکز و دقت‌ات بالا هست که پیداشون کنی!

حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =

دکمه بازگشت به بالا