;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: از نظر شما کدام زن، نوزاد شخص دیگری را بغل کرده است!؟

تست شخصیت براساس مادر و نوزاد: شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود. بر همین اساس مجله خبری چشمک امروز با تست شخصیت براساس مادر و نوزاد همراه شماست. اگر می خواهید خود را بهتر بشناسید این تست شخصیت را انجام دهید. بگوئید کدام زن، نوزاد شخص دیگری را بغل کرده است؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پرنده زیبای کوهستان را پیدا کنید!

تست شخصیت براساس مادر و نوزاد

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند.

تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند. تست شخصیت امروز می تواند ویژگی شما در زمینه نحوه ارتباط با دیگران را مشخص کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس مادر و نوزاد همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

تست شخصیت براساس مادر و نوزاد

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که دانه هایش بیرون میوه است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:سوال هوش: با دلیل بگو که احتمال زنده ماندن کدام مرد بیشتر است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر مسافر زمان است!؟

تفسیر تست شخصیت براساس مادر و نوزاد

اکنون نتیجه انتخاب و حدس خود را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: چه کسی جمله را بر روی درب دفتر مدیر نوشته است!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر علاقمند به شناخت ویژگی اصلی شخصیتی ات هستی یکی از حواهرات را انتخاب کن!

تست شخصیت براساس مادر و نوزاد

زن شماره 1

شما دوستان زیادی ندارید، اما اگر به کسی نزدیک شوید، هر کاری می‌کنید تا او را خوشحال کنید. شما فضای شخصی خود را گرامی می دارید و اجازه نمی دهید کسی آن را نقض کند. اگر باید تصمیم سختی بگیرید، ترجیح می‌دهید تنها بمانید و کمی وقت داشته باشید تا خودتان به آن فکر کنید. خانواده و بستگان شما می توانند 100٪ از شما مطمئن باشند – شما هرگز آنها را ناامید نخواهید کرد. اما گاهی اوقات شما فداکاری های زیادی برای دیگران انجام می دهید و این باعث می شود که خود را فراموش کنید.

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو چه چیز عجیبی در این تصویر وجود دارد!؟

زن شماره 2

شما شنونده خوبی هستید شما همیشه آماده حمایت از دیگران هستید و نمی توانید خشم خود را برای مدت طولانی نگه دارید. شما با دیگران خیلی خوب کنار می آیید، به همین دلیل است که دوستان زیادی دارید. همکاران شما نیز از شما قدردانی می کنند. با این حال، اگر کسی را دوست دارید، ممکن است عجله کنید تا احساسات خود را نسبت به این شخص آشکار کنید و سپس متوجه شوید که اشتباه کرده اید.

زن شماره 3

شما فردی آرام هستید و مردم دوست دارند با شما صحبت کنند. شما معتقدید که دوستی بخش مهمی از زندگی است و واقعا از گذراندن وقت خود در میان مردم لذت می برید. شما می توانید با هر کسی به مصالحه برسید و حتی آنها را مجبور کنید طرف شما را بگیرند. اما گاهی اوقات می‌توانید بیش از حد تکان‌دهنده باشید – اگر در کسی نقص کوچکی پیدا کنید، معمولاً فوراً رابطه خود را با این شخص متوقف می‌کنید.

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس مادر و نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی دزده، کدوم صاحب خونه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: اشتباه تابلوی اعداد انگلیسی را پیدا کنید!

قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن10 اشتباه تصویر آشپزخانه عجیب ارزیابی کنید! 

آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

 اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا