;
تفریح و سرگرمی

یک تصویر جنگلی را انتخاب کنید تا اطلاعات جالبی درباره جنبه تاریک شخصیت خود بدست آورید!

تست شخصیت براساس تصویر جنگل: حقیقت تکان دهنده در مورد جنبه تاریک خود را کشف کنید! جرات دارید در اعماق روان خود کاوش کنید؟ تست شخصیت براساس تصویر جنگل را انجام دهید. این تست، سفری جذاب به ناخودآگاه شماست که جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار می کند. پس بروید و خود را به چالش بکشید. آیا به اندازه کافی شجاع هستید که با قسمت تاریک شخصیت خود روبرو شوید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس تصویر جنگل همراه شوید.

شاید بپسندید: نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

تست شخصیت براساس تصویر جنگل

هر شخصی یک جنبه مخفی دارد که در زیر لایه های شخصیتی او پنهان است. این ویژگی های پنهان اغلب خود را در تصمیمات ناخودآگاه ما نشان می دهند. این تست ساده به شما کمک می کند تا این رازهای پنهان شخصیت خود را کشف کنید. برای شروع، به سه جنگل شماره گذاری شده زیر نگاهی بیندازید. فقط یکی را انتخاب کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل به جمالت نناز به تبی بند است!

تست شخصیت براساس تصویر جنگل

شاید بپسندید: نابغه ها راه حل این معمای ریاضی را در کمتر از 5 ثانیه پیدا می کنند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه حرف U را در میان حروف V پیدا کنی دقت و تمرکزت نمره اش 20 هست!

پاسخ تست شخصیت براساس تصویر جنگل

ذهن خود را آرام کنید و جنگلی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده شده اید. بیش از حد به آن فکر نکنید – با اولین غریزه خود پیش بروید. ناخودآگاه شما بیشتر از آنچه فکر می کنید در مورد شما می داند!

شاید بپسندید: یک نگاه تیز مثل عقاب می تواند گربه سفید متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کند؟

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: از کدام کوه علاقمندی که صعود کنی!؟ | جوابت نشان می دهد که ادم مستقلی یا وابسته!؟

تست شخصیت براساس تصویر جنگل

جنگل 1

اگر جنگل 1 را انتخاب کردید، احتمالاً فردی هستید که برای صداقت و درستکاری ارزش قائل هستید. شما قابل اعتماد هستید. با این حال، جنبه تاریک شما سرسختی شماست.

شما تمایل دارید به عقاید خود پایبند باشید، حتی زمانی که آنها اشتباه هستند. این می تواند منجر به درگیری و سوء تفاهم شود. برای شما مهم است که بیاموزید نسبت به دیدگاه های دیگر تسامح داشته باشید.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها می تونن بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

جنگل 2

اگر جنگل 2 انتخاب شما بود، احتمالاً فردی خلاق و تخیلی هستید. شما روش منحصر به فردی برای دیدن جهان دارید که دیگران اغلب آن را جذاب می دانند.

اما مراقب باشید، سمت تاریک شما تمایل شما به رویاپردازی و از دست دادن ارتباط با واقعیت است. این می تواند به تعویق و فرصت های از دست رفته منجر شود. برای شما بسیار مهم است که بین رویاها و واقعیت خود تعادل پیدا کنید.

شاید بپسندید:  با دلیل منطقی بگو که احمق ترین فرد تصویر کیه!؟

جنگل 3

کسانی که جنگل 3 را انتخاب کردند معمولاً جاه طلب و باهوش هستند. شما رویاهای بزرگی دارید و عزم خود را برای رسیدن به آنها دارید.

از طرف دیگر، سمت تاریک شما تمایل شما به رقابت شدید است. این می تواند دیگران را با شما بیگانه کند و باعث استرس غیر ضروری شود. یادگیری رقابت با خود به جای دیگران می تواند روابط و رفاه ذهنی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. به یاد داشته باشید، هیچ ویژگی شخصیتی ذاتا خوب یا بد نیست. این نحوه رفتار ما بر اساس این صفات است که ما را تعریف می کند. سمت تاریک خود را در آغوش بگیرید، اما برای حفظ تعادل و هماهنگی در شخصیت خود نیز تلاش کنید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس تصویر جنگل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: برای اینکه بفهمی درونگرایی یا برون گرا، کافیه یکی از پروانه ها را انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 8 ثانیه ارزش عددی هر حیوان را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این سه نفر بزودی یک قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش :اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند، چپ یا راست؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بر اساس احساسات تصمیم می گیری یا فکر کردن!؟ یک منظره را انتخاب کن تا بفهمی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

نابغه ای اگه تو 10 ثانیه جواب سوال ریاضی را پیدا کنی!

اگر چشای تیز مثل شاهین داشته باشی،اشکال تصویر این زن زیبا رو پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا