;
تفریح و سرگرمی

بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص می دهید!

تست بینایی با نوشته نامشخص: از ابزارهایی که این روزها برای بررسی میزان قدرت بینایی در شبکه های اجتماعی و اینترنت در حال فراگیر شدن است، تصاویر توهم نوری هستند. همانطور که می دانید این تصاویر ممکن است سبب خطای چشم شوند و نتوانند آنچه که در واقعیت در تصویر وجود دارد را شناسایی کند. شما در تست بینایی با نوشته نامشخص نیز شما با یک دیگر از تصاویر توهم نوری روبرو خواهید شد. طراح این تست معتقد است که تنها افراد متمرکز و نیز دقیق می توانند در کمتر از 3 ثانیه نوشته موجود در تصویر را شناسایی کنند.

با نگاهی به شبکه های اجتماعی دریاففتیم که تست بینایی با نوشته نامشخص از جمله چالش های تصویری است که در روزهای گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پس از انتشار در فیس بوک، در مدت زمان بسیار کم، بیش از 1000 مرتبه همرسانی شد. اگر فکر می کنید فرد بسیار متمرکز و دقیقی هستید، تست بینایی نوشته نامشخص را از دست ندهید. این تست می تواند ادعای شما را اثبات یا رد کند. با مجله خبری چشمک و تست بینایی با نوشته نامشخص همراه باشید.

شاید بپسندید:نامزد واقعی این زن را شناسایی کنید!

تست بینایی با نوشته نامشخص

به واقع، تصاویر توهم نوری همان گونه که از اسمشان پیداست نوعی توهم تصویری است که توسط سیستم بینایی در تصاویر ایجاد می شود. باید بدانید که هر چه قدر سطح ادراک بالاتر باشد، سریعتر شما می توانید اصل و واقعیت تصویر را مورد شناسایی قرار دهید. تصاویر توهم نوری همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. جستجو در این تصاویر نه تنها افراد را کنجکاوتر می کند، بلکه می تواند عملکرد و فعالیت مغز و چشم را در شناخت پدیده ها بهبود ببخشد.

بنابراین با توجه به آنچه گفته شد در مطلب تست بینایی با نوشته نامشخص، شما با یک تصویر توهم نوری روبرو هستید. آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه نوشته درون این تصویر را شناسایی کنید. به تصویر تست بینایی با نوشته نامشخص با دقت نگاه کنید. یادتان باشد برای شناسایی نوشتار درون تصویر تنها 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:  سوال هوش: اگر A+5=11، B+8=18 و C+6=15 باشد D+3=؟ چند می‌شود!؟

تست بینایی با نوشته نامشخص

 

شاید بپسندید: تست شخصیت: گل انتخابی تان رازی دارد که از زندگی شما می گوید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان کهن قاضی و همسر بازرگان | قسمت اول

پاسخ تست بینایی با نوشته نامشخص

شاید در ابتدا با دیدن تست بینایی با نوشته نامشخص دچار ابهام و سردرگمی شدید. اما همانطور که اشاره شده افراد دقیق و متمرکز می توانند در زمان مشخص شده نوشته درون تصویر را شناسایی کنند. می توانید شانس خود را برای بار دوم نیز امتحان کنید. در پایان ما پاسخ را به شما ارائه خواهیم کرد.

احتمالاً بپسندید: آزمون دقت ذهن: عدد 527 را در میان اعداد 537 پیدا کنید!

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

پاسخ تست بینایی با نوشته نامشخص: نوشته درون متن عبارت I CANT SLEEP می باشد.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: عدد 89 را میان اعداد 98 پیدا کنید!

پاسخ تست بینایی با نوشته نامشخص

امیدوارم از تست بینایی با نوشته نامشخص استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاسخ، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

آزمون تمرکز: چهره مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!

تست تمرکز: جغدی که با بقیه جغدها متفاوت است را پیدا کنید!

با پیدا کردن سگ ها در تصویر برفی اثبات کنید که چشمان قوی مثل عقاب دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا