;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: چهره مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!

آزمون تمرکز با چهره مخفی: دقت، تمرکز و تیزبینی همواره یکی از توانائیهای شناختی آدمی بوده است که نقش مهمی در موفقیت او ایفا کرده اند. افراد جزئی نگر به آسانی می توانند مشکلات موجود را شناسایی و برای آن راه حل ارائه کنند. اما واقعا جزئی نگری یک مسئله ذاتی و ارثی است یا خیر؟ پژوهشگران در این زمینه پاسخ مشخصی ارائه نداده اند، اما معتقدند که با بهره گیری از مغز می توان جزئی نگرتر، منطقی تر و دقیق تر شد.

لذا برای این مسئله تست ها و پازل ها، بازی های فکری و … را توصیه کرده اند. به باور آنها انجام بازی های فکری در بلند مدت توانایی های مغز را افزایش می دهد. با آزمون تمرکز با چهره مخفی می توانید مغز خود را به فعالیت وادار کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با چهره مخفی همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: جغدی که با بقیه جغدها متفاوت است را پیدا کنید!

آزمون تمرکز با چهره مخفی

زندگی بشر امروز را مسائل مختلف تهدید می کند. از جمله این تهدیدات علاوه بر تهدیدات زیست محیطی، می توان به کم تحرکی اشاره کرد. کم تحرکی می تواند سلامت جسمی و روحی افراد را تهدید کند. در آزمون تمرکز با چهره مخفی، دقت، تمرکز و بینایی شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید در این تصاویر چهره یک زن را شناسایی کنید.

البته برای پیدا کردن زمان زیادی ندارید. باید در کمتر از 10 ثانیه این کار را انجام دهید. در صورتی که بتوانید در زمان مشخص چهره را بیابید مشخص می شود که دقت و تمرکز و همچنین جزئی نگری شما عالی است. اگر آماده هستید تصویر آزمون تمرکز با چهره مخفی را مرور می کنیم.

این اثر توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. ایا شما توانستید چهره را تشخیص دهید. ده ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید:با پیدا کردن سگ ها در تصویر برفی اثبات کنید که چشمان قوی مثل عقاب دارید!

آزمون تمرکز با چهره مخفی

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان کهن قاضی و همسر بازرگان | قسمت اول

پاسخ آزمون تمرکز با چهره مخفی

این اثر توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. در این تصویر چهره یک زن هم نقاشی شده است. ایا شما توانستید چهره را تشخیص دهید. ده ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید: داستان پسر عیاش بازرگان: حکایت پدری که به پسرش خودکشی کردن آموزش داد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

پاسخ آزمون تمرکز با چهره مخفی: این پازل حیرت‌انگیز، کاربران اینترنت را به شدت به چالش کشیده است. هر کسی در ابتدا مدعی تیزبینی و جزئی نگری است. اما وقتی از او خواسته می شود که چهره بیابد در شناسایی دچار مشکل می شود. اگر نتوانستید چهره را بیابید اشکالی ندارد. پاسخ در اینجاست.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 62–27÷9+5–56÷8=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

جواب آزمون تمرکز با چهره مخفی

امیدوارم از آزمون تمرکز با چهره مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ|عروسی که نمی خواست مادر شوهرش بفهمد که چیزی بلد نیست!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاسخ، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: اعداد 800 را میان کلمات BOO پیدا کنید!

نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در موردتان افشا می کند!

صاحب کفش از خطرات در کمینش بی خبر است، لذا کدام کفش بی خطرتر است!؟

چه چیزهای اشتباه یا عجیب در این کلاس درس وجود دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا