;
تفریح و سرگرمی

مجموع عددی سیب و پرتقال در عبارت آخر چند می شود!؟

تست با سوال ریاضی جذاب: بخش تفریح و سرگرم چشمک امروز برای اینکه بیشتر مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهد،تست با سوال ریاضی جذاب را برایتان در نظر گرفته است. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند تست با سوال ریاضی جذاب را که در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند.

این سوال شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را درگیر کرده و هر چه بیشتر مجبور به فعالیت کند. این فعالیت ها می‌توانند در رشد مهارت ها و توانائی های فردی همچون نکته سنجی، دقت نظر، توجه و تمرکز موثر بوده و در افزایش آن تأثیرگذار باشد. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

شاید بپسندید: اگر هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

تست با سوال ریاضی جذاب

پرش تالوالکار یک ریاضیدان آمریکایی است که به‌ویژه به خاطر بازی‌های فکری که مرتباً در MindYourDecisions پست می‌کند، شناخته شده است. مسائل معمولا بر اساس تمرین های ساده ای است که می توان آنها را با عملیاتی که همه ما در سال های اول مدرسه یاد گرفتیم حل کرد: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم.

موردی که اکنون پیشنهاد می کنیم از این چهار عمل استفاده می کند و اعداد را جایگزین اشکال میوه سیب و پرتقال می کند. اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر میوه و یافتن راه حل برای آخرین عملیات تست با سوال ریاضی جذاب است.

اماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا تست با سوال ریاضی جذاب را پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید و در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!

به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال در تصویر تست با سوال ریاضی جذاب، چه عددی می تواند باشد. برای انجام تست با سوال ریاضی جذاب تنها 8 ثانیه فرصت دارید. یادتان باشد این زمان محدود، زمان رکوردی است که افراد نابغه توانسته اند در این زمان، این تصویر و آزمون را حل کنند.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر شاهزاده را در 7 ثانیه پیدا کنید!

تست با سوال ریاضی جذاب

شاید بپسندید: چیستان | نام کشوری است که اگر حرف اولش را بردارید، نام یک بیماری می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست با سوال ریاضی جذاب

آیا به پاسخ این تست با سوال ریاضی جذاب دست پیدا کردید؟ آیا هنوز در حال محاسبه هستید و به دنبال زمان بیشتر برای حل آزمون. اشکالی ندارد، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

.

.

.

.

.

.

 شاید بپسندید: حکایت مرد لاف زن و دنبه گوسفند: مردی که با دنبه، سبیل اش را چرب و ادای ادم های پولدار را در می آورد!

پاسخ تست با سوال ریاضی جذاب: طبق معادله اول: (3 x مقدار سیب) + (8 x ارزش پرتقال) = 49

بنابراین: (3*3) + (8*5) = 9 + 40 = 49

از معادله دوم: (2 x ارزش سیب) + (4 x ارزش پرتقال) = 26 بنابراین:

(2 x 3) + (4 x 5) = 6 + 20 = 26

بنابراین، مقدار سیب 3 و مقدار پرتقال 5 است. سپس در معادله سوم:

3 + 5 = 8

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید؟ اگر چنین است، به این معنی است که شما یک حافظه خوب و یک ذهن منطقی استثنایی دارید. براوو، تو نابغه ای!

شاید بپسندید: حکایت ناشکری شتر: پند خرگوش به کار شتر نمی‌آید!

تست با سوال ریاضی جذاب

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت چهارم چند می شود!؟

چیستان | نام کدام جزیره است که اگر وارونه اش کنیم، بچه های مدرسه ای با آن سر و کار دارند!؟

آزمون قدرت دید: 3 تفاوت دو تصویر پسرک بادکنک به دست را پیدا کنید!

چیستان |آن چیست که متعلق به تو است اما دوستت بیشتر از آن استفاده می کند؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا