;
تفریح و سرگرمی

اگر هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا: یکی از تمرینات اصلی برای کسانی که تقاضای حضور در بخش تحقیقات پلیس دارند، آزمودن میزان تیزهوشی و نکته سنجی این افراد است. کارآموزان با انواع و اقسام سوالات هوشی مورد آزمایش قرار می گیرند. صحنه های جرم برای آنان ترتیب داده می شود و از آنان خواسته می شود تا در زمانی مشخص به همه آن ها پاسخ دهند. در آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا شما با یک نمونه بسیار ساده از همین سوالات روبرو هستید. باید بتوانید آدم ربای تصویر را در 3 ثانیه شناسایی کنید.

بدین ترتیب این بازی فکری تصویری جدید که تحت عنوان آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا در فضای مجازی منتشر شده است، ذهن و فکر اشتراک کنندگان را به چالش می کشد. بدین ترتیب شما می توانید به کمک این آزمون تمام حواس و مهارت های شناختی خود را محک بزنید. شما باید بتوانید این آزمون را در مدت زمان مشخص رمزگشایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر شاهزاده را در 7 ثانیه پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا

پس جرات کنید این معمای تصویری را تنها در 3 ثانیه حل کنید. با این معمای تصویری ثابت کنید که یک “نابغه” هستید. شما باید به دنبال پاسخ این سوال در آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا باشید: آدم ربای خطرناک کیست؟ در این تمرین تصویری جدید شما می توانید 3 مرد را با لباس گوزن، بابانوئل و یک جن مشاهده کنید، اما یکی از آنها یک آدم ربا خطرناک است که توسط پلیس تحت تعقیب است.

اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا را با هم مرور می کنیم. با دقت به تصویر نگاه کنید. تلاش کنید تمام جزئیات تصویر را با دقت مورد بررسی قرار دهید. راز موفقیت شما در این آزمون، توجه، دقت و تمرکز صد در صدی است. یادتان باشد که زمان شما بسیار محدود است. 3 ثانیه زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: حکایت ناشکری شتر: پند خرگوش به کار شتر نمی‌آید!

آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا

شاید بپسندید: مجموع عددی سیب و پرتقال در عبارت آخر چند می شود!؟

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا

پاسخ آزمون را به دست آوردید؟ اگر به دنبال پاسخ هستید بهتر است بیشتر به تصویر آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا نگاه کنید. اگر چه زمان شما به پایان رسیده است. اما در تلاش دوم، 5 ثانیه فرصت دارید. بهتر است تلاش خود را انجام دهید.

.

.

 

.

 

 

 شاید بپسندید: بازی فکری: میتونید به مرد دانشمند کمک کنید تا کم خطرترین راه رو برای رسیدن به مقصد انتخاب کنه؟!

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا: آدم ربا مردی است که لباس بابا نوئل را پوشیده است. شما اگر دقت می کردید می توانستید درون گونی او انگشتان دست یک نفر را ببینید.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت چهارم چند می شود!؟

آزمون با شناسایی آدم ربا

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | نام کدام جزیره است که اگر وارونه اش کنیم، بچه های مدرسه ای با آن سر و کار دارند!؟

آزمون قدرت دید: 3 تفاوت دو تصویر پسرک بادکنک به دست را پیدا کنید!

چیستان |آن چیست که متعلق به تو است اما دوستت بیشتر از آن استفاده می کند؟ 

طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر: با متولدین کدام ماه ازدواج کنیم!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بدون دیدن انگشتان دست داخل کیسه نیز می‌توان متوجه شد تنها کسی که امکان مخفی کردن یک فرد دیگر را دارد بابانوئل است که کیسه دارد گرنه آن دو تن دیگر آدم ربوده شده را در جیبشان مخفی نمی‌توانند بکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا