;
تفریح و سرگرمی

مأموران آتش نشانی کدام یک از این دو نفر را باید زودتر نجات دهند!؟

آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات: آزمون امرروز از شما می خواهد به این سوال پاسخ دهید که کدام یکی زودتر جان خود را از دست می دهد؟ لذا مأموران آتش نشانی بابد زودتر او را نجات دهند!  این قبیل آزمون ها در کنار سرگرمی تلاش دارند میزان اطلاعات عمومی شما را مورد سنجش قرار دهند. پس برای حل و رمرگشایی این معماها باید به اطلاعات عمومی خود مراجعه کنید. پس خوب دقت و تمرکز کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات را حل کنید.

با کمک آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات، شما می توانید به خوبی خود را به چالش بکشید. شما می توانید یکی از برندگان این معمای تصویری باشید که فقط یک ذهن بسیار باهوش می تواند به پاسخ درست برسد. آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات می تواند ذهن و تمرکز مخاطبان خود را بیشتر فعال کند. آیا شما جرأت دارید در زمان مشخص شده این آزمون را رمزگشایی کنید!؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات همراه شوید.

شاید بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت 8+5-6=4 را اصلاح کن! | اثبات کن که نابغه ای!

آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات

امروز ماموریت شما در آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات، این است که به سرعت تصویر زیر را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید کدام یک از مردان تصویر ممکن است زودتر از دیکری جان خودش را از دست بدهد؟ بر همین اساس اولویت دارد که زودتر از دیگر نجات داده شود! آیا فکر میکنی در این آزمون موفق می شوی؟ پش خود را به چالش بکشید و بخشی از برندگان 15 درصدی این آزمون باشید.

به تمام جزئیات معمای تصویری توجه کنید، زیرا تنها در این صورت می توانید برنده شوید. همچنین به یاد داشته باشید که تنها 4 ثانیه برای قبولی در آزمون فرصت خواهید داشت. یک قاتل سریالی دو فرد بی گناه را در یک سیاه چال زندانی و در صدد قتل آنها برآمد. او تصمیم گرفت یکی از آنها را با بخار سمی و دیگری را در اب غرق کند. پلیس محل این دو گروگان را شناسایی کرد. اما برای رسیدن به سیاه چال و نجات آنها 1 دقیقه زمان لازم است. با این اوصاف چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر است!؟

شاید بپسندید:اگر بینایی‌ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه ماهی متفاوت رو شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات

احتمالا بپسندید: خط کف دست تان، ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند!

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات

آیا موفق به یافتن پاسخ صحیح شدید؟ اگر چنین است، پس به شما تبریک می گویم، زیرا واقعاً مهارت و نبوغ زیادی برای قبولی در آزمون در زمان بی سابقه نیاز است. می توانید از تلاش دوم خود برای رمزگشایی آزمون استفاده کنید.

.

.

.

 

 

 

پاسخ آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات: مردی که بیشتر جانش در خطر است، کسی است که گاز سمی را استشمام می کند، زیرا به دلیل اثرات ناشی از آن بیهوش و خیلی سریع جان خود را از دست می دهد. اما در مورد دیگر سیاه چال زمان می برد تا از آب پر شود. لذا بهتر است که آتش نشان ها در ابتدا به فکر نجات مرد درون سیاه چال با گاز سمی باشند.

شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: حکایت شیر باسواد و خر بی‌سواد: وقتی سواد با عقل و شعور همراه نباشد، نتیجه اش نیستی است!

آزمون با شناسایی اولویت نجات

امیدوارم از آزمون شناسایی با شناسایی اولویت نجات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

چیستان | آن چیست که بالا و پایین می‌رود، ولی حرکت نمی‌کند!؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن گلابی که جفت ندارد، تیزبینی خود را اثبات کنید!

چیستان | زمانی که نمی‌دانی چیستم، چیزی هستم؛ اما وقتی که می‌دانی چیستم، چیزی نیستم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =

دکمه بازگشت به بالا