;
تفریح و سرگرمی

آیا می توانی این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنی!؟

بازی فکری ذهن نابغه ها: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید؟ بازی فکری برای ذهن نابغه ها یک معادله ساده ریاضی است که می توانید آن را حل کنید. در واقع اگر ذهن تیزبین و هوش بالایی داشته باشید می توانید در زمان مشخص شده این بازی فکری جالب را حل کنید. به یاد داشته باشید برای حل این آزمون ها شما باید با دقت جزئیات را بررسی کنید. مطمئن هستیم که شما با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. با مجله خبری چشمک و بازی فکری ذهن نابغه ها همراه باشید.

بازی های فکری بسیار هیجان انگیزند و شما برای حل آن ها نیازمند تفکر هستید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام مهارت ها و  پتانسیل های ذهنی خود بهره برداری کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، بازی فکری برای ذهن نابغه‌ها است. ما مطمئن هستیم که مخاطبان چشمک به آسانی خواهند توانست این بازی فکر را حل کنند.

شاید بپسندید: چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

بازی فکری ذهن نابغه ها

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید بازی فکری برای ذهن نابغه ها را حل کنیم. پس به تصویر بازی فکری ذهن نابغه ها به دقت نگاه کنید و با توجه به صورت معادلات باید آخرین معادله را حل کنید و به جای علامت سوال، عدد مناسب قرار دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. یادتان باشد فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:کدامیک از افراد تحت تعقیب، همسر این زن است!؟

بازی فکری ذهن نابغه ها

شاید بپسندید: اگه چشات عقابی باشه در 20 ثانیه تفاوت های دو تصویر کف دریا را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کی از فروشگاه سرقت کرده !؟ | افراد باهوش در یک نگاه موفق میشن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش ریاضی ات بالا باشه با یه حرکت، معادله را تصحیح می کنی!

پاسخ بازی فکری ذهن نابغه ها

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این معما یا بازی فکری ذهن نابغه ها هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب ارائه کرده ایم. اما قبل از آن لازم است شانس دوم خود را برای پاسخگویی امتحان کنید. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است.

راه حل پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به ترتیب رنگ ها، کدام دایره رنگی با آن مطابق است!؟

پاسخ بازی فکری برای ذهن نابغه ها

الگوی دنبال شده در اینجا است

4×5 = 20

5×6 = 30

6×7 = 42

از این رو

7×8 = 56

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

پاسخ بازی فکری ذهن نابغه ها

امیدوارم از بازی فکری برای ذهن نابغه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: عروسک را بین 3 تا نوزاد پیدا کن | خیلی ها موفق نشدن و نتونستن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 2 چوب کبریت، معادله نادرست 5×6=24 را اصلاح کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

قدرت دید خودت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

فقط افراد باهوش می تونند با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

5 تفاوت بین دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا