;
تفریح و سرگرمی

مجموع عددی کلوچه، تخم مرغ و گل نرگس را در کمتر از 10 ثانیه بدست آورید!؟

سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا: چالش‌ها یا معماهای منطقی/تصویری سعی می‌کنند ذهن شما را آزمایش کنند. حل آنها آسان است زیرا شما فقط باید به یک تصویر نگاه کنید، به یک سوال پاسخ دهید یا به یک عملیات ساده پاسخ دهید. امروز در بخش سرگرمی چشمک با سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا مختلف با شماست. آیا شما می توانید این سوال هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کنید!؟

همکاران ما، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند.

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه جشن تولدا کیک نخوری! | میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا

این نوع چالش‌ها به ما کمک می‌کنند ذهن خود را ورزش دهیم، زیرا مغز ما نیاز دارند که فعالیت داشته باشد.سوالات هوش، پازل ها و … انگیزه هوشیاری را در ما و مغز ما ایجاد کی کند و در بلند مدت از ابتلا به بیماری های مغزی و عصبی جلوگیری می کند.

شما می توانید این تست ها و پازل ها  را  به تنهایی یا با دوستان، فارغ از سن یا جنسیت، حل کنید، این چالش های سرگرم کننده به شما در توانایی های شناختی و بصری و حتی حافظه کمک می کند. حتما آن را امتحان کنید. به دقت به صورت سوال دقت کنید.

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند. پس با سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

این پازل توسط Gala Bingo ابداع شده است از مردم می‌خواهد ارزش تخم‌مرغ شکلاتی، گل نرگس و کلوچه را بفهمند تا بفهمند که مجموع نهایی چقدر می‌تواند باشد؟ حل این معمای ریاضی به طور متوسط ​​10 ثانیه طول می کشد، اما آیا شما می توانید زمان را شکست دهید؟

بیشتر بخوانید: تست قدرت دید: می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید!؟

سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا

بیشتر بخوانید:تست شخصیت: بگو در نگاه اول سگ دیدی یا گربه تا بعدش شگفت زده ات کنم!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  اگه تو یه نگاه پروانه را میان سبزه و گل ها تشخیص بدی، چشات مثل عقاب تیزه!

پاسخ سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا

امیدوارم به پاسخ رسیده باشید. در غیر این صورت ما پاسخ صحیح را به شما ارائه خواهیم داد.

 شاید بپسندید: در نگاه اول متوجه چی شدی تا بعدش بگم به لحاظ عاطفی چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:سوال تصویری: اشتباه اصلی تصویر باغ وحش چیه!؟

احتمالاً شما با پاسخ 35 روبرو شده اید.

شاید بپسندید:آدم مستقل و قوی هستی یا وابسته؟ | فقط بگو مرد داخل خانه نشسته یا بیرون آن!؟

سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا

اولین پاسخ در صورت سوال ها عدد 45 است، یعنی هر گل نرگس معادل 15 است. بنابراین مجموع بعدی به این معنی است که دو تخم‌مرغ شکلاتی با هم ارزش 20 یا ده را به صورت جداگانه می‌دهند. این به این معنی است که مجموع عبارت سوم هم نشان می دهد که چهار کلوچه برابر با هشت هستند، که به هر کدام از آنها ارزش دو را می دهد.

برای رسیدن به نتیجه 35 باید ترتیب استفاده از PEMDAS را به خاطر بسپاریم: پرانتز، توان، ضرب و تقسیم (از چپ به راست)، جمع و تفریق (از چپ به راست). این بدان معناست که ابتدا باید تخم مرغ (10) را در کلوچه (دو) ضرب کنید تا مساوی 20 شود و سپس نرگس (15) را به عدد 35 اضافه کنید.

بسیاری از مردم همچنین ادعا کردند که پاسخ 50 است.

پاسخ سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا

با افزودن گل نرگس (15) به تخم مرغ (10) تا 25، و سپس ضرب در دو تا 50 شود. بنابراین بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید دو پاسخ ممکن وجود دارد. اما پاسخ صحیح 35 است، چرا که در چهار عمل اصلی، ضرب بر جمع مقدم است.

آیا این چالش ریاضی را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از سوال ریاضی با ارزش عددی اشیا و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر مردی که میخاد بره خواستگاری را پیدا کن!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

انتخاب هر شکل می تواند بخشی از زوایای شخصیتی شما را روشن کند!

آزمون تمرکز: کدوم میمون با بقیه میمون ها فرق داره!

اگر در نگاه اول کفش پاشنه بلند متفاوت را پیدا کنی چشمات مثل عقاب تیزی!

داستان کهن و شنیدنی قاضی و همسر بازرگان | قسمت پایانی

آزمون تمرکز: جغد مشکل دار را بین جغدها پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا