;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟ | ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید!

آزمون تصویری شناسایی مدیر: یکی دیگر از سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون شناسایی مدیر شما باید بتوانید فرد ارشد تصویر را شناسایی کنید. ما دوباره اینجا هستیم تا چالش جدیدی را ارائه دهیم. مشخص است که تست های هوش انواع مختلفی دارند. اما بهترین و جذاب ترین آنها تست های هوش تصویری هستند که شما برای ارائه پاسخ نیاز دارید که از تمام حواس خود استفاده کنید.

در آزمون شناسایی مدیر شما با یکی از چالش بانگیزترین سوالات هوش تصویری روبرو هستید. برای انجام این تست نیز زمان شما محدود است. این محدودیت تنها 6 ثانیه است. اگر بتوانید در 6 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید، قطعا نشان می دهد که شما از هوش بالایی برخوردار هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی مدیر همراه باشید.

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

آزمون تصویری شناسایی مدیر

برخی معتقدند که نحوه لباس پوشیدن افراد با نوع شخصیت آنها رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس در بسیاری از ادارات از لباس خاص و متحدالشکلی استفاده می کنند. بنابراین، برخی از شرکت‌ها قوانینی را در زمینه پوشش کارمندان وضع می‌کنند. در تصویر آزمون شناسایی مدیر باید شما بتوانید در تصویر بالا مدیر را شناسایی کنید.

شما می توانید با دقت تمام به جزئیات آزمون تصویری شناسایی مدیر نگاه کنید. به نظر می رسد یکی از افراد تصویر مدیر ارشد یک شرکت است. اما به نظر شما کدامیک از این افراد یک مدیر است؟ برای حل این تصویر باید از تفکر منطقی خود استفاده کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

آزمون تصویری شناسایی مدیر

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام فلز است که اگر برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مدیر

پس از مطالعه کامل تصویر، می توانید یک نتیجه گیری درست بگیرید. شما با چند تصویر روبرو هستید. شما با یک نگاه منطقی می توانید این آزمون را حل کنید. اگر به پاسخ نرسیده اید، می توانید به پاسخ در پایین صفحه مراجعه کنید..

شاید بپسندید: حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

آزمون تصویری شناسایی مدیر

  1. مردی با شلوار جین و ژاکت

مطمئنا در یک شرکت بین المللی، مدیر نمی تواند این گونه راحت لباس بپوشد. شاید کارمندان ساده ای مانند بخش نرم افزار و … بتوانند در محیط کاری خود چنین لباسی بپوشند. اما در دنیای مدرن و حتی در یک شرکت بین المللی، مدیر شلوار جین و ژاکت می پوشد. پس طبیعی است که زاکربرگ و … هم از لباس های غیر رسمی استفاده کنند.

  1. مردی که در کنار نمودار ایستاده است

اولین تصوری که به من دست داد این بود که او یک معلم و یا کارشناس است که در حال ارائه یک برنامه است. او نسبتاً هوشمندانه لباس پوشیده بود. اما آیا “رئیس بزرگ” اینگونه رفتار می کند؟ در دنیای امروز، بله. به طور کلی، بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های توسعه کارکنان و مدیران مجرب برای ارائه اطلاعات به کارکنان هستند.

شاید بپسندید:در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

  1. مرد کنار پنجره

در اینجا می توان ظاهر یک دفتر کار شخصی را مشاهده کرد که از کت آویزان شده روی صندلی به چشم می خورد. خیلی ها معتقدند که این مرد، مقام بالایی دارد. علاوه بر این تصویر، اواخر شب را نشان می دهد. به نظر می رسد فرد تصویر تا دیر هنگام بر روی یافتن تصمیم درست در مورد یک موضوع متمرکز شده است. شاید او به شرکت فعلی خود یا حتی کل کشور فکر می کند.

در عصر فناوری و ارتباطات، بسیاری از کلیشه ها محو می شوند و جای خود را به حرفه ای گری و اراده می دهند. پس هر کدام از افراد می توانند یک مدیر باشند. دیگر نمی توان براساس لباس افراد، نتیجه گیری کرد.

 

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی مدیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه | حکایت جوراب زنانه‌ایی که مرد جوان را به خاک سیاه نشاند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

سوال هوش: آیا زن جوان تصویر از زندان فرار کرده است!؟

آزمون قدرت تمرکز: عدد 88 را در تصویر پیدا کنید!

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر اتوبوس مدرسه را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا