;
تفریح و سرگرمی

فقط نابغه ها در 10 ثانیه پاسخ عبارت (44+4-4÷4×4=؟) را پیدا می کنند!

سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی: آیا می توانید 44+4- 4÷4×4=؟ را حل کنید؟ بازی های فکری پازل هایی هستند که شما را به فکر وادار می کنند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهند. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی فکری را امتحان کنید. همچنین می توانید در پایان پاسخ و راه حل این بازی فکری را ببینید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی همراه شوید.

بازی های فکری بازی هایی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. بازی های فکری همانطور که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هایی هستند که باید حل شوند. اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، شامل تفکر جانبی است. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه کسی دامن خانم معلم را رنگی و کثیف کرده است!؟

سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی

همانطور که اشاره شد بازی های فکری تمرین هایی هستند که برای تحریک عملکرد شناختی طراحی شده اند و مغز را تشویق می کنند تا برای بهبود عملکرد خود کار کند. در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند بازی های فکری را برای سرگرمی انجام دهند، این تمرینات ساده کاربردهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، متخصصان مغز و اعصاب اغلب هنگام کار با بیماران برای رسیدن به تشخیص از آنها استفاده می کنند و معلمان اغلب از آنها در کلاس به عنوان ابزار آموزشی استفاده می کنند.

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که انجام بازی های فکری به حفظ تناسب ذهن کمک می کند. به تصویر معمای هوش با چهار عمل ریاضی ارسال شده در زیر نگاه کنید. شما یک معمای ریاضی پیدا خواهید کرد که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند به آن پاسخ دهند. این پازل ریاضی را با دقت بررسی کنید. آیا آسان است؟ آیا توانستید این معمای ریاضی را حل کنید؟ اگر توانستید آن را حل کنید، بیایید آن را به یک چالش تبدیل کنیم.

تایمر را روی 10 ثانیه تنظیم کنید. ببینید با چه سرعتی می توانید این معمای ریاضی را حل کنید. اگر بتوانید این بازی فکری را در زمان کمتری حل کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مجموع ارزش عددی 3 حیوان را در عبارت آخر پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اشتباه تصویر منظره برفی را در نگاه اول پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

جواب سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی

برای حل یک معمای ریاضی، پازل را مشاهده کنید و سعی کنید آن را حل کنید تا راه حل مسئله را بیابید. اگر نمی توانید راه حل را پیدا کنید، ما برای شما پاسخی داریم. اگر هنوز در تلاش برای کشف آن هستید، ما راه حل این معمای ریاضی را داریم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است بیشتر دقت کنید.

شاید بپسندید:آزمون هوش: با کمک نشانه ها در هر دست،ثروتمندترین زن را شناسایی کنید!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان عشق به پستچی | داستان دختری 14 ساله که عاشق جوان پستچی محل‌شان شد!

پاسخ سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی: اگر همچنان به کمک نیاز دارید، تصویر زیر به شما در درک راه حل کمک می کند. از معادلات و فرمول های ریاضی برای حل پازل های ریاضی استفاده کنید. ترتیب مناسب پاسخگویی به یک سوال ریاضی را توضیح می دهد. بسیاری از معماهای مغز تا حدی به دلیل خطای شهودی انسانی پیچیده هستند.

شاید بپسندید: اندازه نگه دار که اندازه نکوست | داستانی پندآموز از گلستان سعدی

سوال با چهار عمل ریاضی

امیدوارم از سوال ریاضی با چهار عمل ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کدام راننده ناشی هست و رستوران را بهم ریخته!؟ | از کی باید خسارت گرفت!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

 با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 09 پیدا کنید!

آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. دوست عزیز اشتباهه چون در اولویت بندی عملیات ابتدا تقسیم و ضرب بعد جمع و تفریق هست (کلاس پنجم دبستان :/ )

  2. دوست عزیز اشتباهه اگر درس ریاضی کلاس پنجمتون رو مرور می‌کردید متوجه می‌شدید که در ریاضیات چزیی به عنوان «ترتیب عملیات» وجود داره که یعنی اول ضرب و تقسیم و بعد جمع و تفریق

  3. چون زدن لاف هنر خواجه به هیچم‌نگرفت بی هنر باش که هنر هاست در این بی هنری، شما باید ریاضی را از یک راهنمایی دوباره اغاز کنید 😂

  4. بعضی از دوستان خودزنی کردن و خودشون رو انیشتین می دونن، نمی دونم طرفشون کی بوده، جواب هم که درسته ۴۴

  5. کسانی که میگن جواب اشتباهه و باید اول ضرب و تقسیم باشه ، خوب دقت کنید جواب همین ۴۴ میشه، این معادله جوری است که اگه به ترتیب ریاضی حل کنی یا از سمت چپ شروع کنی جوابش ۴۴ درمیاد

  6. جواب میشه ۴۴ و درسته ، اول ۴ رو ضرب در ۴ میکنیم که میشه ۱۶ و بعد ۱۶ رو تقسیم بر ۴ می کنیم که میشه ۴بعد منهای ۴ می کنیم که میشه ۰، ۰ به علاوه ۴۴ میشه ۴۴، اینم از اثباتش به اونایی که میگن جواب غلطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا