;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

آزمون تمرکز با مخزن آب: آیا می توانید با بررسی تصویر زیر بعد از 15 ثانیه بگوئید که کدام مخزن به لخاظ منطقی امکان پر شدن را زودتر از بقیه دارد؟ آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ آیا برای یک چالش جدید آمادگی دارید!؟ شما با کمک آزمون تمرکز با مخزن آب می توانید توانائیهای ذهنی خود را مورد آزمایش قرار دهید. سوال هم همان طور که اشاره شد، بررسی و شناسایی مخزنی است که در کمترین زمان از اب پر می شود.پس مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و ثابت کنید که می توانید بر این چالش منطقی پیروز شوید.

آیا می توانید از زمان خود جلوتر رفته و حتی کمتر از 15 ثانیه نیز به پاسخ برسید و رکورد جدیدی را در حل چالش های تصویری به جا بگذارید.  با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با مخزن آب همراه شوید. تست های منطقی، پازل های مخزن آب و پازل های ریاضی راه های عالی برای به چالش کشیدن ضریب هوشی و تقویت مهارت های تفکر منطقی شما هستند. حل این نوع پازل ها می تواند به افزایش توانایی حل مسئله، حافظه و مهارت های تحلیلی کمک کند که می تواند در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد.

شاید بپسندید: اندازه نگه دار که اندازه نکوست | داستانی پندآموز از گلستان سعدی

آزمون تمرکز با مخزن آب

پس با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، اگر به دنبال یک چالش سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های منطقی خود هستید، در جای مناسبی قرار گرفته اید. بهتر است سریعاً به سمت پاسخ نروید. زمانی را صرف کنید و سلول های خاکستری و تمام مهارت های شناختی خود را به کار برید. این کار سبب می شود که ذهن و مغز شما به خوبی ورزش کند. ورزش مغز می تواند سبب حفظ سلامت این اندام حیاتی شده و مانع از درگیر شدن فرد به بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر شود.

چالش‌هایی از این دست در بین افراد در هر سن و پیشینه بسیار محبوب شده‌اند، زیرا به بهبود مهارت‌های حل مسئله و تفکر منطقی کمک می‌کنند. بنابراین، آماده باشید تا مغز خود را به کار ببندید و از یک تجربه سرگرم کننده و پر ارزش حل مسئله لذت ببرید! پس سطح توانایی و دانش خود را بیازمایید: کدام مخزن آب اول پر می شود؟ یادتان باشد 15 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

آزمون تمرکز با مخزن آب

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه کسی دامن خانم معلم را رنگی و کثیف کرده است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اشتباه تصویر منظره برفی را در نگاه اول پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

پاسخ آزمون تمرکز با مخزن آب

برای پاسخ به این سوال، باید تصویر را از نزدیک بررسی کنید و روی تعیین اینکه کدام مخزن گیرنده آب ابتدا پر می شود تمرکز کنید. اگر هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید:آزمون هوش: با کمک نشانه ها در هر دست،ثروتمندترین زن را شناسایی کنید!؟

 

 

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان عشق به پستچی | داستان دختری 14 ساله که عاشق جوان پستچی محل‌شان شد!

پاسخ آزمون تمرکز با مخزن آب: برای رسیدن به پاسخ باید تصویر و جایگاه لوله ها (پایین مخزن و بالای مخزن) را به خوبی بررسی می کردید. توجه داشته باشید که برخی از لوله ها ممکن است گرفتگی داشته باشند. فرض بر این است که جریان اولیه ثابت است.راه حل این معما این است: مخزن 8

در آزمون تمرکز با مخزن آب، مخزن آب دارای لوله های متعددی بود که مسدود شده بودند، همانطور که در تصویر مشاهده می شود. برای حل معما باید به همه جزئیات توجه می شد.با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط یک بازی بود و اگر آن را درست انجام ندهید، پایان دنیا نیست.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

جواب آزمون با مخزن آب

امیدوارم از آزمون تمرکز با مخزن آب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کدام راننده ناشی هست و رستوران را بهم ریخته!؟ | از کی باید خسارت گرفت!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 09 پیدا کنید!

آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

کدامیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟ | ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید!

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا