;
تفریح و سرگرمی

اگه زبر و زرنگی بگو کدومیکی از این 3 زن، همسر دکتره است!؟

آزمون شناسایی همسر دکتر: در آزمون شناسایی همسر دکتر یا معمای تصویری شما باید با کمک نشانه ها بتوانید همسر واقعی آقای دکتر را شناسایی کنید. این کار برای افراد نابغه در یک نگاه امکان پذیر است. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت خبری چشمک با یک سوال معمایی تصویری جدید با شماست. بسیاری از این سوالات تصویری، سوال هوش سخت را برای شما مطرح نمی کنند. در بسیاری از این سوالات شما برای بافتن پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. یافتن نشانه می تواند به حل این گونه سوالات کمک کند. در واقع هدف اصلی سوالات تصویری به چالش کشیدن مهارت های شناختی شماست.

نوع زندگی باعث شده است که ما در بیشتر اوقات قادر به دیدن جزئیات نباشیم. چشم ومغز ما کلی نگر شده است و این مسئله می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به این عضو مهم بدن وارد کند. اما انجام مرتب بازی های فکری می تواند زمینه را برای فعالیت مغز و ورزش آن فراهم کرده و سبب رشد توانائیهای شناختی شود. بر همین اساس شما برای انجام این سوالات باید از دقت و تمرکز و در عین حال قدرت بینایی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر دکتر همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست؟!

آزمون شناسایی همسر دکتر

مجله خبری چشمک نیز با انتشار مرتب بازی های فکری تلاش می کند به بخشی از نیازهای افراد به بازی های فکری، پاسخ دهد. شما مخاطبان گرامی در آزمون شناسایی همسر دکتر، با تصویر جالب و زیبایی روبرو هستید. شما دکتر خوش تیپی را می بنید که بر روی صندلی نشسته است. در تصویر 3 زن نیز دیده می شود. طراج آزمون شناسایی همسر دکتر معتقد است که یکی از این سه زن همسر واقعی آقای دکتر هست. به نظر شما کدامیک از این 3 زن می تواند همسر دکتر باشد. برای شناسایی همسر دکتر فقط 6 ثانیه وقت دارید.

اگر سوالات و پازل های تصویری را دوست دارید،آزمون شناسایی همسر دکتر را از دست ندهید. تلاش کنید در کمتر از 3 ثانیه پاسخ درست این آزمون را پیدا کنید و اثبات کنید که قدرت دقت و بینایی خوبی دارید! مجله خبری چشمک و محمد شایسته در پایان مطلب آزمون شناسایی همسر دکتر، پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. شما برای انجام این آزمون باید تنها دقت و تمرکز کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی همسر دکتر نگاه کنید….

شاید بپسندید: اگر هنوز استعدادت رو نشناختی، یه نماد را انتخاب کن تا متوجه شی! | آدم خلاق هستی یا منطقی یا ….؟

آزمون شناسایی همسر دکتر

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این دانش آموز لباس بافت همکلاسی اش رو برداشته!؟| تیزبینا سریع تشخیص میدن!

.

.

.

.

 جالب خواهد بود: تیزی ذهنی خودت رو با حل مجموع عددی کیک ها در 10 ثانیه اثبات کن!

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلاه سر کسی گذاشتن!

پاسخ آزمون شناسایی همسر دکتر

احتمالا پاسخ آزمون شناسایی همسر دکتر را پیدا کرده اید. به شما تبریک می گوئیم. مشخص است که قدرت بینایی و تمرکز شما عالی است. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: زن باردار به همراه برادر و شوهرش به بیمارستان مراجعه کرده، حالا کدومیکی شوهرشه و کدوم برادرش!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چقدر تو زندگی مستقل و آزادی!؟| کافیه یکی از کبوترها را انتخاب کنی تا متوجه بشی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: در نگاه اول به این درخت، چی کم داره چی زیاد داره!؟| پاسخت خیلی چیزا درباره ات رو میکنه!؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر دکتر: اگر واقعاً دقت کنیم نمی توانیم نشانه خاصی را برای یافتن همسر دکتر پیدا کنیم. طراح آزمون معتقد است که برای شناسایی همسر دکتر باید به دست چپ زنان دقت کنیم که ایا حلقه بر داست دارند یا خیر. اگر دقت کنید در دستان چپ دو زن اول از سمت راست و چپ چیزی دیده نمی شود. اما اگر دقت کنید زن وسطی دست چپ خود را درون جیب خود قرار داده است. احتمالاً او حلقه در این دست دارد. لذا این زن همسر دکتر است. برخی کاربران به مشابهت عینک این دو نفر اشاره کرده اند. اینکه هر دو مثل هم عینک ست کردند!

شاید بپسندید:میخای دقت و قدرت دیدت رو امتحان کنی، 5 تفاوت دو تصویر روباه رو پیدا کن!

شناسایی همسر دکتر

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا یه راز بزرگ داره یا اینکه تلاش می کنه چیزی رو قایم کنه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر دکتر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: چون چهارده شود بالغ شود/ چون به سی رسد بچه شود!

 

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل به خون کسی تشنه بودن

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

تا حالا فکر کردی بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟ یکی از نمادها را انتخاب کن تا متوجه بشی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

چند تا تفاوت بین دو تا کرم خاکی هست!؟| تیزبین باشی همه رو پیدا می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  تو کارا، بدون فکر عمل می کنی!؟ | اولین چیزی که می بینی این مسئله رو روشن می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: کدوم کلاه با بقیه متفاوته!؟ | اگه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

شاید برایتان جالب باشد

شوهر این خانم پرمدعا، کدومیکی از این 3 آقای شیرین عقل هست!؟

داستان ضرب المثل آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

اگه با جابجایی 1 چوب کبریت بتونی معادله 8+5-6=4 رو درست کنی، یه نابغه تمام عیاری!

چیستان: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

نوشته های مشابه

20 دیدگاه

  1. با سلام! پاسخ قانع کننده‌ای نیست! اینکه احتمالاً وسطی باشه جالب نیست. یکی شرایطی که باید در ازدواج به آن توجه کرد همکفو بودنه . بنابراین انتظار این هست که آقای دکتر حداقل زن پرستار داشته باشه ! لذا خانم پرستار ، همسر دکتر هست. مؤفق باشید!

  2. سلام چه پاسخ سطحی کی گفته هم سطح بودن یعنی دکتر و با دکتر مهندس با مهندس و هر کی باید مثل مشخصات ظاهریش ازدواج کنه هم کفو بودن یعنی از نظر درک شعور فرهنگ و سبک زندگی در یک سطح باشم نه مثل هم

  3. من به این دلیل زن وسطی رو انتخاب کردم چون ساده لباس پوشیده اون دو زن خیلی به خودشون رسید تا دکتر بهشون توجه کنه

  4. من به این نشانی توجه کردم که زنی که دستش تو جیبشه زیر چشماش بخاطر کمخوابی قرمز شده .و خوده دکتر هم زیر چشماش بخاطر کمخوابی قرمزه

  5. جواب زن اولی هست چون اگر دقت کنید دستشون رو به سمت هم بلند کردند درحالیکه جوابی که گفته شده حلقه اش را قایم کرده مگر دیوونه ست که این کار رو انجام بده مگر دلیلی داره حلقه رو می پوشند که بقیه ببینند و بفهمند متاهله و ازدواج کرده ،

    1. ببینید اون خانومی که لباس بنفش پوشیده یه جور سعی داره خودشو تو دل دکتر جا کنه چون هیچ آدمی با لباس یه تیکه نمیره دکتر چون اگه آمپول داشته باشه چی؟چجوری میخواد بزنه؟ولی یه نکته انحرافی داره داره با دکتر بای بای میکنه و دکتر هم همینطور پس امکانش هست با هم باشن حالا خانوم وسطی اون یه حالت جدی داره سعی نداره عین خانوم بنفشه خودشو لوس کنه ولی رنگ کفشش و عینکش با دکتر ست هستش پس اینم امکانش هست با دکتر باشه و پرستار اون سعی داره با حالتی که گرفته بدنشو و خودشو جذاب نشون بده با اون کفش قرمز پاشنه بلندش ولی نکته انحرافی که وجود داره این هستش که اون حواسش به کارش نیست و داره با یه لبخند مرموز به یه چیزی فکر میکنه و حالا زن واقعی دکتر کسی نیس جز هیچکس چون دکتر اصن حلقه ازدواج نداره و اصن اون چه طرز نشستن سرکارش هستش؟!پس اون یه مرد یه دکتر دخترباز هستش🙂😂

  6. سلام من الی هستم
    خوب چه ربطی داره که چون دستش تو جیبش هست زن دکتر باشه؟
    جواب قانع کننده بدید لطفا
    به نظر من خانم پرستار زن دکتر هست
    بای

  7. اصلا پاسخ قانع کننده ای نیست چون خود دکتر حتی حلقه ننداخته چرا زنش باید حتما حلقه داشته باشه به نظر من پرستار زنشه به خاطر نگاهاشون به هم

  8. اول اینکه اون یارو اصلا دکتر نیست چون هیچ دکتری این مدلی جلو ستا خانوم نمیشینه بعدشم اون زنه پرستار نیست چون هیچ پرستاری پاشنه بلند نمیپوشه اون خانوم وسطی هم که فک کنم یاد بده کاریاش افتاده ولی اون خانوم سمت راستی خانومش نیست ولی دوست داره بهش یه پایی بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا