;
تفریح و سرگرمی

تا حالا فکر کردی بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟ یکی از نمادها را انتخاب کن تا متوجه بشی!

تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی: یک گزینه را در تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی انتخاب کنید و در عرض چند ثانیه متوجه این نکته شوید که چه ویژگی شخصیتی دارید. افرادی که جرأت قبولی در این تست شخصیت را داشتند، از نتایج شوکه شدند. اگر می‌خواهید این تست شخصیتی موفق عمل کند، باید بسیار صادق باشید. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی همراه شوید.

شاید بپسندید:  چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی

همان طور که اشاره شد صادق باشید و دقیقا گزینه ای را انتخاب کنید که به سوی آن جذب شدید. زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید بهترین نتیجه را در این تست دریافت کنید و مهترین و بهترین ویژگی شخصیتی خود را مورد شناسایی قرار دهید…..

شاید بپسندید: یکی از این دو زن تصمیم داره مرد تصویر رو از بین ببره، به نظرتون کدوم یکی هست!؟

تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

جالب خواهد بود: چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

جواب تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی

به شهود خود گوش دهید و گزینه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. دروغ نگویید چون تغییر گزینه کاملا ممنوع است. راحت باشید و ویژگی های مهم شخصیت خود را کشف کنید. بیایید آن را انجام دهیم! بهترین ویژگی شما چیست؟

احتمالاً بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشات مشکلی نداره بگو کی روی مبل دراز کشیده است، زنه یا مَرده!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید:فقط نابغه ها می تونن تو یه نگاه 906 را در بین اعداد 606 پیدا کنند!

تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی

گزینه 1

شما فردی بسیار فهمیده هستید و همیشه به دنبال سلامتی دیگران هستید. شما از هوش بالاتری نسبت به دیگران برخوردارید، این باعث می شود در جنبه های مختلف زندگی خود متمایز شوید. همچنین، شما یک کاریزمای منحصر به فرد و شخصیت بسیار قوی دارید که شما را با بقیه متفاوت خواهد کرد.

گزینه 2

شما فردی بسیار اهل ریسک و  پرخطر هستید، از گذراندن روزهای سخت نمی ترسید. همیشه خود را قوی نشان می دهید، اما گاهی اوقات آسیب پذیرترین طرف خود را نیز نشان می دهید. دوست دارید از عزیزانتان مراقبت کنید و آرامش زیادی را به اطرافیانتان منتقل کنید. اهل ریسک بودن گاهی می تواند سبب موفقیت شما شود. انسان های موفق همیشه جرأت ریسک کردن حتی در بدترین شرایط را داشته اند.

شاید بپسندید: چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

گزینه 3

شما همیشه به دنبال ثبات هستید، دوست ندارید با احساسات دیگران بازی کنید. شما باید از کسانی که بیشتر دوستشان دارید محافظت کنید. کسانی که شما را می شناسند می دانند که می توانند روی شما حساب کنند. شخصیت شما بسیار قوی است حتی اگر اینطور به نظر نرسد!

امیدوارم از تست شخصیت شناسی بهترین ویژگی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی به لحاظ روحی چه جور آدمی هستی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

شاید برایتان جالب باشد

واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

چیستان جالب: آن کدام درخت است که تا به حال کاشته نشده است!؟

یکی از این سه زن به تازگی از همسرش جدا شده، اون کدومیکی هست!؟

 اگه تو 20 ثانیه، پروانه رنگی را در بین گلها پیدا کنی بینایی و تمرکزت عالیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا