;
تفریح و سرگرمی

با توجه به زمان 4 ساعت مچی تصویر، زمان ساعت مچی پنجم را پیدا کنید!

آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم: را فقط باهوش ها می توانند در کمتر از 5 ثانیه بفهمند. به نظر شما ساعت پنجم چه تایمی را نشان خواهد داد؟ تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد. با آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم همراه باشید.

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد. بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک، برای شما یک تست هوشی آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا می توانید حدس بزنید ساعت پنجم باید چند باشد؟

شاید بپسندید: حکایت بار الاغ را که بردارند پالانش را هم به مقصد نمی رساند!

آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم

تست های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه، بسیاری از این موارد در اینترنت در دسترس هستند و به شکل توهمات نوری، تست تصویر، رشته اعداد، معماها و موارد دیگر ارائه می شوند. IQ مخفف Intelligence Quotient است و به طور خلاصه معیاری برای سنجش توانایی استدلال افراد است. یک آزمون از این نوع باید ارزیابی کند که چگونه یک فرد می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سؤالات یا پیش بینی استفاده کند.

4 ساعت اول 2:31، 3:13، 3:55 و 4:37 را نشان می دهند، ساعت پنجم چه زمانی را نشان خواهد داد؟ برای حل آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم از تمام تمرکز و قدرت هوش خود استفاده کنید.

انواع معماها و آزمون شناخت ساعت افراد را با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارزیابی می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که افراد چقدر می توانند پازل ها را حل کنند یا اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند و همچنین سرعت انجام این کارها را نیز اندازه گیری می کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن مار جنگل اثبات کنید که چشمان قوی مثل عقاب دارید!

آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: چتر دریایی را بین اختاپوس ها پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: چه کسی در استخر جان خود را از دست داده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ آزمون هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید.

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین قادر به شناسایی تفاوت های دو تصویر دخترک کتابخوان هستند!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: از نظر شما کدام زن، نوزاد شخص دیگری را بغل کرده است!؟

اگر به اختلاف زمانی هر ساعت دقت کنید، خواهید دید که 42 دقیقه به ساعت بعدی اضافه شده است. اولی 2:31، دومی 3:13، سومی 3:55 و چهارمی 4:37 را نشان می دهد. در نتیجه، ساعت پنجم پس از افزودن 42 دقیقه به ساعت قبلی، 5:19 را نشان می دهد.

شاید بپسندید: چند تا اسب دیدی تا بگم چقدر منطقی هستی!؟

جواب آزمون شناسایی زمان ساعت پنجم

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس تعداد اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: 3 تا تفاوت دو تصویر مهندسان راه و ساختمان را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 35 ÷ 5 × (4 + 9) = ؟ چند می شود!؟

 آزمون دقت ذهن: 8 تفاوت میان دو تصویر مار ماهی را پیدا کنید!

چیستان: نام شهری است که با یک خواننده شروع می شود و با یک ماده معطر تمام می شود!؟

یکی از اشکال را انتخاب کن تا بگم برای شاد بودن دائمی چی کار باید بکنی!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. جواب نتایج ساعتها ؛
    ساعت پنجم میشه ( ۵/۱۹ ) پنج‌و نونزده دقیقه .🤔👍🕠⌚🕰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا