;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی خودت رو با پیدا کردن قاتل مرد نقاش اثبات کن!!!

آزمون شناخت قاتل مرد نقاش: در مجله خبری چشمک شما می توانید با کمک معماها و ازمون های تصویری علاوه بر سنجش حواس خود، میزان تحلیل و درک خود از اتفاقات و پیده های اطرافتان را نیز مورد بررسی قرار دهید. آزمون شناسایی قاتل مرد نقاش نیز از جمله همین آزمون هست. شما باید در این ازمون بفهمید که چه کسی مرد تقاش را به قتل رسانده است. تنها افراد باهوش می توانند در 5 ثانیه این آزمون را رمزگشایی کنند. پس با چشمک و آزمون شناخت قاتل مرد نقاش همراه شوید.

باید گفت که شما با کمک آزمون ها و تصاویر معمایی و حل آنها به خود و دیگران اثبات کنید که یک نابغه تمام عیار هستید که هیچ چیز از مقابل چشمان تیز بین شما مخفی نمی ماند. آزمون شناخت قاتل مرد نقاش نیز دارای محدودیت زمانی است. این محدودیت فضای رقابتی را افزایش می دهد، به خصوص اگر این آزمون ها را با دوستان و اطرافیان خود انجام دهید. پس تلاش کنید تمرکز کرده و جزئیات تصویر را بررسی کنید و با استفاده از هوش کارآگاهی خودتان، قاتل نقاش را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت قاتل مرد نقاش همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: یک چشم دارد اما نمی بیند!

آزمون شناخت قاتل مرد نقاش

شاید شما مخاطب گرامی مجله خبری چشمک به راحتی سوالات و معماهای تصویری را حل کنید. این به معنای سطح آسان معماها نیست. در واقع شما توانسته اید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. شاید این مسئله را در زندگی اجتماعی خود نیز درک کرده باشید که جزئی نگرتر و دقیق تر شده اید. این قدرت مغز شماست که با انجام بازی های فکری، عملکردش بهبود و افزایش یافته است. شما باید همواره مغز خود را ورزش داده و آماده نگه دارید. بازی های فکری به این روند کمک می کنند.

در تصویر آزمون شناخت قاتل مرد نقاش، مردی به قتل رسیده است. تام یک نقاش آماتور بوده که برای تفریح نقاشی می کشید. وی به قتل رسیده است. پلیس سه نفر را به عنوان مظنون دستگیر کرده است. پلیس پس از حاضر کردن افراد در صحنه قتل و بررسی شواهد قاتل را پیدا کرد. به نظر شما قاتل چه کسی است؟ پلیس چگونه متوجه شد؟

خوب اگر آماده هستید تصویر را نیز با هم مرور می کنیم. شما برای حل معمای تصویری یا آزمون شناخت قاتل مرد نقاش فقط 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید:آیا می توانید کلمه PIG را در میان FIG ها در کمتر از 6 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناخت قاتل مرد نقاش

شاید بپسندید: نحوه گرفتن فال ابجد: فال تان را ببینید و از اتفاقات خوب و بدی که در انتظار تان است با خبر شوید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

پاسخ آزمون شناخت قاتل مرد نقاش

احتمالا پاسخ را پیدا کرده و قاتل را شناسایی نموده اید. اما اگر هنوز در جستجوی قاتل هستید و به زمان بیشتری نیاز دارید، این فرصت به شما داده می شود. با دقت بیشتری بررسی کنید.

شاید بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: از زندگی‌ات راضی هستی یا نه!؟ میخای بدونی یه عکس رو انتخاب کن!؟

پاسخ آزمون شناخت قاتل مرد نقاش: مرد مقتول یا همان نقاش قبل از مرگ دو حرف اول اسم قاتل خود را بر روی تابلو کشیده است. لذا پلیس با این مدرک، قاتل را شناسایی کرد. قاتل در تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: کدومیکی از این آقایون و خانمای تصویر، تلاش می کنه خودش رو جای یه پلیس جا بزنه!؟

شناخت قاتل مرد نقاش

یک آزمون تصویری جذاب: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل مرد نقاش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: چیستان: دختری در خانه ایی تاریک که نه نور دارد، نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت رو با تصحیح معادله اثبات کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل آشی برایت بپزم که یک وجب روغن رویش باشد !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت خنده دار ملا نصرالدین و غاز یک پا!

شاید برایتان جالب باشد

داستان ضرب المثل از دماغ فیل افتاده !

با عزیزانت رابطه عمیق داری یا یک رابطه معمولی خانوادگی!؟ اگه میخای بفهمی بگو تو عکس چی دیدی!؟

چیستان جالب: در گوش و چشم هست ولی در دهان نیست!؟

به نظر شما کدومیکی از این خانم خانما از یکی دیگه پولدارتره!؟

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. مضخرفه
    پسره قاتله به دو دلیل
    یک اصلا شوکه نشده در صورتی که همه ناراحتن
    دو سعی داره یک چیزیو پنهان کنه
    دلیل دیگه کریستی نوع نوشتنش از پایین به بالا هست حرف دومش
    کیتی هم اول خط بالای آی رو اول میزار
    ولی فقط کلودی هست که از بالا به پایینه اینم مدرک

  2. جواب سایت غلطه کلود کشته دلیل: همه شکه شدن ولی اون نشده تازه داره یه چیزیو قاین میکنه و قیافش ناراحت نیست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا