;
تفریح و سرگرمی

اگه 4 تا تفاوت دو تصویر کدو حلوایی را تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه: نشان دهید که دید بسیار خوبی دارید و تشخیص دهید که چه تعداد تفاوت در این چالش پیچیده وجود دارد؟ نشان دهید که دید بسیار خوبی دارید و تشخیص دهید که چه تعداد تفاوت در این چالش پیچیده وجود دارد. آیا می توانید پاسخ یا تفاوت های دو تصویر در آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه را در 10 ثانیه پیدا کنید. پاسخ شناسایی تفاوت ها است.

زمان درخشش شما فرا رسیده است! امروز یکی از چالش های تصویری که بیشترین زمان را در اختیار شما قرار داده است را به شما معرفی می کنیم، دلیل؟ فقط 17 درصد از کاربران توانسته اند در تلاش اول، واقعاً از آن عبور کنند، آیا شما آماده اید؟ آیا فکر می کنید از سطح بالایی از مهارت ها و توانائیهای شناختی برخوردار هستید؟ پس باید بتوانید در آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه تمام تفاوت ها را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 2 چوب کبریت، معادله نادرست 5×6=24 را اصلاح کنید!

آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه

این تست آسان به نظر می رسد، اما واقعا اینطور نیست و بسیاری از افراد نتوانسته اند در تلاش اول این آزمون را رمزگشایی کنند. اگر می خواهید پیروز باشید، باید 100% تمرکز داشته باشید و تمام جزئیات تصویر را تجزیه و تحلیل کنید. نشان دهید از چه ساخته شده اید!؟

پویایی این چالش شامل شناسایی تمام تفاوت ها در کمتر از 10 ثانیه است. شما فردی بسیار شجاع هستید، زیرا جرأت کردید بر این چالش تصویری غلبه کنید. چقدر به ادعای پیروزی نزدیک بودید؟ در مدت کوتاهی متوجه خواهید شد، زیرا فقط برای این مناسبت به شما کمک می کنیم تا چالش تصویری را حل کنید. بیایید آن را انجام دهیم! پس تلاش کنید تفاوت دو تصویر را در آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: یکی از 3 کیک را انتخاب کن تا بگم در تصمیم گیری های مهم چیکار می کنی!؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی در 9 ثانیه ارزش عددی پروانه صورتی را پیدا کن!

.

.

.

شاید بپسندید: کدام زن شاغل و کدام خانه دار است | خیلی ها جواب درست ندادند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر ریاضی ات خوب باشه، پیدا کردن پاسخ این معادله برات راحته!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه

زمان شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید. در پاراگراف بعدی می توانید پاسخ خود را با پاسخ طراح آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه مقایسه کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا در آزمون موفق نشده اید یا خیر. آیا آماده هستید که بفهمید؟

شاید بپسندید:فرزندان مخفی مرد گدا را پیدا کنید!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه: تمام تفاوت ها در تصویر زیر علامتگذاری شده است. شما چند تفاوت را در تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه شناسایی کردید؟

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل تا بوق سگ کار می کنم!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر کدو و گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی میوه ها معادله آخر را حل کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی واقعاً معلم خوبی نیست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشات تیزه، تفاوت های دو تصویر خانه جادوگر را پیدا کن!

 آزمون هوش: ارزش عددی بابانوئل و کاج و گوزن ها را در 10 ثانیه پیدا کن!

با دلیل بگو که کدام زن بی فکر و بی مسئولیت تر است!؟

چند مکعب تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه جواب درست رو میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا