;
تفریح و سرگرمی

اگه ریاضی ات خوبه با جابجایی یک عدد در صورت مساله 101-102=1، معادله را درست کن!

آزمون ریاضی با جابجایی عدد: آیا می توانید این بازی فکری را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. در صورتی که موفق شوید شما از ضریب هوشی بالا برخوردار هستید. آیا آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ ببینید چقدر سریع می توانید این معمای ریاضی 1 حرکتی را حل کنید و نبوغ خود را ثابت کنید! بیا، امتحانش کن و به ما نشان بده چه مقدار نبوغ ریاضی داری! با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با جابجایی عدد همراه شوید.

تست‌های آی‌کیو، پازل‌ها و بازی‌های فکری قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و راهی برای به چالش کشیدن ذهن‌مان فراهم می‌کنند و ما را وادار می‌کنند خارج از چارچوب فکر کنیم. امروزه، آنها مثل همیشه محبوب هستند، به خصوص در شبکه های اجتماعی. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم یک بازی فکری روز را به شما ارائه دهیم. معادله ارائه شده 101-102=1 است، اما چیزی در این معادله اشتباه است. آیا می توانید آن را در کمتر از 5 ثانیه بفهمید؟ اگر چنین است، می دانید که در مسیر درستی برای کسب نمره IQ بالا قرار دارید!

شاید بپسندید:اگه چشات تیز باشه تو یه نگاه آدم فضایی تصویر رو پیدا می کنی!

آزمون ریاضی با جابجایی عدد

مغز همانند جسم نیازمند تمرین و ورزش کردن است. بر همین اساس لازم است که مغز خود را با پازل های مختلف تست کنید و تمرین دهید. بر همین اساس از شما دعوت می کنیم با این بازی فکری ذهن خود را به چالش بکشید. برای تکمیل این پازل، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید.

برای حل معادله روز خارج از جعبه فکر کنید. تنها قانون این است که شما فقط می توانید یک عدد را حرکت دهید. آیا برای چالش آماده ای؟ تکمیل یک پازل به چیزی بیش از توانایی فیزیکی نیاز دارد، بلکه به چابکی ذهنی و خلاقیت نیز نیاز دارد. ما باید به دقت نگاه کنیم و روی کار در دستمان تمرکز کنیم. این مانند یک بازی کوچک فکری است که از ما می‌خواهد خارج از چارچوب فکر کنیم تا راه‌حل مناسبی پیدا کنیم. با هر چالش، ما باید از مهارت های تحلیلی خود برای یافتن پاسخی که در درون پازل پنهان است استفاده کنیم.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

آزمون ریاضی با جابجایی عدد

احتمالاً بپسندید: فیلم برداشت تخمه کدو به روشی جالب از مزارع کدو!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه تفاوت دو تصویر زرافه را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

پاسخ آزمون ریاضی با جابجایی عدد

آیا پاسخ را پیدا کرده اید که کدام دو چوب کبریت را در کمتر از 5 ثانیه حرکت دهید؟ بیایید دریابیم که آیا موفق به حل معما در صفحه شده اید یا خیر!

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه سرعت محاسبه‌ات خوب باشه در 10 ثانیه معادله را حل می کنی!

پاسخ آزمون ریاضی با جابجایی عدد: این چالش ها یک راه عالی برای تمرین مغز و داشتن چند لحظه سرگرمی است. هدف این است که در کوتاه ترین زمان ممکن حرکات درست را انجام دهید. ما یک تصویر زیر را برای کمک به شما در راه حل قرار داده ایم.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

پاسخ آزمون ریاضی با جابجایی عدد

امیدوارم از آزمون ریاضی با جابجایی عدد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  اگر چشات عقابی هست چکش را در این تصویر حیات وحش استرالبا پیدا کن!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر پیرمرد در 10 ثانیه پیدا کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: با جابجایی 2 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:  معما: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: معما: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

فقط باهوشا نامزد این خانم خوشکله رو بین این 3 نفر تشخیص میدن!

تست قدرت تمرکز: کدوم خرس با بقیه فرق داره!؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. البته جوابهای دیگه هم داره. ارقام یکان اعداد طرف چپ را جابه جا کنیم. یا خط تیره روی مساوی را به روی علامت منها منتقل کنیم. البته کلمه ی جابه جا کردن برای جوابی که دادید گمراه کننده بود، باید میگفتی با حرکت دادن یک عدد.‌ اگر اینطور باشه که جوابهای دیگه هم هست.. در کل اگر حل این مسائل نشانه ی هوش باشه ک همه باهوشند..

    1. بد نیست به صورت سوال بیشتر دقت کنیم.
      گفته بود یک عدد رو جابجا کنید. نه دو عدد که شما میگی یکان هارو جابجا کنید، یا گفتی علامت مساوی و تفریق!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا