;
تفریح و سرگرمی

اگه مجموع ارزش ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!؟

آزمون ریاضی با ارزش عددی : نتیجه این معما یا آزمون ریاضی را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کرده و به همه اثبات کنید که در زمینه ریاضیات یک نابغه تمام عیار هستید. مغز خود را با این بازی مغزی تمرین دهید و در عین حال سطح IQ خود را ارزیابی کنید. این تست ضریب هوشی بهترین سرگرمی است تا در حین ورزش کردن مغزتان اوقات خوشی را به شما هدیه خواهد داد. چالش امروز یک معمای ریاضی است که باید حداکثر در 8 ثانیه حل شود. با آزمون ریاضی با ارزش عددی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

این آزمون به شکل یک معادله ریاضی است که با چند چیز جالب نمایش داده می شود. هدف شما این خواهد بود که پس از بررسی مقدار عددی هر چیز که شامل پسرک، کفش ورزشی و ساندویج است، مجموع عدد اشیا را در معادله آخر پیدا کنید. برای رسیدن به این هدف باید در کمتر از 8 ثانیه پاسخ صحیح را پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید خود را به کرونومتر، مداد و کاغذ مجهز کنید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ مخفی تصویر ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون ریاضی با ارزش عددی

این معمای ریاضی این مزیت را دارد که در حین تمرین مغز شما را سرگرم می کند. این به شما امکان می دهد تا مهارت های شناختی خود را که در اجرای تمام فعالیت های روزانه ضروری است، تقویت کنید. حل این معما مهارت حل مسئله و همچنین حافظه شما را بهبود می بخشد. سپس خلاقیت و تمرکز را به دست خواهید آورد. به همین دلیل، می توانید به طور مرتب این نوع پازل را حل کنید تا حداکثر سود را از آن ببرید.

پس بیشتر از این فکر نکنید و به حل این معادله بپردازید. زمان 8 ثانیه شما برای حل معادله آخر در آزمون ریاضی با ارزش عددی، از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ!

آزمون ریاضی با ارزش عددی

شاید بپسندید:فقط باهوشا در یک نگاه میتونن بگن چند نفر در این کمپینگ حضور دارند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: افسانه های مغرب زمین: داستان دختر آسیابان که پوشال کاه را به طلا تبدیل می کرد!

.

 

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه تفاوت های دو کدوی هالووین را پیدا کنی، دقت ات عالیه!

پاسخ آزمون ریاضی با ارزش عددی

آیا به موقع جواب معما را پیدا کردید؟ اگر چنین است، می‌توانید به خودتان تبریک بگویید، شما استعداد ریاضیاتی و استدلالی چشمگیری دارید. اگر نتوانستید پاسخ صحیح را پیدا کنید، همیشه می توانید با پازل های دیگر تمرین کنید. البته قبل از دیدن پاسخ بهتر است یکبار دیگر امتحان کنید تا به پاسخ دست پیدا کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو عدد وسط دایره چی میشه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

جواب آزمون ریاضی با ارزش عددی: در حل این معادلات باید در نظر بگیرید که در انجام چهار عمل اصلی، اولویت با کدامیک از آنهاست. سپس شما به نتیجه مطلوب خواهید رسید. جواب 43 است. در معادله آخر نگاهی هم به پاهای آدمک بیندازید. در تصاویر دیگر او کفش ورزشی به پا ندارد. یک جفت از همان کفش های دارای ارزش عددی در معادله آخر به پا دارد، که باید به این مسئله نیز توجه می کردید. از طرف دیگر عمل ضرب مقدم بر جمع است.

شاید بپسندید: یکی از این 3 نفر در لحظات اخیر گروگان گرفته شده است، اون کیه!؟

پاسخ آزمون ریاضی با ارزش عددی

امیدوارم از آزمون ریاضی با ارزش عددی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: گرگی را که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل عقابه!

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود: داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: از آسمان به زمین می آید و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از درخت های پائیزی را انتخاب کن تا بفهمی آدم احساسی هستی یا منطقی!؟

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

اگه چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

همسر واقعی مرد جوان کدام یکی از این دو زن عصبانی است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا