;
تفریح و سرگرمی

اگر گربه را بین سگ های پارک پیدا کردی باید برای خودت اسپند دود کنی!

آزمون تمرکز با شناسایی گربه:در این پازل تصویری تصویری، گربه ای در میان سگ ها پنهان شده است. این به شما بستگی دارد که گربه را در 10 ثانیه تشخیص دهید. پازل های تصویری یک راه عالی برای آزمایش توانایی های حل مسئله و مهارت های مشاهده ای شما هستند. این پازل ها اغلب دارای آیتم ها یا الگوهای مخفی هستند که در نگاه اول به سختی قابل تشخیص هستند. این اقلام پنهان می تواند شامل هر جسم بی جان یا موجودات زنده ای مانند حیوانات و انسان باشد.

این پازل های آنلاین به طور علمی نشان داده اند که توانایی های شناختی، قدرت حافظه و توانایی های منطقی و مشاهده ای شما را تقویت می کنند. علاوه بر این، این مشکلات مغزی آزمایش شده و تقویت کننده خلق و خوی واقعی هستند. شما می توانید خود را آزمایش کنید و مهارت های خود را بهبود بخشید و در طول مسیر سرگرم شوید. این یک وضعیت برد-برد است.

معمایی تصویری که امروز برای شما آورده ایم تقریباً شبیه همه پازل هایی است که قبلاً برای شما ارائه کرده ایم. اگر می خواهید این معمای تصویری را حل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گربه ای را که میان سگ ها پنهان شده است را پیدا کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با شناسایی گربه همراه باشید.

شاد بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی گربه، جغد و پاندا پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

آزمون تمرکز با شناسایی گربه

در 10 ثانیه گربه را در بین سگ ها پیدا کنید. به این پازل تست تصویری خوب و طولانی نگاه کنید: در اینجا می توانید تصویر پارک را مشاهده کنید. تعدادی سگ در این تصویر وجود دارد که از بزرگ تا متوسط ​​تا کوچک را شامل می شود. همچنین در کنار سگ ها توپ هایی وجود دارد تا بتوانند با آنها بازی کنند. یک گربه کوچک یواشکی به نوعی وارد گروه سگ ها شده است. گربه در تصویر پنهان شده است و شما باید در بازه زمانی مشخص آن را ببینید.

همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه برای حل این معما خواهید داشت. بنابراین تایمر خود را تنظیم کنید و شروع کنید. وقتی 10 ثانیه شما تمام شد، به پایین بروید تا راه حل پازل تصویری را ببینید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که در کوهستان اتفاق می افتد، اما جزء اصلی تقویم است!

آزمون تمرکز با شناسایی گربه

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کودک ربا در کدام تصویر قرار دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با کمک این تست متوجه میشی که درونگرایی یا برونگرا!؟

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی گربه

در این پازل تست تصویری باید گربه پنهان شده در میان سگ ها را تشخیص می دادید. اگر نتوانستید آن را تشخیص دهید، ما پاسخ را ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است، تلاش دوباره انجام دهید.

شاید بپسندید: کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی گربه: گربه در این تصویر علامت گذاری شده است. آیا شما گربه را در زمان مشخص شده پیدا کردید!؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد 831 اثبات کن دید چشمات عالیه!

جواب آزمون با شناسایی گربه

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برونگرا ؟ | برای پاسخ فقط بگو در نگاه اول به تصویر اول چی دیدی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها در 10 ثانیه پاسخ عبارت (44+4-4÷4×4=؟) را پیدا می کنند!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر فکر می کنی نابغه ریاضیاتی در 10 ثانیه، پاسخ عبارت ریاضی را بدست بیار!

آزمون هوش: چه کسی کودک تصویر را ربوده است!؟

 یکی از کاپ کیک ها با بقیه فرق داره که فقط افراد چشم عقابی متوجه اش میشن!

حکایت ضرب المثل سواره خبر از حال پیاده ندارد و سیر از گرسنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا