;
تفریح و سرگرمی

با دلیل محکمه پسند بگو پرنسس رو کی کشته!؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس: سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله خبری چشمک را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس باید بتوانید در یک نگاه قاتل شخص پزنسس را شناسایی کنید. البته برای این کار فقط 3 ثانیه فرصت دارید.

به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید.با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خفاش ها بین پنگوئن ها، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس

شما می توانید با کمک آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید. در تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. زمانی که پرنسس برای تغییر لباس خود به اتاق کناری سالن مراجعه کرد، به قتل رسید. یکی از خدمتکاران مرد وی را پس از قتل دید که خون آلود از اتاق خارج شده است.

پلیس متوجه شد که همه مهمانان عروسی قبل از ورود به تالار عروسی، کاملا بازرسی شده اند و ورود هر گونه اسلحه گرم و سرد ممنوع بوده است. به واقع باید گفت که قاتل یکی از افراد موجود در تصویر است. یکی از این افراد پرنسس را کشته است. اما در نهایت قاتل توسط مأموران دستگیر شد.

به نظر شما شواهد چه چیزی بوده است؟ قاتل چه کسی بوده است؟ با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 3ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس

شاید بپسندید: پیرمرد یا دانش آموز، کی معادله رو درست محاسبه کرده!؟

.

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و 3 ثانیه بیشتر وقت بگذارید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر آکواریوم را پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس: همانطور که اشاره شده، مهمانان در بدو ورود به سالن عروسی بازرسی شده اند. پس امکان بردن هر گونه وسایل و سلاح و … ممکن نبوده است. لذا قاتل به گونه ای باید با کمک یک شی تیز، پرنسس را به قتل رسانده باشد. اشاره شد که خدمتکار مرد پرنسس را دیده که از اتاق خارج شده است. لذا او قاتل نیست.اگر چه دست و لباس او خونی است، احتمالا قبل از مرگ با پرنسس برخورد داشته. اگر او قاتل بود سریعاً شواهد را پاک می کرد.

در زن سمت راستی نیز هیچ نشانه و مدرکی دیده نمی شود که او مجرم باشد. اگر چه سنجاق موی نوک تیز در میان موهای او مشاهده می شود، اما آثاری از خون در سنجاق موی او دیده نمی شود.

به تصویر عروس روی زمین افتاده دقت کنید.شما پرهای نقره ای رنگ را می بینید که در موهای پرنسس وجود دارد. اگر دقت کنید به پاشنه بلند زن قرمز پوش یک پر نقره ای چسبیده است. احتمالا ًوی با کمک پاشنه کفش خود و وارد کردن ضربات متعدد به سر پرنسس او را کشته است و چون کفش او قرمز است خون به آسانی در کفش ها قابل تشخیص نیست. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کی جمله بر روی تخته را نوشته است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس

 

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی قاتل پرنسس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز ذهن: کدام مغزها با بقیه فرق داره !؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشات مثل شاهین تیزه تفاوت های دو تصویر موش خرما را پیدا کن!

اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

اگه چشمات مثل شاهین تیزه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنید!

با نگاه اول در تصویر چی دیدی | تصویر نکات جالبی از شحصیت تان را ارائه می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا