;
تفریح و سرگرمی

پیرمرد یا دانش آموز، کی معادله رو درست محاسبه کرده!؟

آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی: سوالات و معماهای تصویری در فضای اینترنت به یک روند تبدیل شده اند و وب سایت های مختلفی تلاش می کنند با انتشار سوالات معمایی مخاطبان خود را راضی نگه دارند. وب سایت چشمک به عنوان وب سایتی که جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری را به اشتراک می گذارد، در این زمینه پیشگام بوده و تلاش می کند تا نیازهای مخاطبان خود را در زمینه بازی های فکری فراهم کند.

در آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی مجله خبری چشمک، شما باید بتوانید در یک نگاه کوتاه 3 ثانیه ای، فردی که معادله ریاضی را درست پاسخ داده است را شناسایی کنید. حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد دارای دقت بالا و ریاضیات عالی هستند، زمان بسیار کمی را می طلبد. این افراد می توانند در یک نگاه، فرد نابغه ریاضی را شناسایی کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی همراه باشید.

احتمالاً بپسندید: با دلیل محکمه پسند بگو پرنسس رو کی کشته!؟

آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی

سوالات تصویری نوع پر طرفداری از بازی های فکری است که برای حل آن لازم است که شما تمام جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در ابتدای مطلب آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی، اشاره شد که برای رمزگشایی آن شما زمان کمی نیاز دارید. لذا با حل و رمزگشایی این آزمون می توانید تیزبینی، نکته سنجی و همچنین دیگر مهارت های شناختی به خصوص هوش ریاضی خود را محک زده و حتی ظرفیت آن ها را بالا ببرید. به همین دلیل معماها و پازل های تصویری و ذهنی به سرگرمی مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی شما شاهد تصویری از یک کلاس درس هستید. یک معادله ساده رباضی ارائه شده است. پیرمرد و دانش آموز هر کدام، یک پاسخ متفاوت را برای این معادله ارائه کرده اند. به نظر شما کدامیک از این دو، پاسخ درست را ارائه کرده اند؟ اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که برای پاسخگویی تنها 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خفاش ها بین پنگوئن ها، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی

شاید بپسندید: کدوم خانم تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: با پیدا کردن گربه بین کاکتوس ها اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی

شاید هنوز به دنبال پاسخ هستید؟ اگر این گونه است ما به شما این بار فرصت می دهیم. 5 ثانیه تلاش دارید تا با خیال راحت به حزئیات تصویر نگاه کنید. از فرصت دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر آکواریوم را پیدا کن!

.

.

.

 

.

 

.

احتمالا بپسندید: اگر چشمات مثل شاهین تیز باشه در یک نگاه حرف X را بین حروف Y ها پیدا می کنی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی: در معادلات ریاضی همواره ضرب بر جمع مقدم است. لذا ابتدا حاصلضرب دو عدد محاسبه و با عدد دیگر جمع می شود. بر این اساس پاسخ درست عدد 6 می شود و دانش آموز درست محاسبه کرده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نابغه ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: اعداد متفاوت را بین اعداد 689 پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کی جمله بر روی تخته را نوشته است!؟

اگه چشات مثل شاهین تیزه تفاوت های دو تصویر موش خرما را پیدا کن!

اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

اگه چشمات مثل شاهین تیزه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا