;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره از زندان فرار کنه!؟

آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ: محمد شایسته و بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. پازل ها و معماهایی که می تواند ذهن و مغز شما را درگیر کند. آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ باید بتوانید فرد زندانی که اقدام عملی برای فرار کرده را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

به باور بسیاری همان گونه که جسم نیازمند ورزش منظم روزانه است، روح و روان و مغز ما نیز نیاز دارد تا هر روز ورزش کند. ورزش جسم و نحوه انجام آن کاملا مشخص است. اما برای ورزش مغز چه باید کرد. آزمون شناسایی زندانی زرنگ و آزمون مشابهی که در مجله خبری چشمک منتشر می شوند به خوبی ذهن و مغز شما را وادار به فعالیت و ورزش نمایند. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید ضمن ایجاد تمرین ورزشی برای مغزتان، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی خود را نیز فراهم کنید. پس هر روز با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: معما: محسن تمام اعداد از 300 تا 400 را روی یک کاغذ نوشت. او رقم 3 را چند بار نوشت!؟

آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ

برای انجام و ارائه پاسخ درست به آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ و سوالات تصویر مشابه، شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستید. بسیاری از این سوالات فاقد یک نگاه منطقی بالا و استفاده از هوش هستند. در واقع سازندگان این سوالات تلاش دارند با طرح چنین سوالاتی، دقت نظر و جزئی نگری را در شما افزایش دهند.

شما با دقت و تمرکز کردن می توانید پاسخ را پیدا کنید. این مسئله می تواند در بلند سبب رسد و توسعه دقت و تمرکز شما شود. در تصویر آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ شما با یک اتاق ملاقات در یک زندان مواجه خواهید شد. در تصویر دو زندانی مشاهده می شوند که در حال گفتگو با خانواده و انجام کاری هستند. شاید در نگاه اول چیزی غیرطبیعی دیده نمی شود، اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از زندانیان با کمک فرد ملاقات کننده، تلاش دارد از زندان فرار کند. اقداماتی را هم در شرف انجام دارد!

به نظر شما کدامیک از زندانیان، چنین تصمیم داشته و اقداماتی را به صورت عملی شروع کرده است؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی این زندانی زرنگ تنها 5 ثانیه وقت دارید….

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل شاهین تیز باشه در یک نگاه حرف X را بین حروف Y ها پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ

احتمالاً بپسندید: حکایت شوکت خانم و کریم خان زند: داستانی زیبا با پایانی خوش!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور که با اضافه کردن یک حرف به اسم آن، یک کشور دیگر ایجاد می شود!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ

اگر به این قسمت از متن آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ رسیده و تاکنون به آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ پاسخی نداده اید بهتر است بیشتر حواس خود را جمع کنید. در 5 ثانیه اضافی خواهید توانست با توجه به شواهد، زندانی زرنگ را شناسایی کنید.

احتمالاً بپسندید: معما:دختر بچه‌ایی در خانه‌ایی تاریک که نه نور دارد،نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 5 متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ: برخی بلافاصله با دیدن نقشه روی میز زن و مرد در سمت راست مدعی شدند که مرد با بررسی نقشه زندان تصمیم به فرار دارد. اما آیا منطق اجازه می دهد که باور کنید مرد زندانی به راحت در حضور دیگران نقشه زندان را بررسی کند. احتمالا او به همراه همسرش نقشه خانه ای که به زودی خواهند ساخت را با خوشحالی بررسی می کند.

اما اگر به زندانی سمت چپ تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تلاش دارد به زودی از زندان فرار کند. به همین خاطر در مرحله اول از همسرش خواسته است که سلاح سردی را وارد زندان کند. اگر به کیک تولد نگاه کنید متوجه تیغه چاقو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی زندانی زرنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه؟ | کافیه یک صندلی را برای نشستن انتخاب کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: بدون بال پرواز می کنم، بدون چشم گریه می کنم؛ من چی هستم!؟

تست قدرت بینایی: کدام فلامینگو با بقیه فرق دارد!؟

مثل عقاب تیزبین باشی،تفاوتهای دو تصویر پیرزن را در 10 ثانیه پیدا می کنی!؟

 تمرکزت خوب باشه در یک نگاه اشتباهات موجود در پارک را متوجه می شوی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا