;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی از افراد تصویر یک قاتل است!؟

آزمون تصویری شناخت قاتل : مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند.

امروز هم با یک آزمون تصویری جالب دیگر تحت عنوان آزمون تصویری شناخت قاتل با شما همراه هستیم. شما باید در یک نگاه قاتل را در میان افراد تصویر شناسایی کنید. ان کار چندان ساده نیست و یک چشم تیزبین و نکته سنج می تواند این کار را انجام دهد. در آزمون تصویری شناسایی قاتل در می توانید قدرت تحلیل، دقت و تمرکز را آزمایش کرده و میزان هوش خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت قاتل همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که می خورد خون سیاه می رود راه سفید!؟

آزمون تصویری شناخت قاتل

علاقمندان به بازی ها و سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. آزمون تصویری شناخت قاتل قاتل مجله خبری چشمک تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود.

در آزمون تصویری شناخت قاتل شما سه شخص را مشاهده می کنید. مردی شیک پوش که گویا علاقه ای به فرد دوم یعنی پرستار دارد. دومی پرستار و سومی مردی که احتمالاً استاد دانشگاه است و قرار است در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان شرکت کند. به نظر شما کدامیک از این سه نفر می تواند یک قاتل باشد. برای انجام این تست تنها 5 ثانیه فرصت دارید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت قاتل همراه شوید.

شاید بپسندید:آیا وسواسی هستید!؟ | در تصویر چی دیدی؟

آزمون تصویری شناخت قاتل

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه در یک نگاه حروف C را بین G ها پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر دخترک در ساحل را پیدا کنید!

جواب آزمون تصویری شناخت قاتل

قطعا با دیدن پاسخ این سوال، خواهید گفت که چقدر راحت! در واقع راز حل کردن سوالات هوش، دقت و توجه به صورت سوال و نیز جزئیات در تصاویر است. اگر آماده هستید، می توانید به پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت شوکت خانم و کریم خان زند: داستانی زیبا با پایانی خوش!

.

.

.

 

شاید بپسندید: درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ریاضی هستی پاسخ عبارت 45 ÷ 3 x (1 + 5) =؟ را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل: برخی مرد جوان را یک مافیا معرفی کردند، اما واقعا نشانه ای برای اثبات این مسئله وجود ندارد. برخی دیگر مرد سمت جپ را قانتل معرفی کردند که برای این مسئله نیز نشانه ای دیده نمی شود. به نظر می رسد زن تصویر قاتل است. آرم بر روی لباس او آرم یک داروخانه یا آزمایشگاه تشخیص طبی است. اما او سرنگی در دست دارد که احتمالاً یک ماده سمی درون آن قرار دارد تا قربانی را بوسیله آن از بین ببرد. به نظر شما کدامیک قاتل است!؟

شاید بپسندید: حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود | خیلی ها موفق نشدند!

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: حرف متفاوت را میان حروف G پیدا کنید!

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کی بین همه احمق تره!؟

در نگاه اول چند گربه در تصویر دیدی تا بگم در زندگی چقدر سرسخت و مقاومی!

چه کسی قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده است!؟

چیستان: کدام گل است که اگر حرف اولش را حذف کنید روی آب شناورمی شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا