;
تفریح و سرگرمی

آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا: مجله خبری چشمک از جمله وب سایت هایی است که توانسته است بهترین و جدیدترین تست ها و آزمون های تصویری را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. این معماها بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت شما می باشد. شما با کمک این آزمون ها می توانید هم خود را سرگرم کنید و هم زمینه را برای ورزش مغز شما فراهم کند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

محققانی که در زمینه سلامت مغز و بیماری های مربوط به آن در حال پژوهش هستند، معتقدند که بازی های فکری می توانند در بلند مدت زمینه فعالیت های بیشتر مغز را فراهم کنند. فعالیت و عملکرد مغز می توانند ما را از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر نجات دهند. اگر بتوانید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آآزمون شناسایی مار در تصویر صحرا را تحلیل و بررسی کنید، هوش و نبوغ بالایی دارید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گربه بین کاکتوس ها اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!؟

آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا

باید بدانید که آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. چالشی که فعالیت های مغزی شما را به بهترین نحو ممکن افزایش خواهد داد. لذا باید تلاش کنید این معما را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

شما چشم اندازی از صجرا را در تصویر آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا مشاهده می کنید. صجرا و گاوچرانی که در زیر سایه کلبه خود مشغول استراحت است. در نگاه اول همه چیز طبیعی به نظر می رسد. اما یک ذهن خلاق و نگاه تیزبین می تواند، یک حیوان خطرناک را در تصویر شناسایی کند؛ حیوانی که ممکن است جان گاوچران را به خطر اندازد. آیا شما این حیوان را در تصویر می بینید!؟

پس اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا به دقت نگاه کنید. باید در کمتر از 5 ثانیه این معما را حل کنید. رمزگشایی آزمون در زمان مشخص شده، نشان دهنده قدرت تمرکز و دقت شماست.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل شاهین باشه 3 تفاوت تصویر کوالا را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا

شاید بپسندید: بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

پاسخ آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا

شاید توانسته باشید پاسخ این معما را پیدا کرده باشید. در این صورت به هوش و نبوغ شما آفرین می گوئیم. اما اگر به دنبال پاسخ هستید، باز هم به شما تبریک می گوئیم. چون شما توانسته اید مغز و ذهن خود را ورزش دهید. شما 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا را حل کنید.

شاید بپسندید: به جای علامت سوال چه عددی قرار می گیرد | عده کمی موفق به رمزگشایی شدند!

.

.

 

 

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه صحرا: در تصویر به قسمت علامتگذاری شده دقت کنید. متوجه خواهید شد که یک مار در سقف خانه وجود دارد. در صورت افتاد این مار بر روی مرد گاوچران، احتمال اینکه او را نیش بزند فراوان است.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: چند حرف P در میان حروف B وجود دارد!؟

جواب آزمون شناسایی مار در تصویر صحرا

امیدوارم از آزمون قدرت دید با گربه میان کاکتوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدامیک از لیوان ها، سریع‌تر پر می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست شخصیت: نوع قلاب کردن دستان می تواند شخصیت شما را افشا کند!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً میخاد بچه مدرسه ای را بدزده!؟

قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن خرس قطبی در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کنید!

آزمون دقت ذهن: عدد 527 را در میان اعداد 537 پیدا کنید!

داستان پسر عیاش بازرگان: حکایت پدری که به پسرش خودکشی کردن آموزش داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا