;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: کدومیکی از زن های زندانی قرار بوده ازدواج کنه، اما افتاده زندان!؟

آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: در یک نگاه فُک قطبی را که در بین خرس های سفید پنهان شده است پیدا کنید؟

آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج مجله خبری چشمک را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج، شما سه زن زندانی را می بینید. دو تن از این زنان متأهل بوده که به دلیل جرمی به زندان افتاده اند. اما ماریا دختری است که بدلیل یک اتهام نادرست به زندان افتاده است. او قرار بود که بزودی مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما افتادن او در زندان، برگزاری این مراسم را به تعویق انداخت. به نظر شما ماریا کدامیک از زنان تصویر است. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: چیستان: کدام گل است که سه حرف آخرش عضوی از بدن است!؟

آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج

شاید بپسندید:اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل توبه گرگ مرگ است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل جنگ زرگری به راه انداختن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش ریاضی با معادله: هوش منطقی خود را با ارائه پاسخ به این معادله ارزیابی کنید!

درست حدس زدید. ماریا اولین دختر از سمت راست است. اگر دقت کنید جای انگشتر در دست چپ دو زن دیگر دیده می شود. ولی ماریا جای انگشتر در دست ندارد. زندانی ها قبل از ورود به زندان باید همه اشیا فلزی خود را به بخش امانات زندان تحویل دهند. همچنین اشاره شد که دو زن از سه رن تصویر متأهل بوده اند.

شاید بپسندید: ارزش عددی پروانه صورتی را در 9 ثانیه بدست بیار | فقط نابغه ها موفق میشن!

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زن در شرف ازدواج استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه با جابجایی یک عدد در صورت مساله 101-102=1، معادله را درست کن!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط 10 درصد افراد در 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر سنجاب را پیدا کردند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 یکی از این دو تا زن عصبانی ربات هست، اگه تیز باشی تو یه نگاه تشخیصش میدی!

با 1 حرکت و درست کردن معادله در کمتر از 10 ثانیه، اثبات کن خیلی نابغه ای!

 چیستان: کدام حیوان است که اگر از آخر بخوانیش، شوم و بد یُمن می شود!؟

تست شخصیت: آیا می دانید دیگران شما را با کدام ویژگی خاص می شناسند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =

دکمه بازگشت به بالا