;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: آیا می دانید دیگران شما را با کدام ویژگی خاص می شناسند!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ: آیا می دانید دیگران شما را به چه ویژگی خاصی می شناسند!؟ با انتخاب تصویری از گل ها در تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ متوجه شوید! تست شخصیت ابزاری است که می تواند به ما کمک کند بهتر بفهمیم خودمان را چگونه می بینیم و دیگران ما را چگونه می بینند.

همچنین می تواند به ما در درک بهتر رفتار خود و دیگران کمک کند. با این تست می توانید پاسخ سوالات تان در مورد شخصیت و روابطی که با دیگران دارید پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ همراه شوید.

شاید بپسندید: فقط کسایی که اصول محاسبه را بلد باشند، میتونن معادله را حل کنند!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ

این یک تست شخصیتی است که بر اساس انتخاب یک تصویر از گل ها از چندین احتمال انجام می شود. این تست به شما این امکان را می دهد که مشخصات روانشناختی خود را بررسی کنید و به شما ایده دهد که چگونه انتخاب های شما می تواند بر زندگی شما و نحوه تعامل دیگران با شما تأثیر بگذارد.

شاید بپسندید: داستان کوتاه تاریخی گرگ طمعکار!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ

شاید بپسندید: چیستان: جانوری خطرناک است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط افراد تیز 3 تفاوت تصویر تعمیرکار را پیدا می کنند!

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ

این آزمون به گونه ای سرگرم کننده و آموزنده طراحی شده است و بر اساس اصول روانشناختی صحیح است. از شما خواسته می شود که یک تصویر از مجموعه گل های متنوعی را انتخاب کنید که هر کدام یک ویژگی خاص را نشان می دهد. هر تصویر با توضیحات مختصری همراه است که سرنخ مهمی از ویژگی شخصیت شما را ارائه می دهد.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که اگر از آخر بخوانیش، شوم و بد یُمن می شود!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا یه ربات هست، میتونی تشخیص اش بدی!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ

تصویر 1

افرادی که اولین تصویر را انتخاب می کنند شخصیت منحصر به فردی دارند. آنها بسیار کنجکاو هستند و دوست دارند جنبه های مختلف زندگی را کشف کنند. ایده های آنها بدیع و ذهن آنها بسیار باز و خلاق است.

آنها دوست دارند چالش های جدیدی را انجام دهند و با تجربیات متنوع تحریک شوند. این افراد بسیار مستقل هستند و تمایل دارند که بیشتر شهودی باشند تا منطقی.

آنها همچنین بسیار پرشور، خوش بین و عمیقاً به اعتقادات خود متعهد هستند. آزادی برای آنها مهم است و دوست دارند آزاد باشند تا آنطور که می خواهند زندگی کنند.

شاید بپسندید:کدامیک از افراد تحت تعقیب، همسر این زن است!؟

تصویر 2

افرادی که تصویر دوم را انتخاب می کنند شخصیت بسیار اجتماعی از خود نشان می دهند. آنها از معاشرت با دیگران لذت می برند و تمایل به درگیر شدن در انواع مختلف روابط را دارند.

آنها رهبران طبیعی هستند، اگرچه ممکن است در ابتدا در تصمیم گیری برای خود مشکل داشته باشند. آنها عموماً بسیار همدل هستند و حس عدالت و شرافت زیادی دارند. آنها به دیگران توجه می کنند و اغلب می خواهند به نیازمندان کمک کنند. این افراد مهربانی و صبر زیادی از خود نشان می دهند که به آنها اجازه می دهد با دیگران رابطه خوبی داشته باشند.

احتمالاً بپسندید: مهارت کارآگاهی داشته باشی فرد مشکوک به قتل رو شناسایی می کنی!

تصویر 3

افرادی که تصویر سوم را انتخاب می کنند شخصیت بسیار مثبت و مشتاقی دارند. آنها بهترین ها را در هر موقعیتی می بینند و همیشه به دنبال یافتن راهی برای پیشرفت هستند، حتی زمانی که کارها سخت به نظر می رسند.

این افراد همیشه نیمه پر لیوان را به جای خالی می بینند و غیرمعمول نیست که دیگران را به این کار تشویق کنند. آنها دوست دارند تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا بتوانند از آنها بهره ببرند. آنها به طور کلی دنیا را از منظری خوش بینانه می بینند که به آنها کمک می کند در طول مسیر با انگیزه بمانند.

تصویر 4

افرادی که تصویر چهارم را انتخاب می کنند، حساسیت عمیقی نسبت به آنچه که آنها را احاطه کرده است دارند. آنها بسیار شهودی هستند و تمایل دارند احساسات دیگران را بدون نیاز به توضیح یا توضیح بیشتر حس کنند.

این افراد به دیگران احترام می گذارند، اخلاق کاری عالی دارند و احساس مسئولیت بالایی از خود نشان می دهند. آنها همچنین بسیار رمانتیک، شیرین و مهربان هستند، که آنها را به شریکی عالی برای هر رابطه طولانی مدت تبدیل می کند. آنها از لذت های ساده زندگی مانند رفتن به پیاده روی یا غوطه ور شدن با یک عزیز لذت می برند.

تصویر 5

افرادی که تصویر پنجم را انتخاب می کنند، در مواجهه با موقعیت های پیچیده یا استرس زا، نگرش آرام، متفکر و متینی از خود نشان می دهند. آنها می دانند چگونه احساسات خود را مهار کنند تا بتوانند موقعیت های دشواری را که در مسیر خود با آن مواجه می شوند مدیریت کنند.

این افراد ممکن است در ابتدا درونگرا به نظر برسند، اما این عمدتاً به دلیل توانایی استثنایی آنها در گوش دادن دقیق به آنچه دیگران می گویند قبل از شرکت فعال در گفتگوها یا بحث ها است. آنها دائماً به دنبال هماهنگی بین خود و دیگران هستند و آنها را به اعضای ارزشمند هر جامعه تبدیل می کنند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب گل قشنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات تیز باشه تو یه نگاه آدم فضایی تصویر رو پیدا می کنی!

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو اول چی دیدی تا بهت بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش :اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند، چپ یا راست؟

چیستان: نه خواهرته، نه برادرته، اما بچه پدر و مادرته، اون کیه؟

نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا