;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که چه کسی تصمیم دارد از فروشگاه لباس سرقت کند!؟

آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس: مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات و معماهای تصویری همراه با شماست. آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس به عنوان یک چالش واقعی برای هزاران طرفدار محتوای سرگرمی در شبکه های اجتماعی ارائه شده است. آزمون تشخیص دزد لباس نه تنها ظرفیت بینایی شما را محک می زند، بلکه میزان سطح فکری شما را نیز اندازه گیری می کند. برای فهمیدن این موضوع، باید هدف یعنی شناسایی دزد را در مدت زمان 6 ثانیه تعیین کنید.

اگر آماده هستید،باید به دقت سرنخ های تصویر را که طراح و سازنده آزمون ارائه کرده است، با دقت نگاه کنید. اگر بتوانید کاملاً جزئیات را ببینید، این چالش تصویری یک کار ساده خواهد بود. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان بز حسود و الاغ پرتلاش: بار کج هیچ وقت به مقصد نمی رسد!

آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

چه کسی یک لباس را دزدیده است؟ ثابت کنید که یک کارآگاه واقعی هستید و بر این معما غلبه کنیدک نشان دهید که فردی بسیار ماهر، اما بالاتر از همه سریع هستید و این معمای تصویری را تنها در 6 ثانیه حل کنید.

در زیر تصویری را به اشتراک می گذاریم که در آن سه مرد را در یک مغازه لباس فروشی می بینید، اما در میان آنها دزدی نیز دیده می شود که لباسی را دزدیده است. ماموریت شما این است که بفهمید کیست. عجله کنید زیرا فقط 6 ثانیه فرصت دارید!

پس این چالش را حل کنید و خود را به عنوان بهترین معرفی کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه عکس مزرعه هویج و ترب را پیدا کنی نابغه ای!

آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس

شاید بپسندید: حکایت نابینای ثروتمند و چوپان الکی خوشی که فکر می کرد دنیا به کامش است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: چند مربع در تصویر وجود دارد!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت درویش خیالباف و کوزه روغن | داستان مردی که با یک کوزه روغن تصمیم داشت هزار آرزویش را برآورده کند!

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس

زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید پاسخ صحیح را بیابید، زیرا در این صورت به عنوان کارآگاهی که قادر به حل هر پرونده ای است طبقه بندی می شوید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، تلاش دوم خود را آغاز کنید.

احتمالا بپسندید: با یک حرکت و جابجایی یک عدد در صورت مساله، عبارت 101-102=1 را درست کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس: در این بخش از مطلب آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس می توانید بررسی کنید که چقدر به رمزگشایی این آزمون نزدیک بوده اید. به یاد داشته باشید که اگر شما یکی از برندگان هستید، می توانید دوستان خود را به چالش بکشید. مرد B را مشاهده کنید، او قطعه امنیتی جلوگیری از سرقت را از لباس بیرون کشیده است. مرد سی اگر چه کیف زنانه در دست دارد اما زبان بدن او مشخص است که او منتظر همسرش است. به خصوص که نزدیک اتاق پرو است.

شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان: زنده نیستم، اما رشد می کنم، برای رشد هم به هوا احتیاج دارم!!!!

آزمون با تشخیص دزد لباس

امیدوارم از آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فوت کوزه گری: حکایت استاد باهوش و شاگرد مغروری که ادعا می کرد از استاد بهتر است و شکست خورد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضریب بالای هوشی‌ات را با حل این معمای تصویری، ثابت کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: کدامیک از افراد تصویر، یک خون آشام است و دکتر نیست!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

حاصل عبارت ریاضی فوق چند می شود؟ | عجله نکنید، خیلی ها موفق نشدند!

آزمون مغز: آیا مغزتان جوان است| در تصویر ابتدا چه دیدید؟

 داستان کوتاه الاغ باهوش و گرگ طمعکار| دیوانه در کار خود هشیار است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا