;
تفریح و سرگرمی

ضریب بالای هوشی‌ات را با حل این معمای تصویری، ثابت کنید!

معمای تصویری با مکعب ها: مجله خبری چشمک در ادامه انتشار بازی فکری، امروز با یک معمای تصویری جالب دیگر با شماست. در این معمای تصویری که در کنار هوش باید از مهارت های شناختی و قدرت تخبل نیز استفاده کنید.

مطلب امروز مجله خبری چشمک تحت عنوان معمای تصویری با مکعب ها می تواند به خوبی مغز شما را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. با حل این معما می توانید نبوغ و هوش بالای خود را اثبات کنید. با مجله خبری چشمک و معمای تصویری با مکعب ها همراه شوید.

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدومیکی اومده رستوران، در حالی که پول کافی نداره!؟

معمای تصویری با مکعب ها

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

همان طور که بارها در مجله خبری چشمک اشاره کرده ایم، معماها و پازل های تصویری می توانند لحظات عالی و سرگرم کننده را برای شما فراهم کنند. این بازی ها به گونه ای ساخته شده اند که کاربران علاقمند بتوانند زمان خود را صرف به چالش کشیدن مهارت های مشاهده، تجزیه و تحلیل خود کنند.

این پازل ها البته در کنار سرگرمی می توانند با به چالش کشیدن مغز، جزئی نگری، دقت و تمرکز را در شما افزایش دهند. در تصویر تعدادی جعبه رنگارنگ را مشاهده خواهید کرد. در بالا 2 قطعه وجود دارد، در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه را پیدا کنید. به واقع  شما با توجه به تصویر زیر باید معادله تصویری را حل کنید و بفهمید که نتیجه 2 جعبه کدامیک از جداول زیر خواهد شد؟ با کمک این معما مهارت مشاهده خود را بیازمایید.

شاید بپسندید: حیوانی که با بقیه فرق دارد را در تصویر پیدا کنید! | خیلی ها شکست خوردند!

معمای تصویری با مکعب ها

شاید بپسندید:چیستان: در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!

.

.

.

.
.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم حیوان است که قسمت دوم اسمش، اسم یک ساز است!؟

پاسخ معمای تصویری با مکعب ها

آیا توانستید معمای تصویری با مکعب ها را حل کنید؟ پاسخ های خود را در بخش نظرات زیر بگذارید. اگر هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید می توانید بیشتر تصاویر را مورد مطالعه قرار دهید.

احتمالا بپسندید: چیستان: آن کیست که در ابتدا چهار پا دارد سپس دو پا و در نهایت سه پا!؟

 

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: بازی فکری: با حل این سوال نشون بده از نوابغ روزگاری!

ما پاسخ معمای تصویری با مکعب ها را در زیر برای شما مشخص کرده ایم. بله کاملا درست حدس زده اید. پاسخ گزینه b می باشد. شما می توانید این معما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: داستان پینه دوز دو زنه و آهنگر ساده دل: پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

معمای تصویری با مکعب ها

امیدوارم از معمای تصویری با مکعب ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش: کدامیک از افراد تصویر، کودک رباست!؟

سوال هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده واقعی و کدامیک غیرواقعی است!

داستان های خنده دار ملا نصرالدین: 5 داستان زیبا با طنز تلخ 

چیستان: آن چیست که گوشتش در رو قرار گرفته است و پوستش در زیر!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا