;
تفریح و سرگرمی

حیوانی که با بقیه فرق دارد را در تصویر پیدا کنید! | خیلی ها شکست خوردند!

آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها:  امروزه یادگیری و آموزش بسیار آسان شده است. تکنولوژی به کمک انسان ها آمده است و زندگی ما را آسان کرده است. به تبع این آسودگی، تحرک جسمی و فکری کاهش یافته است. فعالیت های فکری در سطح نازلی قرار گرفته و به این ترتیب بیماری های مربوط به مغز و حافظه افزایش یافته است.

به گفته محققان، علت اصلی این بیماری ها در کاهش فعالیت های مغزی است. لذا لازم است برنامه های درستی برای افزایش فعالیت های مغزی در نظر بگیریم. سوالات هوش، پازل و … در این زمینه کمک زیادی می کنند. با آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید. شما باید بتوانید معادله تصویری را در کمتر از 10ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: داستان پینه دوز دو زنه و آهنگر ساده دل: پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

تست ها، چیستان ها، سوالات هوش، معماها، پازل ها و … افزایش عملکرد مغز را سبب می شوند. قدرت ذهن، دقت، توجه و منطق گرایی با افزایش عملکرد مغز بهبود می یابد. در تصاویر معمایی، جزئیاتی در نظر گرفته می شود که شما باید آن را شناسایی کنید. بسیاری از افراد نمی توانند در زمان کم آن را حل کنند. وب سایت چشمک هر روز تلاش می کند که تست ها و تصاویر بهتری را بهبود عملکرد مغز شما به اشتراک بگذارد.آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها یکی دیگر از همین آزمون ها جالب و جذاب است.

آیا می توانید در عرض بیست ثانیه در میان راکون ها، یک گربه ملوس را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از افراد تصویر، کودک رباست!؟

آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدومیکی اومده رستوران، در حالی که پول کافی نداره!؟

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه پدر دختربچه را شناسایی کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها

متوجه گربه ملوس شدید؟

آیا چالش را حل کردید؟

اگر نمی توانید پاسخ را پیدا کنید و هنوز مطمئن نیستید که گربه ملوس را پیدا کردید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ببینید آیا آنها می توانند آن را در عرض بیست ثانیه حل کنند یا خیر!

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده واقعی و کدامیک غیرواقعی است!

آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی گربه بین راکون ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 

داستان های خنده دار ملا نصرالدین: 5 داستان زیبا با طنز تلخ 

چیستان: آن چیست که گوشتش در رو قرار گرفته است و پوستش در زیر!؟

 سوال هوش: کدامیک از این دو نفر، زن و شوهر واقعی هستند!؟

چیستان: کدام اسم دخترانه است که اگر حرف آخر آن را برداریم اسم یک پرنده می‌شود!؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا