;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده واقعی و کدامیک غیرواقعی است!

سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی: اگر شما در حل سوالات، معماها و چالش های تصویری یک متخصص باشید، می توانید آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی را در 5 ثانیه حل کنید. سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی و موارد مشابه که در فضای اینترنت به معمای تصویری معروف شده اند، می توانند به خوبی ذهن شما و توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشند.

آزمون ها و سوالات تصویری همانند آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی به یکی از مورد علاقه های کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است. چرا که این آزمون هم میوتوانند سرگرم کننده باشند و هم اینکه می توانندیک تمرین ورزشی خوب برای مغز شما باشد.

عبور از این آزمون ها و سوالاتی شبیه سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی در چند ثانیه واقعا مشکل است و تنها یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند آنها را حل کند. شما نیز اگر به صورت مستمر و منظم با آزمون سوالات تصویری وب سایت چشمکم همراه شوید بعد از مدتی ناخودآگاه می فهمید که دقت تان بیشتر شده و جزئیات را به خوبی مشاهده می کنید.

شاید بپسندید: داستان های خنده دار ملا نصرالدین: 5 داستان زیبا با طنز تلخ 

سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی

در سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی شما با دو تصویر از دو خانواده مختلف مواجه هستید. ماموریت شما در این آزمون آن است که تنها موردی را که نادرست است شناسایی کنید. آیا به ظرفیت ذهنی خود اعتماد دارید؟ شما برای ارائه پاسخ به سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی محدودیت زمانی 5 ثانیه ای دارید.

برای اینکه بتوانید بر این معمای تصویری غلبه کنید، باید مانند یک نابغه تحلیل کنید. علاوه بر این، شما باید تمام مهارت های خود را به عنوان یک محقق و کارآگاه فعال کنید زیرا تنها در این صورت می توانید پاسخ را پیدا کنید.

همینطور فکر نکنید که آسان است. چون طبق آمار تمرین ذهنی حداقل 2 درصد درست بوده است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید شکست بخورید، بهتر است تمام استعدادها و مهارت‌های شناختی خود را در این آزمون پیاده کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که گوشتش در رو قرار گرفته است و پوستش در زیر!؟

سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی

احتمالا بپسندید: بازی فکری: اساتید خون آشام شناس بگن، کدوم یکی یه خون آشامه؟!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه پدر دختربچه را شناسایی کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: بازی فکری: فقط باید مثل انیشتین باهوش باشی بتونی بگی کدوم خانم خلافکاره؟!

پاسخ سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی

تمام کسانی که تا اینجا آمده اند به این دلیل است که آنها بخشی از آن 98 درصد از کاربرانی هستند که نتوانسته اند چالش ذهنی را حل کنند. پس پیشنهاد می کنیم منتظر توضیحات باشید. البته نباید نگران باشید. این ازمون تنها یک تمرین خوب برای فعالیت مغز شما بوده و شما به مانند جسم تان لازم است، لحظاتی از روز را به تمرین مغزتان اختصاص دهید و سلامت آن را تضمین کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مطالعه کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدومیکی اومده رستوران، در حالی که پول کافی نداره!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: پیرمرد دانا و شاه ظالم: حکایت شهری که سالمندانش قبل از کارافتادگی توسط شاه کشته می شدند!

پاسخ سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی: خانواده سمت چپ یک خانواده ساختگی و جعلی است! دلیل؟ طبق تصویر، شخصیتی که در مرکز قرار دارد روی سینه پیراهنش یک میکروفون تعبیه شده است که نشان می دهد آنها گروهی از بازیگران هستند که در حال نقش بازی کردن در یک فیلم هستند. پاسخ شما چه بود؟ چه استدلالی داشتید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این دو نفر، زن و شوهر واقعی هستند!؟

سوال شناسایی خانواده واقعی

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی خانواده واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام اسم دخترانه است که اگر حرف آخر آن را برداریم اسم یک پرنده می‌شود!؟

حکایت آموزنده و شنیدنی “پیرمرد کفشدوز و سوزن کفاشی” که هر انسانی باید آن را بخواند و حفظ کند!

 سوال هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت،عبارت غلط تصویر را درست کن!

با دلیل بگوئید بچه داخل فروشگاه، فرزند کدامیک از افراد تصویر هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا