;
تفریح و سرگرمی

در چالش تصویری حیوانات فراری، کدام حیوانات از طویله فرار کردند؟

چالش تصویری حیوانات فراری:امروز شما این فرصت را دارید که مهارتها و توانائیهای شناختی خود را به نمایش بگذارید. شما اگر بتوانید بر این چالش تصویری شگفت انگیز غلبه کنید، دارای بینایی، دقت و تمرکز بسیار عالی هستید. اما ناگفته نماند که برای انجام این چالش تصویری تنها 7 ثانیه وقت دارید. لذا برای انجام این چالش، لازم است ثانیه شمار  را آماده کنید و چالش تصویری حیوانات فراری را انجام دهید. آیا می توانید آن را در زمان مشخص حل کنید؟

در چالش تصویری حیوانات فراری باید دو حیوانی که از دست صاحبان خود فرار کرده اند را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چالش تصویری خرس متفاوت: آیا در 8 ثانیه می توانید خرس متفاوت را پیدا کنید؟

چالش تصویری حیوانات فراری

زمان پاک کردن ذهن و اثبات اینکه شما یک نابغه واقعی هستید فرا رسیده است. جرات حل این چالش تصویری را داشته باشید که به دلیل پیچیدگی بالا شما را در دردسر واقعی قرار می دهد. فکر می کنید بتوانید از پس آن بربیایید؟ باید بدانید که حل این چالش ذهنی و تصویری توسط 95 درصد از کاربران با شکست مواجه شد. اگر می خواهید تفاوت ایجاد کنید، آماده شوید.

در نظر داشته باشید که این تست تصویری نیاز به تمرکز بالایی دارد، بنابراین به دستورالعمل هایی که به شما خواهیم داد توجه کنید. در زیر تصویری را مشاهده می کنید که در آن دو نفر حضور دارند. حیوانات خانگی آنها از دست آنها فرار کرده اند و آنان با طناب خالی بدنیال حیوانات فرار خود هستند. ماموریت شما این است که آنها را پیدا کنید.

برای پیچیده تر کردن این چالش بصری، شما فقط 7 ثانیه فرصت خواهید داشت، می دانیم که زمان بسیار کوتاه است، اما تنها از این طریق می توانید سطح توانایی شناختی خود را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر چالش تصویری حیوانات فراری نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی ببرها: تیزبین‌ها در 20 ثانیه 16 ببر را در تصویر پیدا می‌کنند!

چالش تصویری حیوانات فراری

برایتان جالب خواهد بود: تنها 1 درصد از مردم می توانند حیوان سوم را در این تصویر در 3 ثانیه ببینند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش تصویری حیوانات فراری

احتمالا تاکنون حیوانات فرار ی را شناسایی کرده اید. اما اگر تاکنون موفق نشده اید قبل از دیدن پاسخ باز هم به تصویر نگاه کنید. توصیه می کنیم در مکانی آرام و بدون حواس پرتی قرار بگیرید. زمان خود را برای جلوگیری از تقلب محاسبه کنید و مهمتر از همه فراموش نکنید که این یک بازی ذهنی است.

7 ثانیه فرصت شما به پایان رسیده است. اگر بر چالش غلبه کرده اید، به شما تبریک عرض می کنیم. اما اگر تاکنون این چالش را حل نکرده اید، می توانید به تصویر پاسخ چالش تصویری حیوانات فراری مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون خطای دید گوزن: رمز و راز تصویری که 98٪ به آن دست نیافته را کشف کنید!

 

برایتان جالب خواهد بود: مشاغل مناسب برای متولدین شهریور ماه چه نوع کارهایی هستند؟

ما راه حل چالش را که تنها 5 درصد از آن عبور کرده اند، علامت گذاری کرده ایم.

تاریخچه تصاویر توهم نوری

تصاویر توهم نوری قدمتی به اندازه قدمت تاریخ بشر دارد. اختراع خطوط تصویری و لزوم سخن گفتن به شکل راز و رمز سبب شکل گرفتن تصاویر توهم نوری شد. اما برای سرگرمی و استفاده از آن برای تمرین دذهن از سالهای پس از 1880 می باشد که اولین بار یک شرکت تبلیغاتی به صورت گسترده شروع به تولید تصاویر مختلف بر روی گارت پستال نمود.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندیدخرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از سوالات هوش تصاویر جالب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا