;
تفریح و سرگرمی

معمای علمی سرما و گرما: اگر 24 ساعت در این شرایط باشند،چه کسی زنده خواهد ماند؟

معمای علمی سرما و گرما: در این آزمون جدید بخش سرگرمی چشمک شرکت کنید و مهارت ها و دانش خود را به چالش بکشید. شما در معمای علمی سرما و گرما خواهید فهمید که امکان زنده ماندان انسان در شرایطی که در تصویر می بینید، چقدر است. شما برای پاسخگویی به این آزمون نیازمند آن هستید که دروس زیست شناسی خود را خوب به یاد داشته باشید. با معمای علمی سرما و گرما  و مجله خبری چشمک همراه باشید.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

در معمای علمی سرما و گرما باید سعی کنید که کدام یک از افراد تصویر، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. شما در این معما و آزمون می توانید اثبات کنید که تا چه اندازه می توانید دقت و تمرکز داشته باشید و به اسانی چالش ها و آزمون ها را پاسخ دهید.با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

معمای علمی سرما و گرما

با کمک معمای علمی سرما و گرما، مهارت های خود را آزمایش کنید. به باور سازنده این آزمون، بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش پاسخ درست این ازمون را ارائه دهند. برای ارائه پاسخ مناسب، نیاز است که به صورت کامل به عکس و جزئیات تصویر دقت کنید. از میان 345 شرکت کننده این آزمون در یکی از مدارس متوسطه استرالیا، تنها 21 نفر توانستند در زمان 8 ثانیه ای پاسخ درست این معما را ارائه دهند. 82 نفر نیز در تلاش دوم توانستند پاسخ معمای علمی سرما و گرما را بدست آورند.

 

احتمالاً بپسندید: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

پس موفقیت در معمای علمی سرما و گرما کمی سخت و پیچیده است، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تمام مهارت های خود را متمرکز کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پاسخ صحیح را بدهید. اماده ای؟ پس تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم. اگر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زنده خواهد ماند؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی رئیس و کارمند: اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر کیست؟

معمای علمی سرما و گرما

.برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی ریچارد: تنها در صورتی که یک تیزبین باشی ریچارد واقعی را پیدا می کنی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تیزبینی و نکته سنجی خود را با شناسایی قاتل سریالی تصویر اثبات کنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزد بانک: تنها یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دزد بانک در این تصویر است!

.

پاسخ معمای علمی سرما و گرما

اگر می خواهید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید، باید هر سرنخی را که تصویر به شما می دهد تجزیه و تحلیل کنید. شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا بفهمید کدام یک از این دو جوان زنده خواهند ماند. ایا پاسخ را پیدا کردید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و زمان بیشتری نیاز دارید، این امکان وجود دارد. 10 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

 

.

 

بیشتر بخوانید: قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

.

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی دهکده: فیل را در آلاسکا پیدا کنید!!

زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید به پاسخ رسیده باشید. حل این ماموریت به این راحتی نبود، زیرا باید تجزیه و تحلیل می کردید که هر مرد جوان چگونه می تواند زنده بماند.

شاید بپسندید:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

پاسخ آزمون

 

برایتانت جالب خواهد بود: آزمون شناخت شوهر فقیر: کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟ چرا؟

 

به باور بسیاری از پژوهشگران، هوای سرد باعث می شود که یک جوان در برف به لرزه درآید و ماهیچه های او برای گرم ماندن شل شوند. او زمان بیشتری زنده خواهد ماند. اما در نهایت سرمای هوا باعث کرختی و بی تحرکی او شده و در نهایت فرد فوت می کند. اما اگر در بیابان با درجه هوای بالای 45 درجه بدون پوشش لباس و آب باشید، امکان تلف شدن در زمان کمتر بیشتر از هوای سرد است.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باردار: آیا از طریق تصویر پاها، می توانید بفهمید چه کسی باردار است؟

 

پاسخ دقیق تر

مرگ بر اثر سرما

اگر دمای مرکزی بدن به زیر ۲۵ درجه سلسیوس برسد مرگ (به احتمال قوی) بدون بازگشت اتفاق می‌افتد. در دماهای بسیار پایین (منفی ۴۰ درجه و بیشتر) سرمازدگی بسیار سریع اتفاق می‌افتد و اگر فرد لباس مناسب نداشته باشد وقوع سرمازدگی سبب پارگی سلولها و کریستالی شدن مایع داخل سلولها شده و مرگ برگشت‌ناپذیر به همراه دارد.

در محدوده منفی یک درجه تا منفی ۳۰ درجه، سرمازدگی مراحل آهسته‌تری داشته و ابتدا لرز رخ می‌دهد و مغز تلاش می‌کند اندامها را حفظ نماید اما در ادامه و برای حفظ اعضای داخلی، ناگزیر به قربانی کردن اندامهای خارجی می‌شود و با منقبض شدن عروق محیطی، گردش خون تا حد امکان در اعضای داخلی (قلب، کبد، کلیه و…) برقرار می‌شود.

شاید بپسندید: تفاوت بین کرم و لوسیون بدن چیست؟ کدام را انتخاب کنیم؟

مرگ بر اثر گرما

بدن به طور معمول دمای خودش را در حدود ۳۷ درجه تنظیم می‌کند، اما هنگامی که گرمای شدید می‌آید، کنترل خود را از دست داده و گرما بر آن غلبه می‌کند. دفاع بدن در برابر گرما، عرق کردن است و با این کار خون غلیظ می‌شود و احتمال لخته شدن آن افزایش می‌یابد. داغ شدن پوست فشار زیادی به سیستم قلبی عروقی وارد می‌کند و احتمال حمله قلبی را افزایش می‌دهد، زیرا سیستم قلبی عروقی شما تلاش بیشتری می‌کند تا خون را به بافت‌های شما منتقل کند.

شاید بپسندید:فواید میسلار واتر: چرا بهترین انتخاب برای شماست؟

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:کدام خانواده فقیر است؟ از کجا می فهمید؟

 

زوال عقل و بازی های فکری 

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی مجرم فراری: توانایی شناختی خود را با شناخت مجرم فراری تصویر اثبات کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی همسر گنگستر:در یک نگاه تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

برایتانت جالب خواهد بود: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

امیدوارم از معمای علمی سرما و گرما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

اگر در یک نگاه، ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص دهی، یک تیزبین واقعی هست!

آزمون شناسایی ماریا: کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا  است؟

شناسایی مادر بی فکر: کدام مادر بی توجه تر و بی فکرتر به وضعیت کودک خود است!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. پسری که تو سرماست بعضی از جاهای بدنش بنفشه که نشان از سرما مردگیه سرما مردگی اگه سریع درمان نشه ادم خیلی سریع جونشو از دست میده

    1. چقدر مسخره اید ، بهرحال اوج گرمای هوا، با شب شدن تموم میشه، و احتمال زنده موندن فرد گرمازده بیشتره

  2. بعضی از پاسخ هاتون واقعا عجیبه!
    قطعا پسری که تو گرماست طی ۲۴ ساعت امکان زنده موندنش بیشتره، چون بالاخره شب میشه و دمای هوا میاد پایین!

  3. به نظرم مردی زنده میمونه که در صحراست
    چون در بیست و چهار ساعت هوای شب سرد میشه
    اما در سرما حتی شب اوضاع بدتر میشه

  4. به نظر من که شاید اونی که توی سرماس یخ بزنه
    اما اونی که توی گرماس شاید شاید فقط خون دماغ
    بشه😂😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا