;
تفریح و سرگرمی

معماهای تصویری:دقت نظر خود را با تشخیص خطای هر تصویر اثبات کنید!

تصاویر زیر در طراحی خود سادگی زیادی دارد، اما برخی از جزئیات با هم مطابقت ندارند. خوب دقت کنید متوجه می شوید که برخی عناصر تصویر با تصویر کلی مطابقت ندارند. شما باید بتوانید اشتباهات موجود در هر تصویر را با یک نگاه تشخیص دهید. معماهای تصویری سرگرم کننده آمده اند تا تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: عادت های اشتباه برای سلامت مغز که باید آنها را ترک کنید!

درباره معماهای تصویری سرگرم کننده

معماها، پازل ها، سوالات هوش و … می توانند سبب افزایش فعالیت های مغزی شما شوند. افزایش فعالیت مغز سبب می شود تا سطح درک و تمرکز شما افزایش پیدا کند. شما در بلند مدت می توانید، با حل این معماها سطح درک و تمرکز خود را افزایش دهید. شما به هر تصویر باید به دقت نگاه کنید و سپس اشکال و یا اشتباه تصویر را در یک نگاه تشخیص دهید. اگر آماده هستید با دقت به هر تصویر نگاه کنید.

تصویر شماره 1

آزمون: اگر در یک نگاه، اشتباه تصویر را تشخیص دهید، بسیار جزئی‌نگر هستید!

معماهای تصویری سرگرم کننده

در تصویر شماره یک شما شاهد مادری هستید که فرزند تازه متولد شده اش را در آغوش کشیده است. دکتر بر بالای سر بیمار قرار دارد و توصیه های لازم را به او گوشزد می کند. همه چیز عادی است. اما اگر خوب دقت کنید یک اشتباه در تصویر وجود دارد. آن را باید پیدا کنید.

تصویر شماره 2 در معماهای تصویری سرگرم کننده

تصویر شماره 2 در معماهای تصویری سرگرم کننده

در تصویر شماره 2 دو زن و مرد در بیرون شهر برای تفریج کمپینگ زده اند. خانمها مشغول بدمینتون بازی هستند. یکی از اقایان در حال روزنامه خواندن و دیگری در حال آتش روشن کردن است. طبیعت اطراف بسیار زیبا است. مشخص است که آب و هوای منطقه مرطوب و پرباران است که ما با سبزه زار بسیار زیبایی روبرو هستیم. اما یک اشتباه در تصویر وجود دارد. آن اشتباه چیست؟

تصویر شماره 3

آیا چشم عقاب دارید؟ پس پلنگی که میان صخره ها پنهان است را پیدا کنید!

تصویر شماره 3

در تصویر شماره 3 مرد کشاورزی به همراه قاطر خودش در حال حرکت است. گویا او باری به بازار برده و در حال بازگشت به خانه اش است و یا بالعکس. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما در این عکس هم یک اشتباه فاحش خودنمایی می کند. آن اشتباه فاحش چیست؟

.

.

.

.

.

.

احتمالا پاسخ ها را پیدا کرده اید. اما اگر نتوانستید و یا احتمالا خسته شده اید بهتر است به پاسخ ها مراجعه کنید.

این تصاویر، تنها یک چالش برای یک نفر نیست، شما می توانید آن را با خانواده و دوستان خود نیز انجام دهید و ببینید که کدامیک از شما سطح توانائیهای شناختی، هوش و تمرکز بالا دارد. تا حال اگر پاسخ این معماهای تصویری را پیدا کرده باشید، بسیار به شما تبریک می گوییم. اگر نتوانستید معما را به موقع حل کنید، می توانید سعی کنید و توانایی های خود را در چالش آینده چشمک آزمایش کنید. مهمترین چیز این است که شما تلاش کرده اید.

پاسخ تصویر 1 در معماهای تصویری سرگرم کننده

به ساعت دیواری خوب دقت کنید. به جای عدد 8 ما حرف B انگلیسی را مشاهده می کنیم.

تست قدرت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

معماهای تصویری سرگرم کننده

پاسخ تصویر شماره 2

منطقه به لحاظ اب و هوایی پر باران و مرطوب است. پس آن کاکتوس آنجا چه می کند.

تصویر شماره 2

پاسخ تصویر شماره 3 در معماهای تصویری سرگرم کننده

گاری مرد کشاورز فاقد محور است، که یک میله چوبی یا فلزی استوانه ای است که از چرخ ها عبور می کند و به عنوان مرکزی برای چرخش عمل می کند.

خطای تصویر را پیدا کنید: فقط 3٪ می‌توانند به آن دست یابند!

معماهای تصویری سرگرم کننده

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن روباه‌ها در تصویر محک بزنید!

تست شخصیت:با انتخاب یکی از خانه‌ها، با خود واقعی خود آشنا شوید!

بررسی قدرت ذهن: یافتن تصاویر پنهان برای آزمایش بینایی شما!

تست قدرت بینایی: آیا می‌توانید گربه مخفی در این تصویر را پیدا کنید!؟

آزمون قدرت چشم: از یک نوع طرح، تنها یک توپ است، آن را پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا