;
تفریح و سرگرمی

خطای تصویر را پیدا کنید: فقط 3٪ می‌توانند به آن دست یابند!

برخی از کسانی که تشویق شدند که این چالش را مورد امتحان قرار دهند، متوجه خواهند شد که این چالش، سلول های خاکستری آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. اگر چشمان خود را کاملا باز نگه دارید، چندان سخت نخواهد بود. آنچه شما باید پیدا کنید یک اشتباه در تصویر اسکیت باز در این پازل تصویری است. با آزمون ذهن فرد اسکیت باز با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن:آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

درباره آزمون ذهن فرد اسکیت باز

امروز با یک چالش تصویری روبرو خواهید بود که در پلتفرم های اجتماعی مختلف به دلیل روش منحصر به فرد خود برای پنهان کردن خطای فاجش بسیار معروف است. این چالش تصویری به دلیل پیچیدگی و همچنین محک زدن صبر افراد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به تصویر با دقت نگاه کنید. برای حل این آزمون 20 ثانیه وقت دارید.

آزمون ذهن فرد اسکیت باز

تست قدرت بینایی: چند حیوان در این تصویر وجود دارند!

.

.

.

.

همانطور که اشاره شد، پیدا کردن خطا در این آزمون، آسان نخواهد بود. زیرا برای کاربران فیس بوک بسیار چالش برانگیز بود. به عنوان اولین سرنخ، توجه داشته باشید که اگر آن شما خطا را پیدا نکتید، به احتمال زیاد اسکیت باز تصادف خواهد کرد.

.

.

.

خطا را نتوانستید پیدا کنید. تصویر مرد جوان را مرور کنید، اگر به جزئیات دقت کنید، جنبه ای را پیدا خواهید کرد که اصلاً خوب پیش نمی رود.

در صورت نیافتن جزئیات به تمام جزئیات دقت کنید. اگر بتوانید آن را حل کنید این تست تصویری در پایان مهارت های زیادی به شما می دهد. اگر واقعاً نمی توانید آن را ببینید، ما راه حل را به شما ارائه می دهیم.

پاسخ آزمون ذهن

شما تصویر را مرور کردید و جوابی پیدا نکردید، اما نگران نباشید. ماموریت ما این است که پاسخ هدفی را که برای آن به اینجا آمده اید به شما آموزش دهیم. باز هم باید به شما بگوییم که تعداد بسیار کمی از کسانی که به پاسخ صحیح رسیده اند، ناامید نشوید و نگاهی به آنچه برای شما داریم بیاندازید.

آزمون ذهن فرد اسکیت باز

اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

آیا چالش تصویری را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تصاویر ادامه دهید.

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماها تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از طرف دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد.

لینک های مرتبط:

سوال هوش: کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

تست:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

در تصویر دو اسب و یک سر می‌بینید،سر متعلق به کدام اسب است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا