;
تفریح و سرگرمی

بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

آیا فرد صادقی هستید؟ دیگران درباره شما چگونه فکر می کنند؟ همواره این سوال برای ما مطرح است که آیا دیگران با ما صادق هستند؟ یا آیا ما با دیگران صادقیم! شما با انجام این تست شخصیت که با عنوان شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان در بخش مجله خبری چشمک منتشر شده است، خود و اطرافیان خود را بهتر بشناسید.

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

تست شخصیتی که در شرف حل آن هستید یکی از محبوب ترین ها در شبکه های اجتماعی است. هزاران نفر از افرادی که جرات ایجاد این تمرین تصویری یا شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان را داشتند از نتایج آن بسیار شگفت زده شده اند. آیا جرات دارید در مدت کوتاهی، در مورد خودتان بیشتر بدانید؟ با مجله خبری چشمک و شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان همراه باشید.

این آزمون را نیز امتحان کنید:آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان

این نوع تست بسیار محبوب است زیرا به شما امکان می دهد جنبه هایی از شخصیت خود را که ممکن است نمی دانستید کشف کنید. به همین مناسبت، مجله خبری چشمک یک آزمایش تصویری را به شما ارائه می دهد که نشان می دهد آیا شما یک فرد صادق هستید یا خیر؟

زمانی که دستان خود را به همدیگر می فشارید، دقیقا چگونه است؟ به تصویر نگاه کنید و دریابید که آیا شما انسان صادقی هستید یا خیر؟

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

برخی از محققان معتقدند که بدن همیشه رفتارها یا رفتارهایی را منتقل می کند که ممکن است ما از آنها آگاه نباشیم. اگر می‌خواهید این تست تصویری را حل کنید، باید یکی از گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شبیه فشردن دستان شماست!

پس اگر آماده هستید به من بگو که چگونه دست هایت را روی هم می گذارید و من به شما می گویم که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر؟ با هم تصاویر را می بینیم.

این آزمون را نیز امتحان کنید:فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

 

جالب خواهد بود:اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه ارواح سرگردان را در میان پانداها پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

.

پاسخ شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان

بررسی کنید که آیا شما یک فرد صادق هستید یا خیر؟ می دانیم که شما مشتاق دانستن پاسخ این تست شخصیت هستید، اما باید در نظر داشته باشید که این تست ها و ازمون ها نمی توانند قطعیت را اعلان کنند. لذا می توانید به عنوان یک جنبه تفریح و سرگرمی آن را در نظر بگیرید.

فشردن نوع 1

 

این آزمون را نیز امتحان کنید:تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

فشردن نوع 1

شاید بپسندید: با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

شما فردی بسیار صادق هستید. باید گفت که تلاش می کنید همیشه با دیگران شفاف باشید. اگر چیزی را دوست ندارید یا آزارتان می دهد، در گفتن آن تردید نمی کنید. دوستان و خانواده شما واقعاً از اینکه شما اینگونه هستید، خوشحال هستند، چرا که می دانند شما همواره صادقانه اعمال نظر می کنید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

فشردن نوع 2 در شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان

 

برایتان جالب خواهد بود: مجرم تحت تعقیب رو پیدا می کنی اگر جز باهوش ها باشی!

فشردن نوع 2 در شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان

برایتان جالب خواهد بود:آزمون تشخیص زندانی فراری: فکر می کنی باهوشی، بگو زندانی فراری کدومیک از آدمای این فروشگاهه!؟

اخلاص و رک گویی خوب است، اما باید روی روش گفتن خود کار کنید، زیرا می توانید احساسات برخی افراد را جریحه دار کنید. گاهی اوقات برایتان مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند و این می تواند دیگران را از شما دور کرده و شما تنها بمانید. سعی کنید خلق و خوی خود را کنترل کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

فشردن نوع 3

 

براتیان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر هواپیما را پیدا کن!

فشردن نوع 3

شاید بپسندید:آزمون شناسایی همسر گرگینه: کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

 

برایتان جالب خواهد بود:  شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

اگرچه برای دیگران شما تا اندازه ای فردی قابل اعتماد هستید، اما گاهی اوقات آنها نمی خواهند اسرار خود را با شما در میان بگذارند، زیرا شما را یک فرد کاملا قابل اعتماد نمی شناسند. شاید این مسئله به این علت باشد که شما همیشه به دنبال علاقه های خود هستید و تقریباً همیشه احساسات خود را پنهان می کنید. شما کسی هستید که برای رسیدن به اهداف خود، می توانید به راحتی دروغ بگوئید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

امیدوارم از شناخت شخصیت با نوع فشردن دستان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این آزمون را نیز امتحان کنید: آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت: اگر باهوش باشید می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه آن شوید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: یه چیزی تو تصویر نرمال نیست، اگه گفتی اون چیه؟

مهم بودن بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

آزمون شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: اگر تیزبینی بگو که کدومیک از افراد حاضر تصویر خیلی وقته مرده!

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

این آزمون را نیز امتحان کنید:اشتباهاتی که در تصویر وجود داره رو پیدا کن!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: یکی از دو زن یک قاتل روانی است، در 3 ثانیه او را شناسایی کنید!

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

شاید بپسندید: گر تیزبین و نگته سنج باشی، سریع می تونی مرد حاضر در تصویر را شناسایی کنی!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید: آزمون خانواده ثروتمندتر رو شناسایی کن بدون اینکه متعجب بشی!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها: آیا می توانید در میان پلیکان ها، پنگوئن را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

شاید برایتان جالب باشد

 

 شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

آزمون شناخت خدمتکار قاتل:نکته‌سنج‌ها در یک نگاه،خدمتکار قاتل را در این تصویر پیدا می‌کنند!

شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد: با توجه به شواهد تشخیص دهید که مادر بچه کیست؟

شناسایی زن ثروتمند: اگر فکر می کنی باهوشی، سریع بگو کدوم زن ثروتمندتره!؟

آزمون شناخت فرد راستگو: کدامیک از افراد تصویر زنده نیستند!؟

شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. ممنون شماره ی 3 شخصیت اصلیه من بود ممنون باعث شود خودم بشناسم و خودمو درک کنم ممنون از سازنده

    1. منم 3 هستم و خب راستش، یکم فکر کردم دیدم واقعا این چیز هایی که نوشته بود رو دارم🙄

  2. من شماره یک هستم ولی متاسفانه خانواده من از اینکه اگر واقعاً از گفتن اینکه کسی یا چیزی آزارم میده دوست ندارند
    و همچنین همیشه از صداقت ضربه خوردم ولی باز صادقانه حرفامو میزنم باز هم خانواده ام از صداقت گویی من متنفر هستند و همه چیز رو از من پنهان میکنن

    1. دقیقا منم شماره یکم جالبه که خودم همیشه به این فکر میکنم که تو این زمونه چرا اینقدر نسبت به بقیه مردم اینقدر ساده و رو راست موندم و همیشه هم دارم چوب صداقتم رو میخورم بیشتر وقتا به خودم میگم این دنیا جای من نیست ولی چه میشه کرد باید بسازم و بسوزم

  3. من شماره ۳ هستم
    و این ویژگی ها رو هم دارم
    اکثرا بعضی ها فکر میکنن که من قابل اعتماد نیستم.ولی در واقع برعکسشم.

  4. من شماره ۳ 😎
    درسته من به چیزی که میخواسته باشم یا هرچی باشه حتا اگه مجبورم هم بشم دروغ میگم تا بدستش بیارم .
    خیلی خیلی راز دارم😊
    عالی بود ⭐⭐⭐⭐⭐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا