;
تفریح و سرگرمی

با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

حل معماها و دیگر بازی های فکری یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما است. پرداختن به بازی های فکری شما را برای لجظه ای وادار به دقت و تمرکز می کند و همین مسئله کافی است تا سلول های خاکستری که وظیفه پردازش را بر عهده دارند بیشتر فعالیت کنند. افزایش فعالیت مغز جزئی نگری، دقت و تمرکز را در شما افزایش می دهد. در سوالات هوش تصویری سه گانه شما با چند سوال هوش تصویری روبرو خواهید بود. برای پاسخ به آنها زمان کمی دارید. با چشمک همراه باشید.

جالب است: تست قدرت بینایی: مواظب مارهای پنهان شده در طبیعت باشید!

انواع سوالات هوش

سوالات IQ را می توان در تست های IQ یافت. این سوالات برای ارزیابی انواع توانایی ها و مهارت های ذهنی در نظر گرفته شده است و بنابراین طیف وسیعی از انواع مختلف هوش را در بر می گیرد.انواع سوالاتی که ممکن است در تست هوش یافت شوند آورده شده است:

قیاس (ریاضی و کلامی)
الگو محور (فضایی و ریاضی)
طبقه بندی
دیداری
فضایی
منطقی. در اینجا چند سوال تستی وجود دارد که ممکن است در تست هوش با آنها روبرو شوید.

شاید بپسندید: تست مغز: چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

سوالات هوش تصویری سه گانه

برای حل سوالات هوش کافی است کامی به صورت سوال و همچنین خود تصویر دقت کنید. در واقع راه حل در همان جاست. شما در مطلب سوالات هوش تصویری سه گانه نیز عملا با سوالات هوشی روبرو هستید که می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را به چالش بکشد. اگر آماده هستید هر سوال را با هم مرور می کنیم.

جالب است: با یافتن چهره‌های مخفی تصاویر، تیزبین بودن خود را اثبات کنید!

سوال هوش 1 در سوالات هوش تصویری سه گانه

ماریا به همراه نامزد خود در بیرون یک قرار ملاقات دارد. وی وارد محل ملاقات خود می شود. ما نامزد ماریا را نمی شناسیم. تصویری از ورودی کافه برای ما ارائه شده است. در این تصویر علاوه بر ماریا، سه مرد دیگر حضور دارند. به نظر شما کدامیک از مردان می تواند نامزد ماریا باشد.

شاید بپسندید: تست: ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

سوالات هوش تصویری سه گانه

شاید بپسندید: تست روانشناسی: درونگرا و متفکری یا برونگرا و خوش مشرب؟؟

سوال هوش 2

این سوال از جمله سوالاتی است که بسیار ساده است و شما باید بلافاصله پس از خواندن صورت سوال، پاسخ آن را ارائه دهید. کمی دقت و تمرکز نیاز دارد. خوب صورت سوال را بخوانید. ماربا هفت پسر دارد، هر کدام از آنها یک خواهر دارد. ماریا مجموعاً چند فرزند دارد؟

شاید بپسندید: قابل توجه تیزبین‌ها: جغدهای مخفی تصاویر را در 10 ثانیه پیدا کنند!

سوال هوش 3 در سوالات هوش تصویری سه گانه

در تصویر سه کودک را مشاهده می کنید. یکی از این کودکان، یک کودک واقعی نیست. در واقع او یک ربات است. به نظر شما کدامیگ از این کودکان می تواند یک ربات باشد!؟

 

برایتان جالب خواهد بود: نحوه مشت شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟ بگویید تا بفهمید در زندگی مشترک چگونه هستید؟

سوال هوش 3

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی:چهره های مخفی تصاویر را پیدا کنید!

پاسخ ها

پاسخ سوال هوش 1

نفر اول از سمت راست نامزد ماریا می باشد. جدا از نوع نگاه به یقه کت مرد و دستبند ماریا دقت کنید. در هر دو یک گل زرد مشابه دیده می شود. لذا این مرد نامزد ماربا می باشد.

پاسخ سوال هوش 1

شاید بپسندید: با این سوالات هوش، سلول های خاکستری مغزتان را ورزش دهید!

پاسخ سوال هوش2 دز سوالات هوش تصویری سه گانه

این سوال یک سوال بسیار قدیمی است که همیشه در دوران کودکی از ما پرسیده می شد. تبعا ماریا هشت فرزند دارد. هفت پسر و یک دختر. این دختر، خواهر همه آن هفت پسر است.

شاید بپسندید: آزمون:دقت و تیز بینی خود را با پیدا کردن حیوانات مخفی اثبات کنید!

پاسخ سوال هوش 3

همهم کودکان شبیه هم هستند. تنها تفاوتی که مشاهده می شود در موهایی این کودکان است. به موهای کودکی که تی شرت سبز رنگ پوشیده است دقت کنید. گویا اتصالات به آسانی در آن ها دیده م شود و سازندگان به عمد خواسته اند این گونه کودک رباتی را از دیگر کودکان اصلی متفاوت کنند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آن چه ابتدا در تصویر می بینید غرایز واقعی شما را آشکار می کند

پاسخ سوال هوش 3

شاید بپسندید: با تست شخصیت شناسی زوندی خود را بهتر بشناسید!

اهمیت سوالات هوش

انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود. انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. سوالات هوش تصویری در کنار جنبه سرگرم کننده، می توانند برای لحظه ای کوتاه ذهن و فکر شما را درگیر کرده و مغز شما را وادار به فعالیت کنند.

سوالات هوش و افزایش ضریب هوشی

سوالات هوش را می توان به عنوان یک تکنیک اندازه گیری تعریف کرد که مغز را وادار می کند، هوش را توسعه می دهد و برای اندازه گیری ظرفیت مغز استفاده می شود. این تکنیک به عنوان عواملی شناخته می شود که تعیین می کند یک فرد چقدر فعال است، به چند سوال می توانید پاسخ دهد و چقدر چابک هستید. مشخص است که این سوالات ظرفیت مغز را نیز گسترش می دهد یا آن را جامع تر می کند.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

چقدر تیزبین هستید؟ | با این تصاویر خود را محک بزنید!؟

تست هوش: ضریب هوشی خود را با تصاویر ذیل محک بزنید!

آزمون مغز:اگر مغز فعالی دارید،باید هر دو چهره تصویر را ببینید!

اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

تست شخصیت: مهمترین ویژگی جذاب شما از نگاه مردم چی هست!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا