;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

آزمون شناسایی زن آدم ربا: سوال ساده است، چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ دلیل خود را ذکر کنید. در آزمون شناسایی زن آدم ربا شما باید بتوانید در زمان کوتاه 5 ثانیه ای زنی که آدم رباست را شناسایی کنید. شاید پیدا کردن این آدم ربا قبل از آنکه بتواند نقشه شوم خود را اجرایی کند، بهترین کاری باشد که شما می توانید آن را انجام دهید و فردی را نجات دهید.

امروز در کنار آنکه شما می توانید با هوش کارآگاهی خود، فردی را از چنگال آدم ربایان نجات دهید، می توانید زمینه را برای رشد توانائیها و مهارت های خود بیشتر فراهم کنید. مغز شما در برخورد با آزمون شناسایی زن آدم ربا مجبور است فراتر از قالبی که شما برای آن تعریف کنید، فعالیت کند. این فعالیت مثبت ضمن آنکه سلامتی را برای مغزتان تضمین می کند از سوی دیگر می تواند سبب رشد مهارت های شناختی شما شود. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زن آدم ربا همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه چشات قویه، 3 تا تفاوت تصویر بوقلمون رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی زن آدم ربا

آزمون جدید دیگری در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می شود. این آزمون به مانند دیگر آزمون ها می تواند شما را به یک چالش جدی دعوت کند. 82 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون موفق نشدند تا در تلاش اول، آن را رمزگشایی کنند. این مسئله باز می گردد به میزان نکته سنجی و توانائی های شناختی افراد. به این ترتیب آزمون شناسایی زن آدم ربا، تمام توانایی های شناختی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اما این آزمون در مورد چیست؟

امروز در آزمون شناسایی زن آدم ربا شما را به چالش می کشیم تا در کمتر از 5 ثانیه آدم ربای تصویر را شناسایی کنید. برای موفقیت باید ذهن و بینش خود را کاملاً متمرکز کنید. با دقت تصویر آزمون شناسایی زن آدم ربا را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت به ارائه پاسخ اقدام کنید. اگر آماده هستید، همین حالا شروع کنید!

شاید بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

آزمون شناسایی زن آدم ربا

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن آدم ربا

معماهای تصویری روز به روز پیچیده تر می شوند، به همین دلیل است که محبوبیت بیشتر هم  پیدا می کنند و به فعالیت مورد علاقه بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده اند. زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید آزمون شناسایی زن آدم ربا را رمزگشایی کنید. احتمالاً نتوانستید، پس بهتر است تلاش دوم خود را آغاز کنید.

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

 

 

 

 

شاید بپسندید: رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

آزمون شناسایی زن آدم ربا: زن مو مشکی یک آدم رباست. او کسی است که زن دیگر را ربوده است. او تلاش کرده صحنه سازی کند. بعد از اینکه پلیس سر رسیده است. سریعاً پاهای خود را با طناب بسته است که بگوید زن بلوند او را ربوده است. اما دستان او باز است. اما دستان زنان مو بلوند بسته است.

شاید بپسندید: چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

شناسایی زن آدم ربا

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی زن آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

شاید برایتان جالب باشد

اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی به لحاظ روحی چه جور آدمی هستی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا