;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که بیمار باندپیچی شده زن است یا مرد!؟

سوال تصویری جنسیت بیمار: مجله خبری چشمک با یک ازمون جذاب و چالشی دیگر با شماست. شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ سوال تصویری جنسیت بیمار را در کمتر از 3 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 3 ثانیه آن را پیدا کرده و به سوال تصویری جنسیت بیمار پاسخ درست ارائه دهد.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید با سوال تصویری جنسیت بیمار مجله خبری چشمک همراه شوید. این آزمون چشمک می تواند ادعای شما را ثابت کند. پس با سوال تصویری جنسیت بیمار و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که سرگرمی زمستان است!؟

سوال تصویری جنسیت بیمار

پس همان گونه که اشاره شد، اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با گذراندن این آزمون ثابت کنید . براساس داده های آماری وب سایت طراح این آزمون تنها 15 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در مدت زمان 3 ثانیه ای، سوال تصویری جنسیت بیمار را حل کنند. اگر آماده هستید به تصویر سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار نگاه کنید.

در تصویر شما با یک اتاق بیمارستان روبرو هستید. مصدومی که به شدت دچار جراحت شده است بر روی تخت قرار دارد. او کاملا باندپیچی شده است و مشخص نیست که این بیمار زن است یا مرد. پسر بچه ای ناراحت و نگران سراسیمه وارد اتاق شده و مدعی می شود که مادرش در این بیمارستان بستری شده و این اتاق مادر اوست و فردی که بر روی تخت دراز کشیده است مادرش است. اما پزشکی که در تصویر حضور دارد، مدعی است که بیمار یک مرد است و پسر بچه حتما اشتباه به این اتاق آمده است. چرا که در اتاق کناری نیز یک بیمار باندپیچی شده دیگر هم وجود دارد.

به نظر شما در سوال تصویری جنسیت بیمار کدامیک درست می گوید؟

شاید بپسندید:  آنچه که ابتدا می بینی نشان می دهد که آیا جاه طلبی یا خیر!؟

سوال تصویری جنسیت بیمار

بیشتر بخوانید: تست ریاضی: وقتی همه اعداد روی صفحه تلفن را ضرب می کنید چه عددی به دست می آید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست تمرکز: کودکی که در اتاق مخفی شده است را پیدا کن!؟

پاسخ سوال تصویری جنسیت بیمار

شاید پاسخ را پیدا کرده باشید. به شما و مهارت دید و قدرت آن تبریک می گوئیم. شما بسیار تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر می خواهید خود به پاسخ برسید یک تایم 5 ثانیه ای دیگر به شما فرصت داده می شود. این آزمون یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز شماست. آن را با دوستان ونزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت دید: 4 تفاوت تصویر نقاشی شده سگ و پرنده را پیدا کن!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: نیم رخ پنهان را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، وضع مالیش خوبه!؟

پاسخ سوال تصویری جنسیت بیمار: بله کاملا درست تشخیص دادید. بیمار یک مرد است. پزشک پرونده بیما را مطالعه می کند. لذا امکان دارد که او دچار اشتباه شده باشد. برخی به خاطر  رنگ قرمز ناخن های بیمار معتقدند او زن است، اما این مسئله نمی تواند قطعیت داشته باشد. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: قلبی که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید!

پاسخ سوال تصویری جنسیت بیمار

امیدوارم از سوال تصویری جنسیت بیمار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه 6 اختلاف خرمن سمت راست و چپ رو پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

 

 

بر

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز:تفاوت های دو تصویر زن خانه دار را پیدا کنید!؟

چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

کدامیک از آدمک های برفی یک آدم برفی واقعی نیست!

مجموع ارزش عددی کیف و کفش و کلاه چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا