;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

تست قدرت بینایی پاندا: آیا می توانید پاندای پنهان را در بین این سگ ها در 7 ثانیه تشخیص دهید. وقتی صحبت از تصاویر معمایی و بازی های فکری می شود، به نظر می رسد که این تصاویر توانسته است بخش قابل توجهی از اوقات فراغت کاربران اینترنت را پر کند. این تصاویر توانسته اند به خوبی ذهن وتمرکز و به طور کلی توانائیهای شناختی افراد را به چالش بکشد. در تست قدرت بینایی پاندا شما با یافتن تصویر پاندا در میان سگ های می توانید قدرت بینایی و دقت خود را اثبات کنید.با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی پاندا

تصویر مربوط به تست قدرت بینایی پاندا در روزهای گذشته بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. این تصویر توانسته است به خوبی کاربران را گیج کند، به طوری که 70 درصد از کاربران توئیتر مدعی شدند که اساساً هیچ پاندایی در تصویر وجود ندارد. اما کاربران دیگری که نگاه تیزبین و دقت کافی داشته اند توانسته اند در زمان مشخص پاندای مخفی را شناسایی کنند.

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

تصاویری شبیه تصویر تست قدرت بینایی پاندا هر روز در فضای اینترنت منتشر می شوند. این تصاویر در عین اینکه می تواند زمینه خوبی برای سرگرمی باشد، از سوی دیگر می تواند بر رشد و توسعه مهارتها و توانائیهای شناختی افراد تأثر بگذارد. کافی است به صورت مستمر این بازهای فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید تا متوجه افزایش دقت و تمرکز خود شوید.

به باور محققان انجام منظم بازهای فکری، سوالات هوش و … می تواند سلامت مغز را تضمین کند. چرا که این بازی ها مغز را به فعالیت وادار می کند و افزایش فعالیت های مغزی می تواند از بروز بیماری های مربوط به مغز در کهنسالب جلوگیری نماید. اگر آماده هستید تصویر زیر را مشاهده کنید و تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه تصویر پاندای مخفی را در میان سگ ها شناسایی کنید!

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی ماهیگیر: آیا خود را نوع دوست می دانید؟

تست قدرت بینایی پاندا

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش قاتل فرودگاه: چه کسی قصد خودکشی در هواپیما دارد؟!

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: از هر 5 نفر فقط 1 نفر حیوان پنهان شده را پیدا می کند!

.

پاسخ تست قدرت بینایی پاندا

احتمالا توانسته باشید بر چالش تصویری امروز غلبه کنید. اگر تاکنون نیز نتوانستید پاندا را پیدا کنید می توانید به تصویر علامتگذاری زیر مراجعه کنید. سگ سمت راست را بررسی کنید تا پاندا را پیدا کنید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: تنها یک نگاه تیزبین می‌تواند در تست قدرت بینایی قورباغه را پیدا کند!

پاسخ تست

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

برایتان جالب خواهد بود: فقط افراد مستقل و آزاد همه خرس های پنهان شده در تصویر را می بینند!

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی پاندا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت شناسی: تصویر انتخابی، چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

نابغه‌ها در 10 ثانیه می‌توانند سوالات هوش تصویری ریاضی را حل کنند!

تست شخصیت شناسی آتش: ببینید که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر!؟

تست قدرت بینایی فیل: چند فیل را می توانید در این تصویر ببینید؟

زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها:با پیدا کردن تفاوتهای تصویر،تیزبینی خود را اثبات کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا