;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

آزمون شناسایی احمق: در آزمونی که امروز در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، شما باید بتوانید احمق ترین فرد تصویر را شناسایی کنید. در دو تصویر والدینی را می بینید که با نوزاد تازه متولد شده در تصویر حضور دارند. پدر تصمیم دارد نوزاد خود را به درون استخر بیندازد و مادر قصد دارد کودک را با آب داغ بشوید. وضعیت به گونه ای استا که یک فرد نرمال و عادی شاید حاضر به انجام این کار نباشد؟ آیا شما می توانید با استدلال و منطق احمق ترین را در تصویر آزمون شناسایی احمق شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی احمق همراه شوید.

شما باید ثابت کنید که دارای هوشیی بالا و ذهنی تحلیل گر هستید. در این صورت برای اثبات این موضوع کافی است که آزمون تصویری امروز را حل کنید. آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی احمق می تواند قدرت تحلیل و ادراک شما را مورد آزمایش قرار دهد. شما با فکر کردن می توانید هر چه بیشتر مغز خود را به فعالیت مثبت وادار کنید. این فعالیت خود به خود سبب رشد مهارت های شناختی شما و حتی هوش شما خواهد شد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی رهبران سیاسی جهان را پیدا کنید!

آزمون شناسایی احمق

شما با مراجعه به شبکه های اجتماعی متوجه خواهید شد که بر سختی معماها و سوالات تصویری روز به روز افزایش پیدا می کند. این مسئله به این علت است که ذهن و مهارت های افراد در حال رشد و توسعه است و نیازمند است با معماها و بازی های سخت تر مورد آزمایش قرار بگیرند.

به همین مناسبت، محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تصویری را با شما به اشتراک گذاشته است، که در آنر دو تصویر والدینی را می بینید که با نوزاد تازه متولد شده در تصویر حضور دارند. پدر تصمیم دارد نوزاد خود را به درون استخر بیندازد و مادر قصد دارد کودک را با آب داغ بشوید.آنان نمی دانند که در بیشتر اوقات، تردست ها با حقه هایی تلاش می کنند بدون آسیب رساندن به خود و یا دیگری، کار عحیب انجام دهند. اما این دو به اندازه کافی باهوش نیستند و به همین دلیل در حال انجام کار نادرست هستند. اما به نظرتان حماقت کدامیک بیشتر است؟

یادتان باشد برای انجام آزمون شناسایی احمق، فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:چیستان: این فرد پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

آزمون شناسایی احمق

شاید بپسندید: داستان تاریخی سلطان محمود و کبک یک پا | عاقبت خیانت مرگ است!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی: اسب دریایی کوچک را بین دایناسورها پیدا کنید!؟

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو نگاه اول اشتباه منظره طبیعت و خانه را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی احمق

آیا دیده اید که کدام یک از آنها به دلیل حماقت خود، ممکن است بیشتر به خود آسیب برسانند؟ وقت شما تمام شد، لذا می توانید شانس دوم خود را امتحان کنید.

شاید بپسندید: تست هوش تصویری: کدومیکی قرار عاشقانه داره!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از سه حیوان را انتخاب کن و سپس نتیجه انتخاب تان را مطالعه کنید!

پاسخ آزمون شناسایی احمق: اگر چه کار هر دو  احمقانه است، اما واقعیت اینجاست که عمل زنی که می خواهد نوزاد را با آب داغ استحمام دهد بسیار احمقانه است. اب داغ ممکن است سبب مرگ نوزاد شود. کار مرد اگر چه احمقانه است، اما همانطور که می دانید نوزادان از بدو تولد می‌توانند شنا کنند، زیرا دارای رفلکس گگ یا حلقی هستند به این معنی است که به طور خودکار نفس خود را حبس می‌کنند. زیر آب بودن نوزادان برای آن‌ها شبیه بودن در رحم است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً در صدد آدم ربایی است!؟

پاسخ آزمون شناسایی احمق

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از آزمون شناسایی احمق امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: اگر 1+4=5، 5+2=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

آزمون دقت ذهن: کدام گاو با بقیه فرق دارد!؟

حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷5/1=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

چیستان: آن چیست که دو نفر را به هم متصل می کند اما فقط یک نفر را لمس می کند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا